Bra og god kunde opplevelse. God tilbakemelding.. Hjelper kunden så godt som mulig.

Jeg byttet til Motkraft via nettsiden deres og fikk bekreftelse på Mail med en gang. Dette var 2. februar. Jeg fikk Mail med «Juppi! Nå er du Motkraft-kunde», men jeg ble visst aldri Motkraft-kunde allikevel. Jeg fortsatte å få fakturaer av den gamle leverandøren og hørte aldri noe igjen fra Motkraft. Nå i slutten av april har jeg gått over til Tibber istedenfor, i dag ble jeg ringt opp av gammel leverandør og de fikk oppsigelse av Tibber, verken jeg eller gammel leverandør har hørt noe fra Motkraft. Jeg liker konseptet og jeg syntes det er veldig kult at det er unge gründere som står bak, dessverre virker det ikke som de følger opp nye kunder. Kanskje de har for stor pågang?

Sender purring på regning som er betalt! og da de blir betalt for andre gang er det umulig å få de til å trekke dette fra på regningen. Betalte i desember og har ikke enda fått beløpet trukket fra på er regningen.

Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på. Topp service

Meget rask behandling. Hjelpsom og hyggelig 🙂🙂 håper appen blir bedre etterhvert. Ellers oversiktlig

Ble kunde etter oppstart og da var det litt oppstartsproblemer med hensyn på svartid. Men det er historie. Raske svar og enkle å forholde seg til.

Tok kontakt via app og fikk veldig god hjelp. Raskt svar, god info og de løste mitt problem umiddelbart

Greit nok, ser ut til å være OK priser, men appen er lovet bedret i et halvt år nå. Her er et betydelig forbedringspotensial.

Jeg ble kunde hos Motkraft etter reportasjen om strømselskaper i NRK Dagsrevyen. Strømavtalen på spotpris er upåklagelig, og det er fint å vite nøyaktig hva man betaler for. Kundeservice har vært god, og appen deres er enkel å bruke. Kan anbefale Motkraft til alle som ikke vil betale for mye for strømmen!

Vi byttet til Motkraft i desember 2021. Det begynte veldig bra med første faktura rett i nettbanken og oversikt i appen. Men etter dette fikk vi verken fakturaer eller oversikt over strømforbruket. Jeg måtte purre de opp flere ganger i måneden, men ingen kunne gi meg noe svar på dette. Jeg fikk heller ikke lov å betale inn A-konto, for å unngå å få en kjempefaktura når de fikk rettet problemet. De hadde lovet meg at de skulle hjelpe meg med en delbetalingsløsning når de fikk rettet problemet og sendt ut faktura. Men dette hørte jeg aldri noe mer om. Bedt dem ringe meg, noe de ikke har gjort. Måtte nå i slutten av mars bytte strømselskap fordi dette ble for uoversiktlig. Da kom plutselig en regning den 8 April på 16 000 kroner for januar, februar og mars, samt etterfakturering på strømregning for desember, hvor de også hadde fakturert for lite. Dette fremstår meget useriøst, og jeg ser ikke at de setter kunden først på noe som helst område, verken når det kommer til kundeservice eller når det kommer til hva man faktisk skal betale. Om fakturaen faktisk stemmer får jeg vel aldri svar på. Bare å betale å komme seg bort.

Jeg byttet til Motkraft da det var mye snakk om strøm og priser og var i utgangspunktet veldig fornøyd, helt til jeg flyttet. Jeg tok kontakt med Motkraft og sa jeg gjerne ville ta med strømavtalen på flyttelasset, som de sa de fikset. Her startet marerittet. Min gamle adresse sto fortsatt aktiv i appen, og når jeg tok kontakt sa de at det hadde skjedd en glipp og de hadde ikke avsluttet min avtale på min gamle adresse. En måned etter sto fortsatt min gamle adresse i appen og de mente dette var en feil. Jeg stolte på Motkraft helt til jeg fikk en faktura på strøm fra min gamle adresse. De hadde sagt opp strømavtale, men ikke nettavtale og jeg ble da pliktig til å betale strøm i en leilighet jeg ikke lengre bor i. Nettselskapet Elvia sier Motkraft må rydde opp etter seg, men så langt har jeg ikke lyktes å komme i kontakt med Motkraft da de har sluttet å svare meg. Toppen på kaka er at samme dag jeg fikk fakturaen og tok kontakt med Motkraft har de startet opp strømavtalen på min gamle adresse IGJEN uten mitt samtykke, og jeg sitter igjen med regninga. Aldri mer Motkraft!

Topp avtale over tid. Ikke la deg lure av 1 års lokkepriser.

Ypperlig kundeservice. Brukbar app. Kunne ha mulighet til å utsette betaling (som Klarna)

Enkelt å bytte til motkraft. Slapp å gjøre så mye, Norges energi ble sinte og nektet meg tilgang til fakturaen min. Glad jeg byttet til motkraft.

Storfornøyd ! Eneste er at appen kunne vert enda bedre, men de er jo bare i oppstarten ennå

Dette selskapet holder det de lover, ingen skjulte påslag, bindingstid eller lokketilbud som gjør strømmen billig en stund før det senere blir dyrere. Aldri hatt så lav strømpris som nå😊 Kjapp til å svare på chat også😊👍

Svært fornøyd med Motkraft! Kundeservicen er hyggelig og rask. Appen gjør det veldig lett og oversiktlig å ha kontroll på eget forbruk og det er ingen overraskelser i forhold til hva neste strømregning blir. Ingen tvil om at jeg forblir Motkraft-kunde! :)

Strømleverandør slik det burde være. Ikke noe tull. Herlig befriende å forholde seg til en pris.

Kunde fra første dag. Tok litt tid å komme på plass med systemene men det beste kraft alternativet på markedet. Svarer raskt (på fortvillende kundens spørsmål som meg) og veldig hyygelige. Man føler seg fortsatt vurdert som menneske ikke del av en u-transparant push-marked! Takk ! Og, boyz and girlzk keep it that way <3

Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med dere! Jeg flyttet med Motkraft fra November 😊

Når jeg meldte meg inn, fikk jeg ikke varsel på at jeg var abonnerte på strøm abonnementet. Prøvde å sjekke på nettsiden deres, men de hadde ingen «min side». Ellers vanskelig å kommunisere med kundeservice av den grunn at en ny person svarer hver gang jeg sendte en ny melding. Dette gjorde det vanskelig for den nye personen å sette seg inn i samtalen. Endte med at jeg fikk de samme svarene og svar ut av kontekst. Uansett, tror dette kan løses med å innføre telefon

Jeg var muligens en av deres første kunder, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Jeg overbeviste flere til å gjøre det samme. App er oversiktlig og grei, faktura også. Jeg syns vel dere bør rette opp tallene på y-aksen på graf(kwt), dvs: 0-0,5-1-1,5- osv😉 Ellers er alt bra⚡️

Billig bra og enkelt Ikke no hokus pokus ved bytte av leverandør til motkraft 👍

Etter en litt uvanlig start har min erfaring med Motkraft vært god så langt. Oversiktlig app, men savner kombinert faktura med nettleie. Dette sier de at de jobber med. Venter på utvikling, og den har allerede til nå vært god.

Oversiktlig app det du ser er det du får hyggelige hjelpsomme på kundeservice.
