Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Agva Kraft
2.1
2 114 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 114 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 114 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
654
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no

Villedende markedsføring

Omtale av  Lilly

Jeg hadde bestilt strøm fra Agva og bedt om at faktura skulle sendes meg på e-post. Fikk mail om at jeg måtte opprette e-faktura men dette ønsker ikke jeg. I sin markedsføring bl.a. Gjennom Elskling kommer det klart frem at de tilbyr faktura på e-post. Jeg ringte Agva og fikk da en dame på tråden som sier de ikke har mulighet for å sende faktura på e-post men at jeg må betale et miljøgebyr hvis de må sende fakturaen i vanlig post. Jeg sa da at de isåfall drev med villedende markedsføring og henviste til info bl.a. På Elskling - damen ble sint og sa at da kunne jeg bare glemme avtalen hos dem og så la hun på.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig service, grov overfakturering

Omtale av  Terje A

Selskapet har satt meg opp på en forskuddsbetalingsavtale uten at jeg var klar over dette. Tok litt tid før jeg forsto dette og oppdaget at de overfakturerte grovt. Når jeg oppdaget dette hadde jeg nesten 20000,- kr. tilgode som sto hos de. Har nå holdt på i flere måneder for å få mine penger utbetalt igjen. De har lovet å gjøre det flere ganger uten at det har skjedd noe. De har konkurransedyktige priser, men anbefaler på det sterkeste å finne en annen leverandør.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:23

Hei Terje, Dette hørtes rart ut, jeg vil gjerne ta en titt på saken din. Om du har penger til gode skal det selvfølgelig utbetales med en gang. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Kundeservice helt på bunn

Omtale av  Magnus

Billig strøm hvis du har riktig avtale, men de bytter uten å si i fra og da blir det plutselig dyrt.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:19

Hei Magnus, Det kan se ut som om du har vært med på en kampanje der vi sponser strømmen din første måned i stedet for å bruke penger på reklamekampanjer. Etterpå går prisen over på en konkurransedyktig avtale. Det er ingen binding ved disse avtalene, og supert om du kommer med tips om du synes det ikke er godt nok formidlet på våre bestillingssider at det er en kampanje. Tar gjerne tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør

Omtale av  Luwi

Det er ufattelig at dette selskapet har lov å svindle mennesker slik de gjør. Man tegner en billig avtale og vipps dagen etter er prisen mangedoblet uten at man går beskjed. Møkkaselskap.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:17

Hei Luwi, Vi har kampanjeavtaler som til tider innebærer en direkte sponsing av din første måned som kunde, før vi går over på en konkurransedyktig.standardtariff. Dette fordi vi synes det er bedre at kunden drar nytte av markedsføringsmidlene enn at de svis av på dyre reklamekampanjer. Dersom du synes dette er for svakt formidlet på våre bestillingssider, er vi veldig takknemlige for tips til hvordan det kan gjøres bedre. Du må gjerne skrive til meg direkte på [email protected] . Jeg vil også understreke at det ikke er noen bindingstid på disse kampanjene. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Stort sett OK

Omtale av  Ivar

Kundeservice OK, noe trøbbel med fakturering, i orden etterhvert.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:13

Hei Ivar, Bra det ordnet seg, Si gjerne fra om det er noe mer vi kan hjelpe med! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Stort sett fornøyd

Omtale av  Jon F

Dere kunne ha sendt mail feks 4 uker før om at avtale utløper.

Lurer til seg penger uten å skamme seg

Omtale av  A

Jeg har tidligere vært kunde hos Agva, byttet til en annen leverandør og nå nylig kommet tilbake til Agva. På den siste fakturaen jeg mottok vil Agva at jeg skal betale en såkalt "Miljøgebyr for papirfaktura". Jeg ringte til Agva og sporte om hvorfor faktura ikke har blitt sendt via epost eller sms, jeg har også påpekt at jeg har aktiv e-faktura avtale. Jeg har fått til svar at det hadde ingenting å si at jeg hadde en aktiv e-faktura avtale, jeg måtte tegne nytt uansett siden jeg kom tilbake som kunde. Til spørsmålet om hvorfor det ikke gikk an å sende via epost fikk jeg til svart at slik datasystemet deres fungerer. Det går da fortere å produsere en pdf fil og sende på epost enn å sende en konvolutt via vanlig post. Jeg sporte også om de 49 kronene faktisk gikk til et miljøformål. Kundekonsulenten nektet å svare på det spørsmålet. Altså, skam dere Agva! Skulle dere virkelig brydd dere om miljøet skulle dere sendt faktura på epost eller sms, eller i det minst gitt kunden valg om det. Dere "bryr" dere om miljøet så lenge det e lønnsomt å bruke ordet "miljø". Men de 49 kronene går nok rett i lomma til toppsjefene, det kommer helt sikkert ikke til gode. Takk for meg, aldri dere igjen! PS Det bør også nevnes at å snakke med den småfrekke kundekonsulenten deres er ikke spesielt hyggelig. Lær vedkommende folkeskikk.

Svar fra Agva Kraft
05.12.2017 10:12

Hei, Av kostnads- og miljøhensyn forsøker vi å redusere antall papirfaktura og dette mener vi er formidlet tydelig i bestillingsprosessen. Men vi har både efaktura og epostfaktura som du nevner. Det er altså ikke riktig at vi ikke har pdf, og det er selvfølgelig helt uten gebyr. Vi vil understreke at vi ikke ønsker å fakturere 49 kroner på faktura, det er langt bedre for både kunden, oss og miljøet at det velges et digitalt alternativ. Men vi ønsker at kunden skal ha valget og det er når som helst mulig å skifte fakturaform. Du kan lese mer om Agva Krafts miljøengasjement på https://www.agva.no/om-agva/ Håper dette var klargjørende. Om du har tips til hvordan det kan gjøres tydeligere i bestillingsprosessen, tar jeg gjerne imot tips på [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice

Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR