Dei er veldig rask på stedet dersom det er noe som ikke funker.

Leveranse mv er greit. Pris OK. Det beste er som sagt at min kommune som er medeier får sin del av overskuddet og kan bruke det til beste for meg og mine medborgere!

Er veldig fornøyd med app og informasjonen der. Prisen er bra, men de er svært forvirrende på nettsiden. Avtalen jeg har står det at det ikke er bindingstid, men inne på min side står det at jeg har bindingstid

Nyttig app med oppdaterte priser pr time og oversikt over forbruket per dag/uke/mnd. Gir oversikt, og ingen store overraskelser når fakturaen kommer. Har hatt webspot i 5mnd og er fornøyd med hvordan den avtalen er satt sammen. (Selv om spotprisen er løpsk til tider)

Jeg er helt enig med Henrik. Verste strom avtale, mye dyrere enn spot pris, angrer veldig at jeg byttet.

Bra oversikt på nettet, lett å finne fram. Fornøyd

fin oversikt over hva strømmen koster i deres app, time for time :)

Strømmen er billig. Appen er god og vise timespris i tillegg til nordpool spot påfølgende dag. Kommer også en del gode tilbud fra leverandør.

Pris som avtalt. Oversiktlig app med god informasjon i et moderne brukergrensesnitt.

Greit, men tilbudene får du ikke automatisk. Fant min avtale web spot hos forbrukerrådet. Dette er ikke en avtale de direkte tilbyr på sin nettside. Spotprisene time for time er bare tull. Det har ingen virkning å forsøke å spare når prisene er høyest da regningen kommer med gjennomsnitt for mnd.

Bra service, hjelpsom. Billig. Det som er dumt er at , har du gjeldsordning så får du ingen avtale. Men det gjelder vel andre kraftleverandører.

Topp God sørvis fra sentralbord og kjappe svar på epost

God valuta for pengene og god kundebehandling. Kunne vært bedre på å sette større krav til Altibox som er deres samarbeidspartner på tv å bredbånd. For dårlig info ifht når skjermene går i svart pga av oppdateringer eller feil på nettverk spes mtp tvsignaler. For øvrig veldig godt fornøyd med bredbåndsignalet deres. Godt utvalg på produkter, men litt stive priser på enkelte pakker.

Har benyttet 2-3 andre selskap i løpet av de siste 6-7 årene, men glad jeg valgte NTE igjen. Sparte 1000 lapper i mnd på bytte.

Lett tilgjengelig. Hyggelig kundebetjening. Hjalp meg med å finne riktig avtale for meg. Fikk god avtale i september. Ikke hatt avtalen så lenge men veldig fornøyd så langt!

Til å stole på. Har dårlige erfaringer fra flere andre selskaper.

Rimelig pris. Og du får nettleie og strømforbruk på en faktura

Viser ikke hva det koster i strøm og nettleie underveis i måneden verken i appen eller på Min Side på nettsiden. Dette får man først vite når regningen kommer. Da er hele meningen med appen og Mine Sider for min del ubrukelig. Ville bruke angreretten som er på 14 dager. Det var èn uke igjen av den, men fikk beskjed om at det kunne jeg ikke, fordi abonnementet nå er aktiv. Noe NTE selvfølgelig visste er tull. Etter argumenter ble avtalen annullert. Jeg opplevde også sure ansatte som overhodet ikke vet hva kundeservice er. Det gjorde at jeg umiddelbart skiftet strømleverandør. En medvirkende årsak var også at dere ikke har oversikt over kostnadene for strøm og nettleie underveis i måneden. Men heldigvis fant jeg en annen strømleverandør som har base et annet sted i landet og der ble jeg møtt med en kundeservice som er imøtekommende, blid og hyggelige. Dem gjør alt for at kundene skal bli ivaretatt. Her har NTE mye å lære. Styr unna folkens.

NTE har en veldig fancy app som bla. viser prisutvikling, forbruk mm. Appen viser nesten alt, men ikke påslaget. Siden slå spot *ikke* er en spotprisavtale, har den et variabelt påslag. Prisene som vises i appen er *med* påslag, så det er vanskelig å se hvor mye jeg egentlig betaler NTE for strømmen. Når jeg sammenligner hvor mye jeg har betalt de siste 4 månedene med historisk spotpris i mitt nærområde fra NordPool, ligger prisen jeg betaler typisk 50% høyere enn spotpris. Noe av dette er kanskje at jeg bruker mer når prisen er høy, akkurat nå ligger påslaget på ca 30 % av spotpris. Når jeg signerte denne avtalen var det fordi det var en særdeles pågående dørselger som informerte om at dette var en unik avtale, tidligere bare tilgjengelig for bedrifter. Den har negativt påslag, NTE taper faktisk penger på å selge meg strøm, fikk jeg vite. Forklaringen var at de tjener såpass mye på bedriftene at de ønsker å gi noe tilbake til privatkundene sine. Siden avtalen er såpass god, var en bindingstid på 6 mnd rimelig. Når jeg ser på fakturaene stemmer det at de har gitt meg et negativt påslag på rundt 0.01 øre / kWh, men fra fakturaen er det umulig å se at det også er et positivt påslag, og dette påslaget blir større når prisen er høy. Akkurat nå er påslaget 1 kr, eller ti tusen ganger større enn det negative påslaget, og jeg har med dette funnet forklaringen til at strømregningene det siste året har vært vesentlig høyere enn tidligere år. Juks og fanteri, spør du meg.

Oversiktlig og greit. Går under spotprisen til markedet, som jeg går ut ifra er prisen til strømbørsen nord pool. Etter å ha blitt informert om at denne avtalen klarer seg meget godt til sammenligning med de fleste andre avtaler kan jeg ikke is annet enn at jeg er fornøyd.

Ikke mye å klage på, appen er noe treg og simpel kunne nok ha vært bedre, appen er også treg med å oppdatere siste forbruket

Enkel og grei avtale med god pris. Prisgaranti i 12 måneder. Minus påslag og ingen fast månedspris.

Jeg har hatt NTE som strømleverandør i noen år, og er godt foenøyd. Jeg liker Mine Sider spesielt godt, der bytter jeg avtaler slik jeg ønsker det selv. Fikk god hjelp av noen på kundeservice da jeg ikke visste om MinSide. (Y)

Har prøvd i 4-6 uker å skaffe fiber til min eiendom som nylig ble kjøpt. Ved bestilling fikk jeg beskjed om at rør til fiber lå klart å måtte bare greves inn til husvegg. Det gjore den ikke, noe som er helt greit. Ringte nte og fikk beskjed om at dette er noe de skulle fikse ja!. Tiden gikk og det dukket aldri opp noe plastrør. Etter 3-4 samtaler med kundeservice lovet de bort flere ganger at de skulle komme. Å ukene gikk, tok så kontakt 3-4 ganger om at jeg kan til og med hente røret selv. Da fikk jeg beskjed om at det måtte gå fint og de skulle ta kontakt. 6 uker har gått totalt nå uten noe rør og beskjed om at jeg kan hente. Så blir nok avbestilling og 4g ruter istede. Klarer de ikke levere et plastrør, hvordan skal det bli den dagen jeg må etterlyse om å få montert fiber?

Appen til NTE gir brukere en god oversikt over forbruk
