Meny

Wattn omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Wattn
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
25
av 111 innen
strømselskap
59%
anbefaler
Wattn
Filtrer omtaler
7
6
1
2
6
Sorter omtaler etter
Viser av 22 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Wattn?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Vurderer å bytte selskap
"Stabilt og problemfritt."

Stabilt og problemfritt hele tiden, aldri no tull.

Straumkonge
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Problembransje"

Null kontroll over fakturaen. Skyhøge prisar og dårleg samhandling mellom Wattn og dei andre selskapa. Ikkje til å anbefale

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få tak i kundeservice via telefon"

Prøvde å ringe WATTN (MØRENETT) for et enkelt spørsmål?? Etter 2 timer og 20 minutter gadd jeg virkelig ikke lenger å vente på at de skulle svar: " Det er fortsatt stor trafikk" i snart 2,5 time?? Nå er de blitt et for stort selskap med alt for dårlig kundeservice, spør du meg!

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"virker solid"

bra på orientering og kundekontakt-kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"RYDDIG OG GREI"

Hittil synes jeg dette er en proff og ryddig aktør. Gode apper og nettsider. Lett å bruke, god kundeservice

Henning K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Wattn Webb Spot"

Ser jeg kan spare 288 kr i året ved å bytte. Penger er penger men setter pris på fellesregning strøm og nettleie og ikke minst service. Wattn har en lettforståelig app. Dersom de ikke kan svare med en gang, ringer de deg opp igjen👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Oversiktleg, ganske ok pris, lokal leverandør og får hurtig hjelp.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"SUPERFORNØYD MED OVERSIKTELIG FAKTURA 🙂"

MEN!!!!! jeg fikk i dag SMS om at de skal øke nettleien med 90 kroner per måned for en vanlig husholdning. Det er jeg IKKE FORNØYD MED AT WATTN GJØR I DISSE TIDER!! Og det kan føre til at jeg bytter strømleverandør selv om jeg hadde bestemt meg for å fortsette med Wattn, tidligere Tafjord, for all fremtid og ikke bruke tid og energi på bytting av strømleverandør. Men . . vi får se hva de gjør, regner med at det er flere som har fått SMS en i dag.

Kjetil H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fantastisk"

Har vært kunde her i mange år, også tidligere Tafjord. To små ting som trekker litt ned er for tiden lang ventetid på support "Hvis du en sjelden gang skulle ha behov for det" og enkelte ting på Appn som kan være vanskelig å finne. Bruker uansett tlf minst mulig på nett og hjemme har jeg pc og der er Min Side veldig oversiktlig. Når det er sagt så er det pris på strøm og oversiktlig faktura som veier tyngst for meg og dette er jeg super fornøyd med. Jeg vil absolutt anbefale Wattn og håpe de får fiksa litt småtteri etterhvert.

Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forutsigbar avtale, og etterskuddsfakturering, ikke vært noe tull. Appen deres er bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Wattn"
1 syns denne omtalen er nyttig

God avtale webspot med oversiktlig og infomativ mobil app.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Webspot er en god avtale for min husholdning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det viktigste for meg er lavt påslag og ingen månedlig fastbeløp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skryter av nytt oppsett på faktura, og tredobler prisen"

Pill rotten bransje, men jeg må forsøke å skifte leverandør. Vil bort fra Wattn som leverer hinsidige priser på uforståelige fakturaer. Smart for selskapet, dvs. tidligere Sognekraft å dele opp selskap i to, Sygnir og Wattn og øke prisene til det tredoble. Akkurat nå har jeg 36 bedre avtaler (strømleverandører) å velge i mellom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forutsigbart strømselskap"

Storfornøyd med Wattn. Liker veldig godt appen selv om den i perioder er ustabil, derfor 4 stjerner og ikke fem. Betaling etterskuddsvis.

Bodidurson
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fastprisavtale med gjennomfakturering er bra når markedet er så ustabilt"

Jeg inngikk avtale om 69 øre KwH for 1 år. Det vil innebære stabilitet i økonomien igjennom vinteren. Wattn er et stort seriøst strømselskap fra nordvestlandet som er en sammenslåing av flere selskaper. Det som er bra er at de gjennomfakturerer med nettleverandøren i Trøndelag. Kundeservicen er bra så alt i alt er jeg svært fornøyd med Wattn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Solid og litt over middels"

Hadde de fikset Appen slik den ble mer brukervennlig så skulle de fått to stjerner til. Eks. - Burde og får tilgang til Fastpris og Variabel fra Appen. Nå må en inn på nettsida for å finne dette. - Appen burde akseptere flere brukere fra samme husstand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De de kaster ut kunder uten å informere de om at de er hivd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Plutselig var jeg informert av nettselskap at jeg var oppsagt av strøm selskap Wattn. Derfor nettselskap belaster meg med pliktleveringskostnader. Det viste seg at jeg var oppsagt 8 dager og uten at noen informerte meg. Jeg betaler både strøm og nettleie. Jeg trukket bare fra faktura avlesing gebyr fordi den ikke er rettmessig. Klage på gebyret er til behandling hos Energi klagenemnda.

Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Innlogging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er frustrert over at ein ikkje kan velgje personleg passord for innlogging på PC! Eg vart flytta utan vidare frå eit selskap eg var nøgd med der eg hadde grei oversikt. No slit eg med å få opp den informasjonen eg var vand med å få. Dårleg!! Ivar F.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble flyttet over til Wattn 1, juni. Har enda ikke fått logget på Min side (i dag er det 19. juni). Appen fungerer heller ikke. Dårlig kundeservice. Får standard svar på mail om at de har hatt noe rusk i maskineriet som nå er løst og alt skal fungere. Problemet er at det ikke stemmer, ingenting fungerer. Kommer til å bytte selskap. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Flyttet avtale uten samtykke!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet strømleverandør 18.5. Den 27.5 var min strømavtale borte fra min nye leverandør, og jeg fant da ut at jeg hadde havnet hos Wattn. Har aldri hørt om disse, og har absolutt ikke flyttet mitt abb. hit. Hvordan et selskap bare kan flytte over avtalen er for meg helt uforståelig. Har vært i kontakt med de på tlf uten noen løsning, samt to ganger purret på selskapet via mail (uten noe svar). Har også bedt om dokumentasjon for denne flyttingen. STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"sammenslåing og optimalisering gir dyrere strømavtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når selskaper slår seg sammen og skal forenkle og "rydde" opp i eksisterende avtaler forsvinner avtalene som er gunstigst for kundene.

Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"GULL kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

GULL kundeservice! Jeg har fått så god hjelp og god oppfølging!

Svar fra Wattn
29.03.2022 15:42
Så kjekt å høyre at du har fått god hjelp Henriette! Takk for at du tok deg tid til å gje di tilbakemelding. :)
Har du spørsmål om strøm?
NYHET!
Har du spørsmål om strøm?
JEG VIL HA HJELP
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR