Wattn har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke ladet, og dette gjelder store deler av Liabakken boligsammeie. Har vært i konfekt 5 ganger. Dette er ikke et selskap dere vil bruke.
Bestilte installasjon av ladeboks igjennom Wattif. Har nå gått over 1 mnd tid og venter enda. Har purret og ringt til selskapet flere ganger å får det samme svaret. En "elektriker" vil ta kontakt i løpet av noen få dager eller vi skal ta å gå igjennom saken din internt for å se hva problemet er. Har ikke fått noe oppdatering fra selskapet eller noe telefon fra "elektriker" Styr unna om dere kan, bedriten selskap som koster hua og ræva ut av deg.
Oversiktelig og grei faktura. Ingen skjulte gebyr, etterskuddsbetaling. Helt grei app, gir meg infoen jeg ønsker. Klandrer dem ikke for prisen på nettleie da det er utenfor deres kontroll. Veldig hyggelige ansatte.
Bestilte Wattomat, som fungerte noen dager.. etter det fikk jeg melding om at jeg ikke eksisterte som kunde, da jeg skulle logge inn med tlf nr. Etter mye styr og venting i dagevis, kom jeg inn på igjen. Nå er det på’an igjen, de har visst ikke hørt om denne kunden… Styr unna! Ikke betal for dritten!
Heilt ville nettleigesatser! Skulle ikkje vore lov! Mangegangen det ein betaler på austlandet.
Utilgjengeleg for kunden! Når ALDRIG fram til kundesentralen! Kva er problemet?
Sa opp avtalen, og fikk ny leverandør. Etter kort tid overtok Wattn igjen uten at jeg hadde bestilt ny avtale hos de. De svarer ikke på mine henvendelser.
Virker som at de ikke klarer å holde seg på prisene som de lover i sammenligning til andre
Riktig pris uten rare krumspring og skjulte gebyrer
Alltid tilstades når eg trenger dei. Altid god kundeservice.
Vanskeleg å få oversikt utifrå app. Berekna forbruk er ikkje oversiktleg.
Stabilt og problemfritt hele tiden, aldri no tull.
Null kontroll over fakturaen. Skyhøge prisar og dårleg samhandling mellom Wattn og dei andre selskapa. Ikkje til å anbefale
Prøvde å ringe WATTN (MØRENETT) for et enkelt spørsmål?? Etter 2 timer og 20 minutter gadd jeg virkelig ikke lenger å vente på at de skulle svar: " Det er fortsatt stor trafikk" i snart 2,5 time?? Nå er de blitt et for stort selskap med alt for dårlig kundeservice, spør du meg!
bra på orientering og kundekontakt-kundebehandling.
Hittil synes jeg dette er en proff og ryddig aktør. Gode apper og nettsider. Lett å bruke, god kundeservice