Rauma Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er ny kunde hos Rauma Energi. Valgte å bytte fra Skandia Energi og her er hvorfor. 1- Skandia Energi overførte avtalen min uten at jeg aktivt hadde bedt om det, til det de kaller GreenSpot, og for å være så heldig å få lov til å være GreenSpot kunde, påførte de meg et månedlig gebyr på kr 49,- dette kom i tillegg til at prisen pr kwt økte betraktelig. Jeg sparte 37øre pr kwt ved å gå over til Rauma Energi, og med et snitt forbruk på ca 4000 kwt pr måned blir det kr.1.480,- spart i tillegg til at jeg slipper å betale et gebyr på kr.49,- Men det stopper ikke der... Hos Skandia Energi har de "sneket" inn ytterligere 2 gebyrer. Ett gebyr på kr.63,- pr måned som gir meg mulighet for å søke om betalingsutsettelse, noe jeg på ingen måte har hatt behov for og som jeg heller ikke har bedt om. og så et gebyr på kr.63,- pr måned for noe de kaller Pristak, som er et gebyr du betaler i tilfelle du skulle ønske å inngå fastprisavtale, noe jeg heller ikke har bedt om og eller ønsker. Joda, jeg betaler et gebyr hos Rauma også, men det er på totalt kr.19,- pr måned. Til sammen har jeg spart kr.156,- bare i gebyrer pr måned. Når jeg legger dette til en snitt besparelse på kr.1.480,- pr måned og ganger det hele med 12 mnd, får jeg en årlig besparelse på til sammen kr.19.632,-. Så må vi ta hensyn til at prisen pr kwt varierer gjennom året, men uten å gå for langt ned i detaljene kan jeg trygt hevde at jeg sparer minimum kr.15.000,- pr år ved å bytte fra Skandia Energi til Rauma Energi. Gjør som meg og spar de pengene til julepresanger eller hva du nå måtte finne på å spare til. Takk så langt til dere Rauma Energi
Foretrekker lokal leverandør. Mest oversikt med samme leverandør av nett og strøm
Hei Harald! Tusen takk for din omtale av oss. Vi ser at stadig flere gir oss topp score, det setter vi selvfølgelig stor pris på. Igjen, tusen takk!
Lett å kontakte kundeservice, også pr. telefon. God og hyggelig service.
Hei Svein I! Tusen takk for at du tok deg tid til å rose oss som din kraftleverandør. Vi setter stor pris på at du er fornøyd! Vi oppplever at stadig flere gir oss skryt - vi opplever også at stadig flere kraftkunder velger oss, både fordi vi har konkurransedyktige priser og meget god kundeservice!
Dette er ikke bra for husholdninger med svært lavt forbruk.
Hei, takk for innspill. Fadtbeløpet blir det samme uansett forbruk. Men jo lavere forbruk jo høyere andel vil fastbeløpet utgjøre. Merk at vi har innført et lavt fastbeløp og at vi fortsatt er konkurransedyktige i markedet. Merk også at vi scorer meget godt på god kundeservice:)
Meget gode priser og lett å komme i kontakt med firmaet når det trengs. Så langt meget fornøyd.
Hei og tusen takk for meget hyggelig kommentar om oss. Det setter vi umåtelig stor pris på. Del gjerne din utmerkede kommentar med andre!
Du får det du betaler for. Ingen skjulte kostnader eller uanmeldte endringer. Strømmarkedet er styrt av onkel skrue og hans økonomiske svin og før det skjer noen radikale endringer så er Rauma å anbefale (forhåpentligvis etter det skjer også).
Hei og tusen takk for at du gir til kjenne at du er fornøyd med oss som din kraftleverandør, Det setter vi stor pris på, Vi har fokus på å være troverdig og ærlige, kundene skal være fornøyd med oss som kraftleverandør:)
Rauma Energi et greit selskap og veldig fornøyd med gode avtaler og hyggelige ansatte
Hei, så hyggelig at du er fornøyd med oss. Vi jobber hardt hver dag for å være meget gode på kundeservice. Og at vi tilbyr gode og konkurransedyktige avtaler i markedet. Takk for din mening!:)
Jeg har ikke hatt noen problemer med Rauma Energi. Appen er litt klumsete å finne det jeg vil vite, kunne tenkt meg en vanlig meny, nå er det mange figurer som en må gjennom
Hei og takk for at du bekjentgjør dine synspunkter om oss. Vi har rutiner som varsler kundene når det nærmer seg avslutning av dagens avtale og hvilken avtale kunden legges over på. Appen er ikke tilfredsstillende i dag, vi foreslår Min side som et bedre alternativ og vi jobber med å få etablert en ny og langt bedre app. Gi oss litt tålmodighet så vil den komme på plass!
De leverer nøyaktig det de sier de skal levere, intet lureri eller vilkår med liten skrift - noe som synes å være standarden i dette markedet
Hei Per A! Tusen takk for din presisere og klare uttalelse om oss. Vi er alltid glade når kundene roser oss - takk!
Kan anbefale Rauma kraft til alle som vurderer å bytte kraftleverandør. Ryddig og raske tilbakemeldinger på henvendelser, har aldri opplevd rot med faktura i alle de år vi har vært kunde her. Kan vanskelig se hvordan ting eventuelt kunne vært bedre. Kan vanskelig se hvordan
Hei Tommy! Tusen takk for strålende tilbakemelding. Del din mening om oss med alle du kjenner:) Og skulle du eller andre ha innspill til forbedringer så gi oss beskjed. Vi har fokus på tillit, ærlighet og at vi er lett tilgjengelige ved henvendelser. Så igjen, tusen takk for at du deler din mening om oss - med "alle"!
Anbefaler Rauma Engergi spot web til husholdninger som vil ha en langsiktig og rimelig kraftleverandør
Hei og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive om oss her. Det setter vi stor pris på! Vi oppleser at mange er fornøyd med oss og det gleder oss selvsagt. Spre gjerne det glade budskap til din bekjentskapskrets:)
Jeg skulle ønske at det var mulig å få inn nettleien/strømstøtten som jeg har gjennom Elvia. Ville vært mye mer oversiktlig for meg om alt kom på et sted, men jeg kommer ikke til å bytte. Har vært innom andre leverandører som lokker, og jeg stikker av på dagen når prisene "endrer seg". Rauma derimot ligger blandt de beste så å si alltid. Det er ikke noe som endrer seg over natta, og jeg er veldig fornøyd med dem som leverandør.
Hei Henrik! Takk for din tilbakemelding. VI skjønner at gjennomfakurering kunne vært greit, men få etterspør dette ettersom fakturering nå i hovedsak skjer digitalt. Vi har fokus på å holde det vi lover kundene, og at vi ikke skal "lure" noen. Vi SKAL være troverdige! Du må gjerne spre skryt til ditt nettverk og så er vi veldig glade for at du vil fortsette å være kunde hos oss:) Ha en flott dag videre!
Rask service og rask løsning. Det er ingen problemer med kommunikasjon. Det hjelper å effektivt finne en passende løsning for å endre kontrakten.
Har ikke hatt noen negative opplevelser med Rauma Energi.
Hei Odd! Tusen takk for at du er fornøyd med oss. Vi jobber hardt for å yte god kundeservice; vi skal være til å stole på og svare på henvendelser i løpet av kort tid. Vi ser at blant annet derfor scorer vi også høyt på kommentarene her på www.bytt.no
Klare og tydelige vilkår på de ulike strømavtalene, ikke noe tull. God kundeservice som man får tak i når man trenger det. Anbefales.
Hei og tusen takk for meget positiv omtale av vår kundeservice. Og at vi er klare og tydelige på vilkårene tilknyttet våre strømavtaler. Vi er meget opptatt av åpenhet og troverdighet samt at vi er konkurransedyktige.
Har fått strøm fra Rauma energi siden 2020. Prisen (spot web) har hele tiden vært konkurransedyktig. Appen er brukervennlig og oversiktlig.
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi scorer høyt på kundetilfredshet og setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss god omtale:)