Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrere enn andre rimelige strømavtaler. En ikke fungerende app og derfor ingen oversikt over strømpris underveis og heller ikke faktura. Vanskelig å få tak i kundeservice. De samlet ikke strømbruk og nettleie på samme faktura, som gjorde at vi gikk glipp av fratrekk i strømstøtte. Vi gikk for en annen strømleverandør etter bare en mnd.
Hei Maren. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Dette er helt motsatt av det vi ønsker, og vi har stor tro på at vi tilbyr en god avtale til våre kunder. Din tilbakemelding om app og kundeservice tar vi med oss videre, for å sikre at andre ikke får tilsvarende opplevelse. Strømstøtten får du fra nettselskapet om du har samfakturering eller ikke⚡️
Mine erfaringer med Motkraft er utmerket :) Motkraft gjør det aller beste ut av den grusomme strøm-situasjonen som er nå. At de har andre tjenester gjør dem ennå bedre! Jeg er superfornøyd
Hei Monika. Takk for en super tilbakemelding🤩 Vi gleder oss til vi kommer skikkelig i gang med andre tjenester så våre kunder kan spare enda mer⚡️
Motkraft gir meg billig strøm. Ingen skjulte påslag. Nordpool spotpris + 1 øre påslag pr. kwt. Pluss kr.19 pr.mnd. Oversiktlig faktura. Fornøyd!
Hei. Akkurat en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal ha. Dette var morsomt å lese! Takk for tilbakemeldingen🤩
Jeg fikk god hjelp til å flytte mitt abonnement raskt og effektivt ved flytting. Oversiktlig og fin app.
Hei Daniel. Supert å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen🤩
Byttet til Motkraft i desember 2021. Var meget fornøyd. 1øre påslag og 19kr/mnd. Den nye appen som vi måtte vente på i flere uker uten fungerende app er ikke så bra. De har ennå ikke klart å få fakturaene inn i den nye appen. De prøver seg på salg av mobiltelefoni og forsikringer, konsentrer dere om en ting! P.g.a. prisene som er i dag vil jeg har mer automatikk i hjemmet. Derfor bytter jeg til Tibber. Lykke til. Kan hende jeg bytter tilbake hvis dere fikser appen, HAN port leser og styring.
Hei Kenneth. Takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å utbedre appen, samt få smart-hjem funksjoner og utstyr på plass. Vi håper å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi da lever opp til dine forventninger⚡️
Jeg har brukt Motkraft nå siste året og synes alt har foregått enkelt og greit. Ikke hatt noen problemer og appen har blitt veldig god. Kan anbefale spotpris.
Hei Reidar. Veldig gøy å høre at har vært med oss fra start og er fornøyd 🤩 Takk for super tilbakemelding!
Rask og god hjelp! Fikk svar på de spørsmålene jeg lurte på :)
Hei Mari. Takk for super tilbakemelding! Nettopp en slik kundeopplevelse vi jobber for 🤩
5 stjerner hvis app'en var litt mindre halvferdig.
Den såkalte oppgraderingen av app er helt elendig og det er ennå ikke mulig å få opp faktura i appen. Vanskeligere pålogging og et virvar av alle mulige «tilbud» som ikke har noe med strøm å gjøre. Kjenner at Tibber snart får ny kunde
Hei. Vi er klar over at appen ikke er 100% optimal slik den er nå, men vi er på god vei. Vi jobber hver dag med å forbedre appen og den er vår høyeste prioritet! Det endelige resultatet håper og tror vi vil falle i smak⚡️
Helt umulig å ga å forklart og rettet feil på faktura uten mulighet for telefonkontakt. Vurderer å bytte nå!
Hei Wenche. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Dersom noe er uklart med din faktura vil vi selvsagt sjekke opp i dette og finne en løsning. Vår kundeservice svarer alle henvendelser mellom 09.00-16.00 man-fre. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde, og en telefonlinje er derfor noe vi har til vurdering! ⚡️
vil snakke med leverandør på tlf. kan bare nå dem på email
Heisann Einar. I dag har vi kun kundeservice over chat eller mail. Der sitter vårt team og svarer deg så raskt de kan på alle spørsmål. Vi ser at enkelte ønsker muligheten for å ringe oss, og vi har derfor telefon til vurdering⚡️ Takk for tilbakemelding!
Det var hyggelig å kunne støtte opp om unge grundere i en etableringsfase. Dessverre kom aldri APPén som lovet. De fleste forbrukere ønsker å ha oversikt (kontroll) på forbruket sitt i disse dager så her har dere dessverre sovet i timen. Tidsbruken deres må ha resultert i at dere har mistet mange kunder! Og lovnader om en velfungerende APP har jeg fått av dere siden desember 2021. Dette er for dårlig Motkraft. Det nytter ikke med en konkurranse dyktig pris når brukeropplevelsen ikke er tilstede. Nå har lojaliteten til dere dessverre kommet til en avslutning. Dere startet i protest og jeg avslutter i protest.
Hei Kato. Det er veldig kjedelig å høre. Foreløpig skal våre kunder kunne se både forbruk og pris i appen 🤔 Videre jobber vi hver dag med å utbedre appen og løse utfordringer. Vi ønsker å kunne tilby en app vi er stolte av og som våre kunder er fornøyde med. Vi har igjen litt på veien, men vi er på vei. Takk for tilliten så lenge det varte. Vi håper å se deg som kunde i fremtiden og at vi da møter dine ønsker og forventninger, pluss enda litt til⚡️
Et fint solidarisk selskap hvor jeg vet enhver eventuelle profitt går til veldedighet. Jeg trenger ikke bekymre meg for at de tar mer betalt enn nødvendig :)
Supert å høre at du er fornøyd, Madeleine! Dette vi jobber for 🤩
Strøm er noe av det mest forvirrende du kan kjøpe. Motkraft er tydelige på hva du betaler for. Mikroskopisk påslag (1 øre) og lav fastpris (19 kr). Så du vet ihvertfall at du ikke betaler for noe mer enn strømmen, som jo i seg selv koster mer enn nok. De bærer fortsatt preg av å være nye i markedet og jeg savner bedre oversikt. Appen (for Android) er ikke ferdig, og jeg synes det var rart å bytte ut den første versjonen før den nye er klar. Det jobbes nok iherdig med den, så jeg venter i spenning på å få all informasjon der. Det er lett å få hjelp hos Motkraft, chatten anbefales, de svarer raskt. Enten kan de det du spør om eller så finner de det ut for deg. DET er viktig. Ingen planer om å bytte til noe annet, men håper på at appen snart kommer med fakturavisning, og jeg skulle gjerne kunne logget inn på en brukerprofilside på nettsiden. Type "Min side".
Takk for god tilbakemelding, Simen! først og fremst supert å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice🤩 Når det gjelder appen er den vår høyeste prioritet om dagen og vi jobber med å løse utfordringer hver dag. Grunnen til at vi lanserte appen vel viten om noen mangler, skyltes at vi ikke lenger ville holde våre kunder på pinebenken. Slik at appen kan brukes til det daglige, mens vi jobber med resten. Takk for tålmodigheten og forståelsen for dette⚡️ Vi gleder oss til appen er 100% ferdig!
Ventet i månedsvis på ny app. Da den endelig kom viste den seg å være minst like ubrukelig. Amatørmessig.
Heisann Tomas. Det er kjedelig å høre at du har denne opplevelsen. Vi jobber på spreng for å utbedre appen og den er vår høyeste prioritet⚡️
Jeg var fornøyd til Motkraft begynte å tilby forsikringer, mobiltelefoni mv. At de viker fra kjerneområdet provoserer. De får seile videre uten meg.
Hei Stian. Det er leit å høre at andre tjenester ikke falt i smak hos deg. Vi jobber på lag med våre kunder og ønsker å møte deres behov i hverdagen⚡️