Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NTE
3.5
73 verifiserte omtaler

NTE omtaler og erfaringer

Ingen trend

NTE har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
73 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#11
Utmerket
NTE er rangert
#11 av 88 strømselskaper
59%
Bra
59% anbefaler NTE
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 73 omtaler om NTE

FILTRER OMTALER
31
14
3
6
19
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NTE
NTE har 73 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig og forutsigbar

Omtale av  Gunnar O

Fant en leverandør som fremdeles kunne levere fastpris til en levelig pris. 74 øre per kWh/t i 3 år. Får strøm i huset og alt fungerer godt så langt. God kundeservice.

Svar fra NTE
10.10.2022 10:05

Hei, Gunnar. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og den kundeservicen vi yter. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NTE?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd, MEN:

Omtale av  Pål

nå i oktober 2022 så jeg må bytte til en annen leverandør for da er 12 mndr gått og da flyttes abonnementene mine over til en annen og svært ugunstig avtale...... Det gjelder å følge godt med :-)

Svar fra NTE
26.09.2022 18:50

Hei Pål. :-) Takk for den fine omtalen. Det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss. Vi kan ikke uttale oss om saken grunnet personvernreglementet, men kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale rundt hva som kan være en passende avtale for deg. Ha en fortsatt strålende dag. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

God avtale

Omtale av  Nokjto

Har bare positiv erfaring med NTE Tegnet avtalen for ca. et år siden så regner med at prisen stiger når avtalen på et år går ut. Vurderer derfor og bytte nå.

Svar fra NTE
16.09.2022 12:20

Hei! Så hyggelig å høre at du har hatt positive erfaringer med oss. Vi takker så mye for tilbakemeldingen og den positive omtalen her inne. Har du spørsmål angående din nåværende avtale og hva som skjer når den eventuelt går ut, ta gjerne kontakt med oss. Du når oss per telefon, 741 50 200. Eller via chat på nte.no eller Facebook. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice.

Kommunikasjon

Omtale av  Turid

Det er som å stange hodet i veggen å prøve å snakke med dem. Hver gang jeg henvender meg til selskapet- nye personer som svarer svevende på det jeg spør om og så sier de at dette ikke er deres område…. Jeg må kontakte andre osv. Jeg gjør oppmerksom på at jeg mangler målerstand for start og stopp pr. måned. Den ble tatt vekk da nye strømmålere ble satt inn. En sier at jeg bør kjøpr fjutt…..(fjott) Det gir meg bare merutgifter!! Det eneste jeg får ut av dette er at NTE ikke er kundevennlig, men bare ser mpter p suge mer penger ut av oss som kunder.

Svar fra NTE
14.09.2022 13:41

Hei Turid. Det er leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse av oss. Vi jobber hardt for å gi den beste servicen til de som kontakter oss. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig, men når det kommer til strømmålere er det ikke NTE, men ditt lokale nettselskap, du må forhøre deg med. Det stemmer at vi tilbyr utstyr som vi har kalt Fjutt, men denne er utelukkende for å måle sanntidsforbruket ditt på strøm som strømkunde hos oss. Vi henter ellers inn strømforbruket ditt fra Elhub, som er en database hvor nettselskapene rapporterer inn det de henter ut av strømmålerne. Vi vil likevel benytte anledningen til å takke for tilbakemeldingen din her. Vi ønsker all ris og ros velkommen, men særlig det mindre heldige lar oss se nærmere på egne rutiner og lar oss se på muligheter for forbedringer. Ønsker deg en fortsatt fin dag, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

har flere produkter fra NTE og er kjempe fornøyd m kundeservice og produktene.

Omtale av  Johnny

Lokale eiere, kjapp kundeservice og kjapp respons.

Svar fra NTE
11.07.2022 12:20

Hei Johnny, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for å utvikle vår kundeservice, så da er det hyggelig å høre at det settes pris på. Ta kontakt om det skulle være noe. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Det jeg ser mest på er god service.

Omtale av  Steinar H

Dei er veldig rask på stedet dersom det er noe som ikke funker.

Svar fra NTE
27.04.2022 09:19

Hei Steinar, takk for tilbakemeldingen :) Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Overskuddet går tilbake til kommunen min!

Omtale av  Venke R

Leveranse mv er greit. Pris OK. Det beste er som sagt at min kommune som er medeier får sin del av overskuddet og kan bruke det til beste for meg og mine medborgere!

Svar fra NTE
25.04.2022 08:56

Hei Venke. Takk for stjernene og god omtale, det setter vi stor pris på! :) Vi synes det er viktig og bra at overskuddet i NTE går tilbake til kommunene og lokale tiltak i fylket. Vennlig hilsen oss i NTE

NTE har 73 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NTE mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR