Oversiktlig app med gjeldende strømpriser til enhver tid. Gjennomgående fakturering av nettleie. Minuspåslag i 12 mnd (med NTE Webspot) Jeg har nå vært superfornøyd kunde i 11 måneder. Bare pass på å bytt til annen leverandør før du passerer 12 måneder, ellers blir det mye dyrere.
Hei, Tommy. Så hyggelig omtale du har skrevet. Det setter vi stor pris på at du tok deg tiden til her inne. Glad du har vært fornøyd den tiden du har vært kunde hos oss. Ønsker deg en riktig god dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Dere er den Verdens dårligste leverandør rett og slett ! To uker siden uten internett ! Kundeservice klarer ikke å løse saken ! Det koster mye å sende noen å fikse den hos deg !Sier hun i Kundeservice ?? Hva i verden er den ! Bedre å stenge ned enn å gi dårlig service !!!!
Hei, Jimm. :-) Takk for at du har tatt deg tid til å skrive her. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger vi får, også de mindre konstruktive. På denne måten kan vi lære av det og bruke innsikten til å bli bedre. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig fordi det er vår plikt å ivareta personvernet ditt. Vi håper løsningen vi har lagt frem er tilfredsstillende og at du blir mer fornøyd med oss og våre internettjenester med tiden. Hvis det skulle være noe er det bare å kontakte oss på Facebook, chat eller telefon, for vi vil gjerne hjelpe deg om du lurer på noe mer. Ønsker deg en strålende dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Holder seg blant de 10 laveste i pris over tid. Grei kundeservice.
Hei, Rune. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, og at du opplever en grei kundeservice. Vi ønsker å fortsette med det, og gjerne bli enda bedre. Tusen takk for tilbakemeldingen og at du tok deg tid til å skrive her! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Var på utkikk etter en strømleverandør og vurderte flere aktører. NTE ringte meg opp og selgeren framstå som ekstremt påtrengende at det er akkurat dette jeg trenger og han måtte selge strømavtale til meg. Etter elendig diskusjon på telefon takker jeg ja og angret ikke 24 timer seinere. Veldig useriøs og som ‘trakasserer’ potensielle nye kunder. Ble bare skremt av salgsmetoden. Dette er ikke å anbefale samt at det finnes mye bedre alternativer på strømmarkedet. Tenk deg godt om. Det ble også utført en kredittsjekk på meg som jeg syntes er helt unødvendig i denne saken.
Hei, Nick. Så synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker ikke at potensielle kunder skal få denne opplevelsen, og derfor er din tilbakemelding veldig viktig for oss. Om du ønsker og vil, så send oss gjerne en melding på Facebook, eller via vårt kontaktskjema: https://nte.no/kundeservice/kontaktskjema/strom/ Med kort forklaring, dag og ca. tidspunkt dette skjedde, så skal vi ta det videre med salgsselskapet vårt. Når det gjelder kredittsjekk, så er dette standard hos oss. Det gjøres hos både private- og bedriftskunder. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har ikke hatt kontakt med kundeservice eller mennesker i nte. Eneste kontakt er betaling av regninger og det er sømløst.
Har vokset opp med NTE og har aldri hatt noe å klage på . Oversiktlig og bra app som jeg ser på hver dag. Etterskuddsbetaling og gjennomfakturering gjør livet enkelt mht strømstøtte.
For høy pris i forhold til andre. Ble lovet topp ti pris. Det stemmer ikke.
Hei, Jan. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen vår, Topp 5 garanti. Denne avtalen tar utgangspunkt i at prisen du betaler for din strøm er en av topp 5 strømleverandører med lavest pris i snitt på et år. Denne garantien har vi overholdt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for en uforpliktende samtale om våre avtaler. Kanskje finner vi en avtale som passer deg bedre. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god jul! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Billig og levert av et solid firma som takler noen måneder med svingninger. Har også tro på at kommunene som eier NTE, tenker langsiktig og ikke tenker kortsiktig profitt.
Et ryddig og pålitelig selskap. Ingen overraskelser, leverer det som er avtalt.
NTE er ikke helt lavest på pris, men de har svært gode priser og god kundeservice. I tillegg går mye av overskuddet tilbake til aktiviteter i nærområdet.
Hei Erik. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det setter vi pris på. Ha ei god helg! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Selskapet kommer godt ut på bytt.no med en strømavtale spot -1,72 øre. når man skal bestille på hjemmesiden, så eksisterer det kun en spotavtale. den har et påslag på 5,215 øre og fastbesløp på 42 kr mnd. - uten at dette opplyses ved bestilling reelt vil således den prisen man får ved bestilling avvike langt over 10øre/kwh ift hva som opplyses på bytt.no
Hei Knut. :-) Joda, avtalen eksisterer. Jeg antar du viser til Webspot-avtalen vår med minuspåslag -1,7 øre. Denne kan man bestille som vanlig hvis man er ny kunde og beholde i et år. Den ligger ute på nettsiden vår der hvor alle avtalene våre er ført opp. Her er lenken for å gjøre det enklere: https://nte.no/strom/avtaler/ Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Fant en leverandør som fremdeles kunne levere fastpris til en levelig pris. 74 øre per kWh/t i 3 år. Får strøm i huset og alt fungerer godt så langt. God kundeservice.
Hei, Gunnar. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og den kundeservicen vi yter. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
nå i oktober 2022 så jeg må bytte til en annen leverandør for da er 12 mndr gått og da flyttes abonnementene mine over til en annen og svært ugunstig avtale...... Det gjelder å følge godt med :-)
Hei Pål. :-) Takk for den fine omtalen. Det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss. Vi kan ikke uttale oss om saken grunnet personvernreglementet, men kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale rundt hva som kan være en passende avtale for deg. Ha en fortsatt strålende dag. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har bare positiv erfaring med NTE Tegnet avtalen for ca. et år siden så regner med at prisen stiger når avtalen på et år går ut. Vurderer derfor og bytte nå.
Hei! Så hyggelig å høre at du har hatt positive erfaringer med oss. Vi takker så mye for tilbakemeldingen og den positive omtalen her inne. Har du spørsmål angående din nåværende avtale og hva som skjer når den eventuelt går ut, ta gjerne kontakt med oss. Du når oss per telefon, 741 50 200. Eller via chat på nte.no eller Facebook. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice.
Det er som å stange hodet i veggen å prøve å snakke med dem. Hver gang jeg henvender meg til selskapet- nye personer som svarer svevende på det jeg spør om og så sier de at dette ikke er deres område…. Jeg må kontakte andre osv. Jeg gjør oppmerksom på at jeg mangler målerstand for start og stopp pr. måned. Den ble tatt vekk da nye strømmålere ble satt inn. En sier at jeg bør kjøpr fjutt…..(fjott) Det gir meg bare merutgifter!! Det eneste jeg får ut av dette er at NTE ikke er kundevennlig, men bare ser mpter p suge mer penger ut av oss som kunder.
Hei Turid. Det er leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse av oss. Vi jobber hardt for å gi den beste servicen til de som kontakter oss. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig, men når det kommer til strømmålere er det ikke NTE, men ditt lokale nettselskap, du må forhøre deg med. Det stemmer at vi tilbyr utstyr som vi har kalt Fjutt, men denne er utelukkende for å måle sanntidsforbruket ditt på strøm som strømkunde hos oss. Vi henter ellers inn strømforbruket ditt fra Elhub, som er en database hvor nettselskapene rapporterer inn det de henter ut av strømmålerne. Vi vil likevel benytte anledningen til å takke for tilbakemeldingen din her. Vi ønsker all ris og ros velkommen, men særlig det mindre heldige lar oss se nærmere på egne rutiner og lar oss se på muligheter for forbedringer. Ønsker deg en fortsatt fin dag, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Lokale eiere, kjapp kundeservice og kjapp respons.
Hei Johnny, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for å utvikle vår kundeservice, så da er det hyggelig å høre at det settes pris på. Ta kontakt om det skulle være noe. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice