Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2023
NEAS
3.3
7 verifiserte omtaler

NEAS omtaler og erfaringer

3.3
Middels
7 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NEAS trenger minimum 10 omtaler.
-
IKKE NOK OMTALER
NEAS trenger minimum 10 omtaler.
POPULÆRT 🔥
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet

Utforsk 7 omtaler om NEAS

FILTRER OMTALER
5
0
0
0
2
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NEAS?
Tar 2 minutt

Godt fornøyd

Omtale av  Steinar

God kundeservice, god hjelp på kveld, totalkundesystem gir rabatt

Støtt lokalt

Omtale av  Hans O. Å

Har NEAS og NorgesEnergi, begge spottpris. Ingen gullgruve å bytte til en leverandør som bare er ett ekstra ledd som også skal ha betalt fra deg som kunde. NorgesEnergi produserer så vidt jeg vet ikke strøm å er bare ett fordyrende ledd. Slik er det med alle de strømleverandørene som ikke produserer noe annet en faktura til sine kunder

Svar fra NEAS
25.01.2022 11:55

Takk for at du velger å støtte en lokal leverandør Hans. Det setter vi i NEAS stor pris på. Hilsen Annicken, Kundesenter NEAS

Dyr strøm

Omtale av  Amalie

Vel, det er dyrt året rundt, og spesielt nå fikk jeg regning på det dobbelte! Helt sykt. De kan godt senke prisene endel.

pålitelig og driftsikker

Omtale av  Hans B

Neas er pålitelig i forhold til avtaler og levering. De var tidlig ute med å tilby bredbånd løsning i lokalområde med TV og data.

Bra totalpakke

Omtale av  Rolf O. L

Totalpakke gir meg mye, samt at Neas gir mye tilbake til nærmiljøet

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Spotpris m/tak

Omtale av  Kari B. T

Jeg har spotpris m/ tak på 59 øre. Nyter godt av billigere strøm; unngår toppene

Elendig kundeservice.

Omtale av  Freiøying

Når man leverer tjenester som internett/tv til mange mennesker er det forkastelig å ikke ha service personell tilgjengelig over flere dager i strek. Betalende kunder har krav på hjelp og service når man opplever feil i tjenesten. Har ikke Neas kapasitet til å levere tilstrekkelig kundeservice bør de etterlatte å levere slike tjenester til mer seriøse aktører.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR