Meny

Motkraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Motkraft
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
11
av 110 innen
strømselskap
66%
anbefaler
Motkraft
Filtrer omtaler
139
26
18
24
53
Sorter omtaler etter
Viser av 260 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Gudveig H. A
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
"God strømleverandør."

En god strømleverandør som ikke dytter på meg alt mulig annet enn selve strømmen, og som ikke overøser meg med all slags omtale av hvor god strømleverandør selskapet er!

Svar fra Motkraft
06.02.2023 13:30
Heisann Gudveig. Takk for super tilbakemelding, det setter vi pris på🤩
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Vurderer å bytte selskap
"Ikke godt nok"

Motkraft lover følgende: 1. Ny og fresh app 2. Få full oversikt over forbruk og strømpris til enhver tid. 3. Rask tilgang til chat, aktuelle nyheter, fakturaoversikt Etter 13 dager som kunde, har jeg fortsatt ikke tilgang til appen, og det påstås at det kun gjelder «et par» av oss…? Og ingen kan informere hvor lenge det tar, «da det jobbes kontinuerlig». Dette er bare ikke godt nok.

Svar fra Motkraft
06.02.2023 13:28
Heisann Vigdis. Det er synd å høre du har utfordringer med appen. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til!
Christian S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Meget Fornøyd"

Kunde siden starten omtrent. Gode priser. Sammenliknet med venner med tilsvarende KW Forbruk så betaler vi mindre. Kom fra Fortum som både var dyrere og uetisk fremferd fra sine selgerne (de legger til en hel del ulike tilleggstjenester en ikke har bedt om eller fått kommunisert i forkant, ID tyveri, etc. etc.). Litt håpløs app i starten fra Motkraft (bra nå), men for oss er det lavest mulig strømpris som teller mest. Så lenge de holder seg til strøm og ikke øker prisene i forhold til konkurrentene - så forblir jeg kunde her. Ryddig og greit med god oversikt i deres nye app.

Svar fra Motkraft
06.02.2023 13:25
Hei Christian. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss, det setter vi pris på. Vi har ingen planer om å sette opp prisene, det er derfor vi har en 1000 måneder prisgaranti. Det er godt å ha deg med på laget🤝
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Ryddig og oversiktlig app, lett å bruke."

Fornøyd med oversiktlig app, finner det meste. Burde vært mulig å se dagen forbruk under veis, nå får en ikke sett dette før dagen etter. Ellers veldig fornøyd så langt!

Svar fra Motkraft
06.02.2023 13:19
Heisann Janne. Så hyggelig å høre! Du skal ha oversikt over dagens strømpriser, dersom du ikke ser dette gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt så skal vi hjelpe til😃
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Har byttet selskap
"Motkraft billig strøm"

Pris , støtte, kundeservis. Alt er fantastisk. Jeg har vært kunde hos de om 1 år . Prisen var veldig god og jeg var veldig fornøyd med selskapet. Har sluttet grunnet flytting .

Svar fra Motkraft
30.01.2023 08:15
Heisann. Så godt å høre du er fornøyd med oss, da har vi gjort jobben vår! Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden😊
Trond H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Tipp topp enkelt og flott. Raskt svar👍"

Rask og god kundenehandling. Anbefales. Kundebehandler hadde kunnskap, og besvarte raskt og enkelt.

Svar fra Motkraft
27.01.2023 15:56
Hei Trond. Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin helg!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
Vurderer å bytte selskap
"Appen"

Meldte meg inn hos Motkraft fra første dag og har vært veldig fornøyd. Har hørt av andre at de har bedre avtale, men da jeg har et lavt forbruk har jeg vanskelig for å tru at jeg får en bedre avtale hos andre. Nå i januar er jeg ikke like fornøyd lenger. Appen har ikke fungert som den skal i over to uker. Forbruket har stått på samme verdi i snart tre uker. Etter mange chatter ser det endelig ut som at appen fungerer. Verdien på forbruk er i alle fall forandret. Håper at de andre verdier stemmer.

