Haugaland Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høg pris for oss oppe i årene. Skiftet fra Fjordkraft p.g.a. sympati med en lokal strømleverandør, som støtter sport og kultur.
Liker god at Haugaland Kraft tar samfunnsansvar og gir tilbake til regionen.
Urimelig dyrt hvor det føles som om de skal tjene mer penger enn å yte tjenester
For dyre på pris, økning av nettleige gjør som det passer seg håver inn millioner av kroner som går utover forbrukerene
Bra kundeservice. Gode avviksmeldinger. Men tar seg vel mye betalt.
Ikke mulig og forandre avtale. Tilgjengelig kundeservice per telefon.
Jeg har kun positive opplevelser med Haugaland Kraft
Haugaland Kraft er noen griske gribber som klorer til seg alt de kan og mye mer! Betaler du noen dager for sent så har man purregebyr som ikke ligner grisen! Betaler du derimot regningen din to ganger ved en feiltakelse så må du vente to uker på refusjon! Ikke pokker om de kan fikse det kjappere. Jeg betalte inn 3500kr to ganger, altså 7000kr som er en stor del av min pensjon! Jeg får ikke betalt kreditten jeg har i et annet selskap og da påløper det en del ekstra kostnader for min del der også. , da Haugaland Kraft skal nyte godt av rentene av mine penger før de betaler tilbake.
Har søkt plusskunde og purret, men får ikke svar. Istedenfor sender Haugaland Kraft/fagne eltilsyn for andre gang i løpet av 4år kun for å plage folk. Tross 87øre i snitt ble det ikke kreditert midlertidig strømstøtte! Skal bytte til annet selskap asap. Ingen svar på epost, arrogant++. Takk for meg.
Skryt for at dere støtter idretten lokalt så min drøye 1000-lapp i tillegg på prisen skal jeg tåle (årlig). Har barn i idretten, så det lønner seg. Men kan dere ikke kutte ut «kundefordeler». Du må jo bo på Karmøy eller i Haugesund for å kunne bruke de. I det minste, la oss få noen lokale fordeler.
Lite kundevennlig, lite informasjon. Dyrt. Eneste positive: gir penger til lokalmiljø
Ble anbefalt variabel lavpris fra Haugaland kraft for mange år siden. HK tok seg imidlertid ikke bryet med å gjøre sine kunder oppmerksom på at dette ble en mer og mer risikabel avtale etterhvert som strøm markedet har blitt mer og mer markedsstyrt, og spotpris har tatt mer og mer over. Med norges dyreste variabel lavpris, plass nr 1 og 2, 6,42 og 6,39 i forbrukerrådets undersøkelse, (dette kom overraskende på, og ble ikke fanget opp), så melker HK markedet som best de kan. Forbrukerrådet vil sågar forby HK's variable avtaler sammen med andre. Det som var av tillit i et kundeforhold ble kjapt ødelagt, og man får inntrykk av at HK vil melke sine lokale kunder. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen, og kommer heller ikke til å bli kunde hos HK igjen, og vil nok også råde andre kjente til å holde seg unna.
Jeg har bare gode erfaringer med dette selskapet. Det jeg liker minst, er at de blander inn andre produkter de ønsker å selge. Eks. Rabatt på hotell, reiser etc. Men veldig fornøyd med at de fører deler av overskudd tilbake til kommunale eiere, og sponser diverse lag og forreninger.
Svært bra,god kundeservice og bra produkt til kunder.
Lokal og stabil leverandør av både internett og strøm. Den nye appen min side er foreløpig ubrkelig. Håper de lytter og gjør endringer.
Vi betaler mere og mere strøm for bedriften selvom vi sparer på al mulig på . Vi betalte 20000 sidste måned selv om vi var lukket i 2 unger. Tænk at vi betalte 20000 for 2 unger. Vores faste kundepris 4,3776 for per kWh. Gør noget ved det