Wattn har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at Kundeveilederne hos Wattn er blide og hyggelige og alltid imøtekommende når jeg tar kontakt.
Hei Kjersti J! Tusen takk for den fine tilbakemeldinga – det set vi stor pris på. Kjekt å høyre at du er nøgd :-) Med venleg helsing Kamilla, Wattn
Generelt sett grei pris i forhold til resten av landet.
Hei Øyvind! Takk for fin tilbakemelding, det set vi pris på :-) Med venleg helsing, Kamilla, Wattn
Alltid topp service. Raskt svar,gode løsninger, hyggelige operatører.
Hei Gunn M! Tusen takk for ei så hyggeleg tilbakemelding, det set vi stor pris på. Kjekt å høyre at du er nøgd :-) Med venleg helsing, Kamilla, Wattn
Dårlig app. Må stadig avinstallere app, og så installere igjen.
Hei Thomas S! Det var leit å høyre at du ikkje er nøgd med appen vår. Vi prøver så godt vi kan å levere gode tenester, så takk for tilbakemeldinga – dette skal vi absolutt sjå nærare på. Ta gjerne kontakt med oss på hei@wattn dersom du opplever andre problem eller har fleire innspel :) Med venleg helsing Kamilla, Wattn
Rask og grei kundebehandling! Får god informasjon og kundebehandler er innstilt på å hjelpe.
Hei Solrunn! Tusen takk for fin tilbakemelding, det set vi stor pris på :) Med venleg helsing Kamilla, Wattn
Rask og god service. Svarte på telefon ganske umiddelbart. Hyggelig jente.
Hei Jon Å! Tusen takk for fine ord, det set vi veldig stor pris på :-) Med venleg helsing Kamilla, Wattn
Seriøst og trygt selskap med innovativ smartlading med effektstyring! Sparer med flere hundrelapper i mnd på dette :)
Hei Sindre! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Hyggelig å høre at du er fornøyd:-) Vennlig hilsen Kamilla, Wattn
Reparer ikke defekt lader i borettslaget. Har ventet i over 2 mndr. De mottar klagen og sier de skal prioritere, men gjør det ikke.
Hei Bengt! Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen hos oss, vi ynskjer å rette opp i dette. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 70 10 20 10 eller på [email protected] for videre oppfølging. Med venleg helsing Kamilla, Wattn
Får ikke ladet, og dette gjelder store deler av Liabakken boligsammeie. Har vært i konfekt 5 ganger. Dette er ikke et selskap dere vil bruke.
Oversiktelig og grei faktura. Ingen skjulte gebyr, etterskuddsbetaling. Helt grei app, gir meg infoen jeg ønsker. Klandrer dem ikke for prisen på nettleie da det er utenfor deres kontroll. Veldig hyggelige ansatte.
Bestilte Wattomat, som fungerte noen dager.. etter det fikk jeg melding om at jeg ikke eksisterte som kunde, da jeg skulle logge inn med tlf nr. Etter mye styr og venting i dagevis, kom jeg inn på igjen. Nå er det på’an igjen, de har visst ikke hørt om denne kunden… Styr unna! Ikke betal for dritten!
Heilt ville nettleigesatser! Skulle ikkje vore lov! Mangegangen det ein betaler på austlandet.
Utilgjengeleg for kunden! Når ALDRIG fram til kundesentralen! Kva er problemet?
Sa opp avtalen, og fikk ny leverandør. Etter kort tid overtok Wattn igjen uten at jeg hadde bestilt ny avtale hos de. De svarer ikke på mine henvendelser.
Virker som at de ikke klarer å holde seg på prisene som de lover i sammenligning til andre
Riktig pris uten rare krumspring og skjulte gebyrer