Svar fra Motkraft
26.01.2023 13:16
Heisann Harald. Det er forståelig at det er frustrerende når appen ikke fungerer som normalt. Jeg håper det er i orden nå, gjerne kontakt oss dersom det skulle skje noe lignende i fremtiden så fikser vi det🤝
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
App
"Rask og hyggelig respons"

Alltid hurtig svar og bekvemt å enkelt å kunde. Oversiktlig faktura bla.

Svar fra Motkraft
26.01.2023 13:13
Heisann Frode. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi pris på😃 Ha en fin dag videre!
Håkon V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svært dårlig!!!"

Dårlig kundeservice og dyr strøm. De reklamerer med: Vi tjener ikke penger på deg. De skal være et non- profitt selskap, dette er ikke tilfellet. Jeg vil råde de fleste til å holde seg unna.

Svar fra Motkraft
23.01.2023 08:43
Heisann Håkon. Det er synd å høre du opplever oss slik, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til der. Jeg håper vi kan snu på din opplevelse av oss.
Magnusio
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig bra!"

Veldig god og rask service, alltid løsningsorientert og veldig ivrige på å levere et godt produkt. Skulle virkelig ønske at det var flere bedrifter som dette!

Svar fra Motkraft
17.01.2023 11:18
Heisann. Takk for en super tilbakemelding, det setter vi pris på🤩 Ha en fin dag videre!
Ingridelisabeth S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fikk hjelp med å legge inn målenummer"

For bare noen dager siden byttet jeg strømselskap til motkraft. Det var en enkel affære som jeg gjorde ved å fylle inn tingene som motkraft trengte å vite. Jeg fikk i dag melding om å kontakte kundeservice for å oppgi målenummer. I kundeservice chatten fikk jeg raskt hjelp til det jeg trengte.

Svar fra Motkraft
12.01.2023 10:24
Hei Ingrid. Takk for hyggelig omtale, dette setter vi pris på! Velkommen som kunde i Motkraft🤩
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pålitelig. Seriøs. Tar kunden på alvor."

Pålitelig. Seriøs. Tar kunden på alvor👍😀😀 Men i chatvinduet jeg brukte nå, så var en slags snakkeboble eller noe lignende i veien for meg nede i venstre hjørne.Det gjorde at jeg ikke kunne se alt jeg skrev til dere. Det var litt irriterende.

Svar fra Motkraft
12.01.2023 10:22
Hei Berit. Takk for en fin tilbakemelding, det setter vi pris på! Jeg skal ta med denne informasjonen videre internt. Ha en fin dag😃
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"God Kundeservice"

Jeg opplever å få god kundeservice ved henvendelser.

Svar fra Motkraft
12.01.2023 10:19
Hei Jenny. Så godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Glad for att jeg byttet til dere."

God kundeservice og endelig en oppdatering av appen som nå ser veldig ryddig og oversiktlig ut. Kommer forysatt til å vere kunde her.

Svar fra Motkraft
11.01.2023 15:06
Hei Øystein. Så gøy å høre du er fornøyd med appen! Vi gleder oss til fortsettelsen😃
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"NON profit!!!"

Bra protest mot kjeltringbransje! Holder det de har lovet med svært lavt påslag og rene spotpriser👍

Svar fra Motkraft
06.01.2023 15:10
Hei Sverre. Takk for super tilbakemelding, det er gøy å høre🤩 God helg!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Strøm er strøm, med kundeservice er ikke kundeservice."

Utrolig arrogant å ikke ha ett telefonnummer, noe som helst sted, er ikke tjenestetilbyder som skal definere kommunikasjonsform. Blei også veldig skuffet over layout og brukervennlighet i den nye appen, en lys og oversiktlig app(trengte dog justeringer) blei mørk og uoversiktelig.

Svar fra Motkraft
06.01.2023 15:07
Hei Lasse. Vi har kun chat og mail som direkte kommunikasjonskanal fra oss til kundene våre per i dag. Vi setter pris på tilbakemelding angående appen, og ønsker å gjøre den mest mulig brukervennlig for våre kunder. Takk for tilbakemeldingen din, jeg skal ta det med videre internt! God helg når den tid kommer😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Realt, enkelt og etisk."

Liker prinsippet om at overskudd i Motkraft går til ideelle organisasjoner. Ikke noe tullball med gebyrer eller uoversiktlige avtaler. God info og brukervennlig app som er til god hjelp når en vil redusere strømforbruket sitt. Tommelopp!

Svar fra Motkraft
06.01.2023 15:03
Heisann Nina. Takk for fin tilbakemelding, det er hyggelig å høre du er fornøyd! Ha en riktig god helg😃
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd 😊"

Ble anbefalt Motkraft i fjor sommer, til å begynne med så syntes æ det var vanskelig å få kontakt, men det ble faktisk raskt bedring og i dag er æ veldig fornøyd med Motkraft, enkel og grei side har de der man kan følge strømprisen og enkelt å komme i kontakt med de selv om de ikke har noe tlfnr, får alltid kjapt svar 😊ø

Svar fra Motkraft
06.01.2023 15:00
Heisann. Så hyggelig å høre du er fornøyd, det setter vi pris på😃 God helg!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Seriøs aktør"

Troverdig og seriøs tjeneste, med veldig oversiktlig og god informasjon. Av alle leverandører jeg har benyttet de siste 15 årene er dette den jeg har vært mest fornøyd med.

Svar fra Motkraft
06.01.2023 14:59
Hei Niels. Takk for super tilbakemelding😃 God helg når den tid kommer!
Øyvind Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Proff leverandør som har kunden i fokus."

Velfungerende app med den info jeg har bruk for. Oversiktlige fakturering. Gir god skriftlig innfo direkte ved behov. Dette gir trygghet og tilfredshet som kunde.

Svar fra Motkraft
04.01.2023 15:07
Hei Øyvind! Takk for super tilbakemelding, hyggelig å høre du er fornøyd😃
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Oversiktlig"

Bra pris i forhold til andre. Oversiktlig og bra opplysninger på appen. Raske svar hvis man kontakter dem.

Svar fra Motkraft
30.12.2022 14:27
Heisann. Så godt å høre du er fornøyd😃 God nyttår!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig fornøyd"

Et selskap som holder det de lover, i tillegg er de veldig vennlige og forståelsesfulle når en tar kontakt med dem. Vi har bare gode erfaringer som kunde i Motkraft!

Svar fra Motkraft
29.12.2022 09:26
Hei Hege. Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på🤩 Ha en fin romjul og godt nyttår fra oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tillit"

Føler for omsider at kunder blir respektert uten at man sitter igjen med følelsen av å bli svindlet. Svogeren byttet til Dere i vår da jeg orienterte om Motkraft.

Svar fra Motkraft
28.12.2022 10:15
Hei Terje. Det er godt å høre du føler det, da har vi gjort jobben vår! Ha en fin romjul og godt nyttår⚡️
Liv H. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig godt fornøyd"

Jeg er veldig fornøyd med motkraft og siden jeg prater mye om motkraft hat mine sønner blitt kunder også

Svar fra Motkraft
28.12.2022 10:13
Heisann Liv. Så godt å høre du er fornøyd🤩 Takk for en fin tilbakemelding! Ha en fin romjul og godt nyttår fra oss⚡️
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Hyggelig kundeservice"

Hyggelig og hjelpsomme kundeservice. Raske på svar. Ryddig oversikt og rimelig ift andre selskap.

Svar fra Motkraft
21.12.2022 16:38
Hei Linn. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en riktig god jul og godt nyttår🎄
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR