Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Den gamle appen var dårlige greier. Den nye appen vet jeg ikke så mye om. Jeg har kommet meg inn en eneste gang siden den kom. Logger ikke inn via Vipps, sender ikke kode via sms når jeg prøver å logge inn via mobil. Ønsker å sjekke faktura før betaling, og sjekke dagens pris. Umulig. Faktura blir ikke betalt før jeg kan bruke app.
Hei. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av appen vår. Vi har jobbet på spreng med å fikse utfordringer og har nå funnet en løsning på enkelte kunders innloggings-problem. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så viser vi deg hvordan! Der kan vi også hjelpe deg med å finne fakturaene før betaling⚡️
Bra: - kundeservice var behjelpelig - Appen før oppgradering var god og oversiktlig - fungerte nesten til hvertid Dårlig: - Ny app er mye dårligere, layout, pålogging, vipps login fungerer ikke, dukker opp to hustander på min skal være 1 osv. - Endrer fokus til mobil og forsikring, kunder ønsker seg helst alt med strøm å gjøre, ikke andre ting - altfor mange problemer i løpet av de 8 mnd jeg har vært kunde
Hei! Takk for en ryddig tilbakemelding. Supert å høre at kundeservicen vår var til nytte⚡️. Vi er klar over utfordringene du nevner angående appen og vi jobber hver dag med å løse disse. Vi ønsker at appens skal være brukervennlig og tilfredstille våre kunders krav, appen er derfor vår første prioritet.
Dette lukter av Silicon Valley-fantaster mer enn av ekte strømbransjeopprør. Ny nettside og app SER tilsynelatende enkel ut, men lykke til hvis du ønsker ekte oversikt. Føles som en sminket gris. Ikke er de billigst heller. De har lenge lovet funksjonalitet som ikke dukker opp. Vet ikke hvor lenge jeg har sett "sees snart" eller "kommer snart".
Hei. Det er veldig beklagelig at du opplever oss slik. Vi jobber hver dag med å utvikle og forbedre oss.. Vårt mål er å hjelpe kunder til å ha god oversikt over forbruk og kun betale det strengt nødvendige for strømmen, det er leit å høre at du ikke har denne opplevelsen..
App som ikke fungerer. Økt påslag. Ikke mulig å sende forespørsel utenom kontortid. Amatørmessig og frekt
Hei Aksel. Dersom du har problemer med appen hjelper vi deg gjerne med dette. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre angående forlengede åpningstider. Vårt påslag er uforandret og er kun 1øre/kwh 🤔 Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss.. Vi ønsker kun det beste for våre kunder!
Bedre pris! Hadde forventet noe annet. Prisen er jo dyrere en andre strømlevandører!
Heisann! Spotprisen er lik hos oss som andre leverandører. Det som skiller spotprisavtaler fra hverandre er hva som tas "oppå", (påslag, fastbeløp, fakturagebyrer, ekstrakostnader). Eksempelvis har vi har valgt et påslag på kun 1 øre/kwh, andre selskaper kan ha påslag over 6 øre/kwh.
Tøft, helt enkelt… At et strømselskap går MOT STRØMMEN på den måten ;)
Takk for tilbakemeldingen Siw! Kult å høre at du syntes det er tøft😎
Raskt og effektiv service via mail og chat. kundebehandler var dyktig og svarte enkelt.
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hver dag for å tilby god service, så det er hyggelig at blir satt pris på🤩
Alt er bra, men ser dere har litt "barnesykdommer" ennå, som at appen ikke er helt oppe og har savnet fakturaer på mail. Ser det er ny app på vei, så 4/5 stjerner regner jeg blir til 5/5 snart.
Hei Roald! Takk for god tilbakemelding. Vi håper å løfte det til en 5/5 innen kort tid, da den nye appen blir lansert straks 😊 Vi kan også få satt opp faktura på mail til deg i nær fremtid, det er bare å ta kontakt på kundeservice! Ha en fin dag ⚡️
Det selges at man belastes snittpris fra Nordpool. Ved kontakt til Motkraft sier de at man belastes utfra en personlig snittpris? Spennende måte å argumentere på, hvordan skal man kunne kontrollere dette. Vi bytter, selv om vi sikkert blir lurt der også. At ikke myndighetene setter en stopper for dette, er ubegripelig.
Hei Terje. Her må det ha skjedd en brist i kommunikasjonen fra vår side. Du belastes verken fra snittprisen til Nord Pool eller personlig snittpris. Du blir belastet timesvis fra prisene til Nord Pool, men vi setter personlig snittpris på fakturaen din. Dette for at du kan se om du har ligget over eller under snittprisen til Nord Pool. Du kan lese mer om hvordan timespot fungerer her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/6154701-slik-fungerer-timespot Ha en fin dag videre!
Bra og god kunde opplevelse. God tilbakemelding.. Hjelper kunden så godt som mulig.
Hei Christian! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å tilfredsstille våre kunder 😊 Ha en fin dag videre!
Jeg byttet til Motkraft via nettsiden deres og fikk bekreftelse på Mail med en gang. Dette var 2. februar. Jeg fikk Mail med «Juppi! Nå er du Motkraft-kunde», men jeg ble visst aldri Motkraft-kunde allikevel. Jeg fortsatte å få fakturaer av den gamle leverandøren og hørte aldri noe igjen fra Motkraft. Nå i slutten av april har jeg gått over til Tibber istedenfor, i dag ble jeg ringt opp av gammel leverandør og de fikk oppsigelse av Tibber, verken jeg eller gammel leverandør har hørt noe fra Motkraft. Jeg liker konseptet og jeg syntes det er veldig kult at det er unge gründere som står bak, dessverre virker det ikke som de følger opp nye kunder. Kanskje de har for stor pågang?
Heisann Marthe. Hyggelig å høre at du liker konseptet🤩 Vi beklager så mye for at vi aldri fikk tatt deg over som kunde.. Grunnen til at vi ikke overtok ditt anlegg kan skyltes manglende eller feil info i registreringen. I slike tilfeller sender vi ut en SMS og etterspør dette.. Hvorfor du tilsynelatende ikke har fått disse SMSene er merkelig🤔 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi få sett på registreringen din og tatt deg over som kunde⚡️ Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss alle tilbakemeldinger videre slik at vi kan forbedre oss og unngå tilsvarende avvik i fremtiden.
Sender purring på regning som er betalt! og da de blir betalt for andre gang er det umulig å få de til å trekke dette fra på regningen. Betalte i desember og har ikke enda fått beløpet trukket fra på er regningen.
Heisann Geirulv. Vi beklager så mye for at du mottok en purring du aldri skulle hatt.. Vi opplevde dessverre at nylig betalte fakturaer også ble tilsendt purring, dette har vi nå fptt rettet opp i 👍 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så får vi sjekket opp i dine fakturaer og eventuelle tilbakebetalinger⚡️
Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på. Topp service
Tusen takk for tilbakemelding, Gry!🤩
Meget rask behandling. Hjelpsom og hyggelig 🙂🙂 håper appen blir bedre etterhvert. Ellers oversiktlig
Hei Bernt⚡️ Fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dette gleder oss! Når det gjelder appen, er det en helt ny versjon rett rundt hjørnet. Den tror vi vil falle i smak😎
Ble kunde etter oppstart og da var det litt oppstartsproblemer med hensyn på svartid. Men det er historie. Raske svar og enkle å forholde seg til.
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hver dag med å forbedre oss, så det er supert å høre at det blir lagt merke til og satt pris på🤩
Tok kontakt via app og fikk veldig god hjelp. Raskt svar, god info og de løste mitt problem umiddelbart
Tusen takk for super tilbakemelding! Dette er kundeopplevelsen vi jobber for🤩