Meny

NTE strømpriser

Skriv omtale
Bytt til NTE
SJEKK OM NTE KAN LEVERE STRØM TIL DEG
DOVRE
NTE leverer strøm til DOVRE
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Slå spot
Andre prismodeller - NTE
44 omtaler
Andre prismodeller
Etterskuddsvis fakturering
6 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
99 kr /mnd
10,28 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
NTE Webspot
Timespot - NTE
44 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
227 kr /mnd
23,66 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Spotpris
Spotpris - NTE
44 omtaler
Langvarig spotavtale (12 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
324 kr /mnd
33,73 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
NTE fastpris 3 år
Fastpris - NTE
44 omtaler
Etterskuddsvis fakturering
3 år bindingstid
Ingen betalingskrav
942 kr /mnd
98,08 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Fastpris
Fastpris - NTE
44 omtaler
Etterskuddsvis fakturering
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
961 kr /mnd
100,15 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Topp 5 Garanti
Variabel pris - NTE
44 omtaler
Variabel pris
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 248 kr /mnd
130,00 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
NTE omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Bra
18
av 106 innen
strømselskap
57%
anbefaler
NTE
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"God avtale"

Har bare positiv erfaring med NTE Tegnet avtalen for ca. et år siden så regner med at prisen stiger når avtalen på et år går ut. Vurderer derfor og bytte nå.

Svar fra NTE
16.09.2022 12:20
Hei! Så hyggelig å høre at du har hatt positive erfaringer med oss. Vi takker så mye for tilbakemeldingen og den positive omtalen her inne. Har du spørsmål angående din nåværende avtale og hva som skjer når den eventuelt går ut, ta gjerne kontakt med oss. Du når oss per telefon, 741 50 200. Eller via chat på nte.no eller Facebook. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Kommunikasjon"

Det er som å stange hodet i veggen å prøve å snakke med dem. Hver gang jeg henvender meg til selskapet- nye personer som svarer svevende på det jeg spør om og så sier de at dette ikke er deres område…. Jeg må kontakte andre osv. Jeg gjør oppmerksom på at jeg mangler målerstand for start og stopp pr. måned. Den ble tatt vekk da nye strømmålere ble satt inn. En sier at jeg bør kjøpr fjutt…..(fjott) Det gir meg bare merutgifter!! Det eneste jeg får ut av dette er at NTE ikke er kundevennlig, men bare ser mpter p suge mer penger ut av oss som kunder.

Svar fra NTE
14.09.2022 13:41
Hei Turid. Det er leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse av oss. Vi jobber hardt for å gi den beste servicen til de som kontakter oss. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig, men når det kommer til strømmålere er det ikke NTE, men ditt lokale nettselskap, du må forhøre deg med. Det stemmer at vi tilbyr utstyr som vi har kalt Fjutt, men denne er utelukkende for å måle sanntidsforbruket ditt på strøm som strømkunde hos oss. Vi henter ellers inn strømforbruket ditt fra Elhub, som er en database hvor nettselskapene rapporterer inn det de henter ut av strømmålerne. Vi vil likevel benytte anledningen til å takke for tilbakemeldingen din her. Vi ønsker all ris og ros velkommen, men særlig det mindre heldige lar oss se nærmere på egne rutiner og lar oss se på muligheter for forbedringer. Ønsker deg en fortsatt fin dag, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"har flere produkter fra NTE og er kjempe fornøyd m kundeservice og produktene."
1 syns denne omtalen er nyttig

Lokale eiere, kjapp kundeservice og kjapp respons.

Svar fra NTE
11.07.2022 12:20
Hei Johnny, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig for å utvikle vår kundeservice, så da er det hyggelig å høre at det settes pris på. Ta kontakt om det skulle være noe. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Steinar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Det jeg ser mest på er god service."

Dei er veldig rask på stedet dersom det er noe som ikke funker.

Svar fra NTE
27.04.2022 09:19
Hei Steinar, takk for tilbakemeldingen :) Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Overskuddet går tilbake til kommunen min!"

Leveranse mv er greit. Pris OK. Det beste er som sagt at min kommune som er medeier får sin del av overskuddet og kan bruke det til beste for meg og mine medborgere!

Svar fra NTE
25.04.2022 08:56
Hei Venke. Takk for stjernene og god omtale, det setter vi stor pris på! :) Vi synes det er viktig og bra at overskuddet i NTE går tilbake til kommunene og lokale tiltak i fylket. Vennlig hilsen oss i NTE
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Gode tilbud, men forvirrende nettside"

Er veldig fornøyd med app og informasjonen der. Prisen er bra, men de er svært forvirrende på nettsiden. Avtalen jeg har står det at det ikke er bindingstid, men inne på min side står det at jeg har bindingstid

Svar fra NTE
19.04.2022 13:15
Hei Ove! Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på slike omtaler slik at vi kan tilpasse nettsiden vår og gjøre den så ryddig og informativ som mulig. Oversikten over våre strømavtaler på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler oppdateres fortløpende hvis det er endringer, men inkluderer ikke personlige rabatter eller tilbud man kan ha fått. Derfor kan dette fravike hva du har i din faktiske strømavtale. Er du usikker på hva som er gjeldende for deg må du gjerne ta kontakt med oss på telefon (74150200), Facebook Messenger eller vår chat på nte.no. :-) Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Håvard K
Kundetilfredshet
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Godt fornøyd med nte webspot"

Nyttig app med oppdaterte priser pr time og oversikt over forbruket per dag/uke/mnd. Gir oversikt, og ingen store overraskelser når fakturaen kommer. Har hatt webspot i 5mnd og er fornøyd med hvordan den avtalen er satt sammen. (Selv om spotprisen er løpsk til tider)

Svar fra NTE
18.01.2022 08:17
Hei Håvard, Takk for at du la inn anmeldelse, og ga oss fem stjerner! :) Webspot er en veldig god strømavtale, så det er godt å høre at du er fornøyd med den. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Agnieszka
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Unngå slå spot avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er helt enig med Henrik. Verste strom avtale, mye dyrere enn spot pris, angrer veldig at jeg byttet.

Svar fra NTE
14.01.2022 15:06
Hei Agnieszka, takk for at du tok deg tid til å skrive en vurdering av oss. Vi verdsetter både ris og ros. Avtalen du viser til er en avtale som vi forvalter aktivt på strømbørsen, det vil si vi har et team som gjør alt de kan for å konkurrere mot selve markedsprisen på Nordpools strømbørs. Du vil aldri betale høyere enn markedets spotpris, men du får lavere pris når vi har gevinst på grunn av forvaltningen. Forskjellen på Slå spot-avtalen og en ordinær Spotpris-avtale (som følger markedsprisen), er gebyret for at vi forvalter denne avtalen. Dette utgjør 10,275 øre/kWh. Administrasjonsgebyret for Spotpris-avtalen er på 5,215 øre/kWh. I begge disse administrasjonsgebyrene inkluderes faste, lovpålagte kostnader som bl.a. elsertifikat. Vår Slå spot-avtale kan du lese mer om på https://nte.no/strom/avtaler/sla-spot/ . Se forøvrig også våre andre avtaler, eller ta kontakt om du lurer på noe. Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR