Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløst å få svar. Når man endelig har kommet mellom det nåløyet å fått tak i ett menneske som jobber der så er servicen null. Kommer aldri til å anbefale eller bli kunde der igjen.
Takk for tilbakemeldingen din, Fredrik. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi bytter for tiden over til nytt kundesystem og har opplevd stor pågang og lengre svartid enn vanlig, dessverre. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på telefon 32 14 10 00 for å gi en mer konkret forklaring på samtalen du har hatt med oss, eller send en e-post til [email protected] Ha en fin dag videre.
Bare gode erfaringer med Kraftriket. Super app med oversiktlig info om priser og forbruk.
Takk for hyggelig omtale, Bente! Fint at du liker appen vår og er fornøyd.
Fungerer som det skal. Minuspåslag, faktura med nettleie og fratrukket strømstøtte.
Hei Håkon, tusen takk for hyggelig omtale.
Dårlig/ingen kundeservice. De sender ut samme faktura 2-3 ganger. Og om man sliter litt økonomisk, og ting går til inkasso, så får man 3-dobbelt opp med regninger både fra Kraftriket og inkassoselskapet deres, Visma Amili. Altså 6-dobbelt opp med regninger. Så kommer små regninger i tillegg, som restbeløp og slikt. For meg så kokte det over til slutt, og jeg ringte Visma Amili og forlangte at de fikk samlet ALT på en regning og sendt til meg ASAP. Det gjorde de. Så det skyldige beløpet som var i nettbanken, som var på 13-14000kr ble til under 4000kr etter samtalen med inkassoselskapet. Så kudos til de for det. Men det var inkassoselskapet, ikke Kraftriket som hjalp meg. Det er null hjelp å få fra Kraftriket. Godt at jeg skal flytte herfra nå. Styr langt unna Kraftriket!
Hei Johan L. S Så leit å lese om din erfaring med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre og tar med oss din tilbakemelding.
Har ikke hatt noe formening om Kraftriket da jeg ikke har vært i kontakt med dem mens kundeforholdet har løpt. Nå fant jeg bedre tilbud et annet sted og da ble jeg ringt opp og hadde en utrolig ubehagelig samtale der de pratet stygt om leverandøren jeg byttet til og jeg følte jeg nesten ble kjefta på. Vet hvilken leverandør jeg skal styre unna fremover i alle fall!
Hei Nicoline, takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros som kan bidra til å gjøre oss bedre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon eller e-post for å dele opplevelsen din, slik at vi kan unngå at dette skjer igjen. Takk igjen!
Veldig fornøyd! Appen er lett og oversiktlig, men noe irriterende at den logger ut til tider. Spesielt teit at den ikke er utviklet for husholdet, men kun en bruker, da samboer fikk brorparten av det problemet. Fikk også utvidet vår Spot12 avtale med 2 måneder. Ingen problemer.
Har benyttet de i mange år og vi har god kontakt med dem.
Satt ikke ned påslag sitt, på tross av avtale om dette
Hei Dag, takk for tilbakemeldingen. Kontakt gjerne vårt kundesenter for å se om det har skjedd en feil. Har du tidligere mottatt en e-post fra oss med tilbud om bedre påslag, kan du gjerne sende oss den.
Billig i starten.,deretter går prisene opp. Nå blir det ny leverandør ! Oversiktlig app de gangene den fungerer problemfritt.
Hei, og takk for din tilbakemelding. Vi har flere avtaler å velge mellom, og du er alltid velkommen for en strømprat hvis du er usikker på om du har en avtale som passer deg og ditt forbruk. Takk for at du valgte Kraftriket og velkommen tilbake ved en senere anledning.
Som de aller fleste gode avtaler, starter alt knallbra, for så å få stadig økende priser. Til slutt priset de seg ut for vår del. Med for mange små endringer i pakkene de tilbyr blir dette også et irritasjonsmoment. Appen er bra, og kontakt med leverandør er bra.
Hei Øyvind, I takt med markedet har vi hatt flere justeringer på våre avtaler. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og jobber hver dag for å bli bedre. Du er alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter for en hyggelig strømprat. :)
Jeg ble en tid tilbake anbefalt Tryggstrøm fra kraftriket. Det var noen øre ekstra hver måned, men da hadde jeg tak på strømprisen. Jeg var storfornøyd med det når prisene gikk i været en tid tilbake. Til min store overtakelse så stemte ikke det. Det kom en e-post fra kraftriket med beskjed om at de ikke kunne levere slike priser når prisen gikk så mye opp. Det er ren og skjær svindel. Jeg har betalt ekstra i flere år for en trygghet som ikke eksisterer.
Ok velkomsttilbud men ikke muligheter for en bra deal etter velkomst
Har brukt Kraftriket en god stund og er fornøydmed det etter bytte fra Fortum
Takk for hyggelig tilbakemelding, Iver. Det er fornøyde kunder vi jobber for. Husk at du alltid kan kontakte vårt kundesenter hvis du ønsker en strømprat!
Ikke huggelig å bli kunde og etter 2 mnd setter de opp fastprisen med nesten 2 øre pr kWh
Hei Bjørn E, takk for din tilbakemelding! På grunn av generell prisøkning gjør vi små justeringer på våre strømavtaler. Dette gjelder uavhengig av varigheten på kundeforholdet. Kraftriket-appen vil fortsatt være gratis og gir deg mulighet til å holde oversikt på blant annet strømpris og forbruk. Ta gjerne kontakt med oss hvis du er usikker på din strømavtale. Vennlig hilsen Kraftriket
Appen er bra, hyggelig kundestøtte, men umulig å følge opp bestilling på varmepumpe. Måtte avbestille fordi min bestilling ikke kunne leveres til en ønsket dato. Fikk levert til ønsket dato av Kraftriketes montør som hadde alternativ varmepumpe.
Tegnet en spottpris avtale hos Kraftriket for nesten ett år siden. De leverer en god app, selv uten tillegg i pris (om dag til dag overvåking, og listet pris per time er godt nok fremfor sanntid overvåking som krever en ekstra dings og abonoment) noe som ikke er selvsagt for strømleverandører i disse dager. Kundeservice har vert veldig enkel å ha med å gjøre de få gangene jeg har måtte ta kontakt med de. Om det ikke var for at mitt intro tilbud går ut nå i mai så hadde jeg ikke byttet leverandør, men jeg må spare der jeg kan så da bytter jeg til noe annet uten månedlig avgift.