Meny

Wattn omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Wattn
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
94
av 110 innen
strømselskap
42%
anbefaler
Wattn
Filtrer omtaler
3
2
1
1
5
Sorter omtaler etter
Viser av 12 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Wattn?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Wattn"

God avtale webspot med oversiktlig og infomativ mobil app.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Webspot er en god avtale for min husholdning"

Det viktigste for meg er lavt påslag og ingen månedlig fastbeløp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Skryter av nytt oppsett på faktura, og tredobler prisen"

Pill rotten bransje, men jeg må forsøke å skifte leverandør. Vil bort fra Wattn som leverer hinsidige priser på uforståelige fakturaer. Smart for selskapet, dvs. tidligere Sognekraft å dele opp selskap i to, Sygnir og Wattn og øke prisene til det tredoble. Akkurat nå har jeg 36 bedre avtaler (strømleverandører) å velge i mellom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forutsigbart strømselskap"

Storfornøyd med Wattn. Liker veldig godt appen selv om den i perioder er ustabil, derfor 4 stjerner og ikke fem. Betaling etterskuddsvis.

Bodidurson
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Fastprisavtale med gjennomfakturering er bra når markedet er så ustabilt"

Jeg inngikk avtale om 69 øre KwH for 1 år. Det vil innebære stabilitet i økonomien igjennom vinteren. Wattn er et stort seriøst strømselskap fra nordvestlandet som er en sammenslåing av flere selskaper. Det som er bra er at de gjennomfakturerer med nettleverandøren i Trøndelag. Kundeservicen er bra så alt i alt er jeg svært fornøyd med Wattn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Solid og litt over middels"

Hadde de fikset Appen slik den ble mer brukervennlig så skulle de fått to stjerner til. Eks. - Burde og får tilgang til Fastpris og Variabel fra Appen. Nå må en inn på nettsida for å finne dette. - Appen burde akseptere flere brukere fra samme husstand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"De de kaster ut kunder uten å informere de om at de er hivd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Plutselig var jeg informert av nettselskap at jeg var oppsagt av strøm selskap Wattn. Derfor nettselskap belaster meg med pliktleveringskostnader. Det viste seg at jeg var oppsagt 8 dager og uten at noen informerte meg. Jeg betaler både strøm og nettleie. Jeg trukket bare fra faktura avlesing gebyr fordi den ikke er rettmessig. Klage på gebyret er til behandling hos Energi klagenemnda.

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Innlogging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er frustrert over at ein ikkje kan velgje personleg passord for innlogging på PC! Eg vart flytta utan vidare frå eit selskap eg var nøgd med der eg hadde grei oversikt. No slit eg med å få opp den informasjonen eg var vand med å få. Dårleg!! Ivar F.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble flyttet over til Wattn 1, juni. Har enda ikke fått logget på Min side (i dag er det 19. juni). Appen fungerer heller ikke. Dårlig kundeservice. Får standard svar på mail om at de har hatt noe rusk i maskineriet som nå er løst og alt skal fungere. Problemet er at det ikke stemmer, ingenting fungerer. Kommer til å bytte selskap. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Flyttet avtale uten samtykke!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet strømleverandør 18.5. Den 27.5 var min strømavtale borte fra min nye leverandør, og jeg fant da ut at jeg hadde havnet hos Wattn. Har aldri hørt om disse, og har absolutt ikke flyttet mitt abb. hit. Hvordan et selskap bare kan flytte over avtalen er for meg helt uforståelig. Har vært i kontakt med de på tlf uten noen løsning, samt to ganger purret på selskapet via mail (uten noe svar). Har også bedt om dokumentasjon for denne flyttingen. STYR UNNA!

Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"sammenslåing og optimalisering gir dyrere strømavtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Når selskaper slår seg sammen og skal forenkle og "rydde" opp i eksisterende avtaler forsvinner avtalene som er gunstigst for kundene.

Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"GULL kundeservice"

GULL kundeservice! Jeg har fått så god hjelp og god oppfølging!

Svar fra Wattn
29.03.2022 15:42
Så kjekt å høyre at du har fått god hjelp Henriette! Takk for at du tok deg tid til å gje di tilbakemelding. :)
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR