Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Motkraft
436 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
436 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#2
Utmerket
Motkraft er rangert
#2 av 88 strømselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 436 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
282
39
24
27
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 436 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tøft strømselskap

Omtale av  Siw

Tøft, helt enkelt… At et strømselskap går MOT STRØMMEN på den måten ;)

Svar fra Motkraft
31.05.2022 10:33

Takk for tilbakemeldingen Siw! Kult å høre at du syntes det er tøft😎

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rask og effektiv service.

Omtale av  Tom

Raskt og effektiv service via mail og chat. kundebehandler var dyktig og svarte enkelt.

Svar fra Motkraft
27.05.2022 09:44

Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hver dag for å tilby god service, så det er hyggelig at blir satt pris på🤩

Fornøyd

Omtale av  Roald

Alt er bra, men ser dere har litt "barnesykdommer" ennå, som at appen ikke er helt oppe og har savnet fakturaer på mail. Ser det er ny app på vei, så 4/5 stjerner regner jeg blir til 5/5 snart.

Svar fra Motkraft
24.05.2022 11:09

Hei Roald! Takk for god tilbakemelding. Vi håper å løfte det til en 5/5 innen kort tid, da den nye appen blir lansert straks 😊 Vi kan også få satt opp faktura på mail til deg i nær fremtid, det er bare å ta kontakt på kundeservice! Ha en fin dag ⚡️

Personlig snittpris er det nye

Omtale av  Terje H

Det selges at man belastes snittpris fra Nordpool. Ved kontakt til Motkraft sier de at man belastes utfra en personlig snittpris? Spennende måte å argumentere på, hvordan skal man kunne kontrollere dette. Vi bytter, selv om vi sikkert blir lurt der også. At ikke myndighetene setter en stopper for dette, er ubegripelig.

Svar fra Motkraft
23.05.2022 11:36

Hei Terje. Her må det ha skjedd en brist i kommunikasjonen fra vår side. Du belastes verken fra snittprisen til Nord Pool eller personlig snittpris. Du blir belastet timesvis fra prisene til Nord Pool, men vi setter personlig snittpris på fakturaen din. Dette for at du kan se om du har ligget over eller under snittprisen til Nord Pool. Du kan lese mer om hvordan timespot fungerer her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/6154701-slik-fungerer-timespot Ha en fin dag videre!

Kundebehandling

Omtale av  Christian M

Bra og god kunde opplevelse. God tilbakemelding.. Hjelper kunden så godt som mulig.

Svar fra Motkraft
19.05.2022 14:13

Hei Christian! Takk for god tilbakemelding, vi jobber for å tilfredsstille våre kunder 😊 Ha en fin dag videre!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeforholdet startet aldri

Omtale av  Marthe

Jeg byttet til Motkraft via nettsiden deres og fikk bekreftelse på Mail med en gang. Dette var 2. februar. Jeg fikk Mail med «Juppi! Nå er du Motkraft-kunde», men jeg ble visst aldri Motkraft-kunde allikevel. Jeg fortsatte å få fakturaer av den gamle leverandøren og hørte aldri noe igjen fra Motkraft. Nå i slutten av april har jeg gått over til Tibber istedenfor, i dag ble jeg ringt opp av gammel leverandør og de fikk oppsigelse av Tibber, verken jeg eller gammel leverandør har hørt noe fra Motkraft. Jeg liker konseptet og jeg syntes det er veldig kult at det er unge gründere som står bak, dessverre virker det ikke som de følger opp nye kunder. Kanskje de har for stor pågang?

Svar fra Motkraft
28.04.2022 16:27

Heisann Marthe. Hyggelig å høre at du liker konseptet🤩 Vi beklager så mye for at vi aldri fikk tatt deg over som kunde.. Grunnen til at vi ikke overtok ditt anlegg kan skyltes manglende eller feil info i registreringen. I slike tilfeller sender vi ut en SMS og etterspør dette.. Hvorfor du tilsynelatende ikke har fått disse SMSene er merkelig🤔 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi få sett på registreringen din og tatt deg over som kunde⚡️ Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss alle tilbakemeldinger videre slik at vi kan forbedre oss og unngå tilsvarende avvik i fremtiden.

Sender purring på regninger som er betalt til rett tid!

Omtale av  Geirulv

Sender purring på regning som er betalt! og da de blir betalt for andre gang er det umulig å få de til å trekke dette fra på regningen. Betalte i desember og har ikke enda fått beløpet trukket fra på er regningen.

Svar fra Motkraft
28.04.2022 16:19

Heisann Geirulv. Vi beklager så mye for at du mottok en purring du aldri skulle hatt.. Vi opplevde dessverre at nylig betalte fakturaer også ble tilsendt purring, dette har vi nå fptt rettet opp i 👍 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så får vi sjekket opp i dine fakturaer og eventuelle tilbakebetalinger⚡️

Motkraft har 436 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR