Meny

Agva Kraft strømpriser

SJEKK OM AGVA KRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
Agva Kraft leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Agva Spot Kampanje 2019
Spotpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etter 1 måned endres avtalen til Agva Spotpris
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
603 kr
36,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva SpotM
Spotpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
802 kr
48,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Strøm
Spotpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever AvtaleGiro
803 kr
48,19 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Spotpris
Spotpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
889 kr
53,33 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Spot - AG
Spotpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever AvtaleGiro
1 018 kr
61,09 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Innkjøpspris
Innkjøpspris - Agva Kraft
1048 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 018 kr
61,09 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Kraft Spot Ag
Innkjøpspris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Krever AvtaleGiro
1 018 kr
61,09 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Spot
Innkjøpspris - Agva Kraft
1048 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 035 kr
62,09 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Kraft Spot
Spotpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 118 kr
67,09 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Trygg
Fastpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etter 1 år endres avtalen til Agva Kraft Spot
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 165 kr
69,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Fast 1 År
Fastpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etter 12 måneder endres avtalen til Agva Kraft Spot
Forskuddsvis betaling
12 måneder bindingstid
Ikke fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 165 kr
69,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
AGVA Fast 2 måneder
Fastpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etter 2 måneder endres avtalen til Agva Kraft Spot
Etterskuddsvis betaling
2 måneder bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 332 kr
79,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Fast 3 Måneder
Fastpris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etter 3 måneder endres avtalen til Agva Kraft Spot
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 332 kr
79,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Kraft Variabel
Variabel pris - Agva Kraft
1048 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 417 kr
85,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Variabelpris
Variabel pris - Agva Kraft
1048 omtaler
Forskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Fornybar energi
Ingen betalingskrav
1 417 kr
85,00 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Agva Kraft omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Middels
4
av 96 innen
strømselskap
54%
anbefaler
Agva Kraft
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Estimerer 3 mnd på forskudd"

Dette ser ut til å være det dummeste jeg har gjort! Fikk faktura i dag 16.Apr med forfall 19.Apr. De estimerer forbruk 3 måneder fram med 87,5 øre på Spot. Sitter nå med forfall på 13.839 kroner og er vill i nikkersen!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofal kundeservice"

Bestilte strøm den 12.03. Mottok da en Mail der det sto at oppstart tok 2-3 dager. Gikk en uke, og kontaktet kundeservice, som da sa at oppstart pleide å ta i overkant av en uke, så måtte bare vente. Gikk to uker uten at noe skjedde og kontaktet de på nytt. Fikk da beskjed om at overføringer tok lengre tid på grunn av omlegging av IT-system for strøm (helt greit det, men send da en Mail som informerer nye kunder om dette!). Fikk samtidig beskjed (27.03) om at jeg hadde oppgitt feil målenummer, og at de måtte få riktig. Dette fikk de den 28.03, og de svarte at oppstart skulle skje 02.04. Enda en uke gikk før jeg sendte de en melding (11.04) om hvorfor ingenting har skjedd, denne leser de men svarer meg ikke. I dag 16.04 sender de Mail og henviser til melding om feil målepunkt-ID (27.03), og at de trenger riktig - noe jeg har sendt de to ganger... En forferdelig start på kundeforholdet! Muligens vurdere å koordinere kundebehandleren deres?

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Hold dere langt unna!"

Jeg ringte inn å spurte om den avtalen var en avtale som var lokke tilbud, rett etter reportasjen fra TV2 hjelper deg! Fikk da beskjed om at det var det ikke, ringer inn å de legger på...

Adrian A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Nordens dårligste kundeservice?"

Kundeservice fra en annen verden Jeg prøvde meg som kunde her i 5 måneder før jeg ga opp. Jeg mottok feil på faktura ved 4 anledninger, kundeservice som hverken ønsket å rette opp i dette eller på noen måte i møtekomme meg som kunde, og ikke minst en haug med gebyrer som resultat av feil fra deres side. Kundeservice svarer sjelden til aldri. Ved svar tar det gjerne 2 uker og da med kopierte standardsvar. I mitt siste tilfelle sendte jeg ukentlige eposter i 2 måneder før jeg til slutt fikk et klipp-og-lim-svar fra en behandler som ikke har lest forespørselen. Det er åpenbart at de hverken bryr seg om kunden eller sine egne tjenester. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Endring av avtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Agva endret inngått spotprisavtale til innkjøpsavtale. Som Agva skriver i sitt svar til meg - "da ble det dyrere" Jeg reagerer på fremgangsmåten som utelukkende er i Agvas favør i dette tilfellet. Bare for mars fikk jeg en strømregningen på ca 400 mer enn med spotpris. NB! Jeg ba ikke om endring av avtalen. Det gjorde Agva ved å endre betingelsene for avtalen jeg hadde. Slik ble spotpris til innkjøpspris -:( Agva har selvsagt nå tilbudt meg å endre tilbake. Jeg bytter heller leverandør. Jeg har ikke tid til å følge med på hva Agva gjør fra måned til måned; jeg oppdaget dette ved tilfeldighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forandrer avtaler"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi har opplevd ved flere anledninger at Agva har forandret avtalen vår. Vi får ett tilbud, og så går det en måned og plutselig har vi en dyrere avtale. Da vi vi stusset og spurte om hvilken avtale som er rimeligst ble vi automatisk satt opp på en ny avtale, men som viser seg ikke å være den rimeligste. Det er slitsomt å hele tiden skulle passe på at avtalen er slik den burde være. Til slutt endte vi opp med å bytte leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Opplyser ikke tydelig om gebyr for å velge e-faktura"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det kommer tydelig frem at Agva som de fleste andre bedrifter har et miljøgebyr på papirfaktura, og det er fint. Jeg fikk imidlertid ikke med meg at Agva i tillegg gir et gebyr på 99,- i måneden for "manglende AvtaleGiro", noe som i praksis betyr at man gebyrlegges med en hundrelapp i måneden for å velge e-faktura. Agva opplyser om at de har dette gebyret, men ikke på samme sted som miljøgebyret sitt og langt fra like tydelig. I praksis bør man ikke velge Agva hvis man ønsker e-faktura. Hvis Agva oppriktig mener at alle sine e-fakturakunder burde gå over til AvtaleGiro, så mener jeg de burde samle informasjonen sin om gebyrene de pålegger kundene sine.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Null respons"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ingen bekreftelse på bestilling. Ingen svar på mail. Et selskap som tydeligvis ikke ønsker nye kunder. Ikke mottatt obligatorisk bekreftelsesmail med angrerettskjema vedlagt så jeg får heller ikke fylt det ut. Elendig. Betaler heller litt mer enn å ikke kunne kommunisere med selskapet jeg "skulle vært" kunde hos.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR