Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig raske, fin samtale og veldig god service😊😊
Hei Anne K. Vi er takknemlige for din tilbakemelding. Din positive opplevelse betyr mye for oss, og vi ser frem til å fortsette å levere topp kvalitet! Hilsen Kilden Kraft.
Ekstremt fornøyd med bytte, raskt og effektivt. Kundeservice er i en klasse for seg. Meget imponert
Hei Ruben. Vi er utrolig glade for å høre at du er så fornøyd. Vi setter stor pris på dine ord og ser frem til å fortsette å imponere deg med vår kundeservice. Hilsen Kilden Kraft.
Billig, raskt bytte - fantastisk kundeservice, strålende fornøyd
Hei Jannicke. Tusen takk for din strålende tilbakemelding! Det er fantastisk å høre at du er så fornøyd, og vi ser frem til å fortsette å gi deg den beste servicen vi kan fremover. Hilsen Kilden Kraft.
God service og god oppfølging og informasjon. Tusen takk!
Hei Camilla S. Selv takk for dine varme ord og for at du tok deg tid til å dele din erfaring! Din tilfredshet betyr mye for oss. Hilsen Kilden Kraft
God service og veldig hyggelig samtale. Har nå hatt spotpris med minus påslag, og ingen månedsavgift. Anbefales
Hei Knut I. Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med kundeservice og avtalen din! Vi setter stor pris på din anbefaling og er glade for å ha deg som kunde. Hilsen Kilden Kraft.
Lett tilgjengelig og hyggelig kundeservice. Følger raskt opp og finner gode løsninger.
Hei Katja. Tusen takk for din omtale, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service i fremtiden! Hilsen Kilden Kraft.
Fra første stund ble jeg godt ivaretatt av en varm og forståelsesfull kundebehandler. Jeg følte meg hørt og forstått og fikk raskt en god avtale som jeg er veldig fornøyd med. En stor takk til kundebehandleren for dette. Fra fornøyd kunde.
Hei Sebastian. Det gleder oss å høre at du følte deg godt ivaretatt, og vi setter stor pris på din ros. En stor takk til deg for at du valgte Kilden Kraft, og vi ser frem til å fortsette å gi deg enestående service i fremtiden! Hilsen Kilden Kraft.
Enkelt å bytte avtale, meget hyggelige og hjelpsomme kundebehandling
Hei Vidar H. Det er flott å høre at du synes det er enkelt å bytte avtale hos oss, og at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi setter stor pris på din ros og er glade for å kunne hjelpe deg. Hilsen Kilden Kraft.
Lett å kontakte....og topp service. Kom også med gode råd om hva jeg burde gjøre...
Hei Lars T. Det er flott å høre at du fikk gode råd og var fornøyd med servicen du fikk hos oss. Hilsen Kilden Kraft.
Ny kunde; veldig grei medarbeider som det var fint å snakke med!
Hei Ellen E. Velkommen som ny kunde! Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd. Takk for at du valgte oss. Hilsen Kilden Kraft
(Anonym) var veldig imøtekommende og løsningsorientert og ordnet opp i saken min umiddelbart.
Hei Ins. Tusen takk for at du deler din erfaring! Vi er glade for å høre at du fikk rask og effektiv hjelp. Det betyr mye for oss at du er fornøyd. Vi ser frem til å fortsette å gi deg og alle andre god service i fremtiden. Hilsen Kilden Kraft.
Fikk endret til ny Spot-avtale etter å ha spurt om den avtalen jeg hadde var god. Fornøyd med det!
Hei Cecilie. Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er veldig glade for at vi kunne hjelpe deg med å endre til en ny Spot-avtale som passer bedre for deg. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt og får den hjelpen de trenger. Hilsen Kilden Kraft.
Useriøst firma, UNNGÅ! Scam firma som drives av (Anonym). Byttet nettopp til Kilden Kraft, med prisgaranti gjennom forbrukerrådet. Dette får jeg beskjed om etter jeg har byttet: "Du har tegnet en avtale hos oss som heter Spot Super 12. Denne avtalen har en maksgrense for ventet årsvolum . Ditt ventede årsvolum ligger over 30 000 kWh og overskrider kravet på avtalen du har bestilt. I henhold til avtalen blir du satt over på Spot Standard, som har et påslag på 14,9 øre/kWh og et månedsbeløp på 35kr." De mener jeg forbruker mer enn avtalen tilsier etter å ha vært kunde hos dem i tre dager. Aldri har jeg brukt mer enn 20.000kWt i året uansett. Useriøst firma, håper de går konk fort.
Hei Benjamin S. Det er leit å høre at du har denne oppfatningen, og vi vil gjerne komme med en oppklaring og en forbedring. Ved bestilling av kampanjeproduktet Spot Super 12 er det tydelig opplyst om at forventet strømforbruk ikke kan overstige 30.000 kWh pr år. Dette volumet kommer ikke fra oss, men er beregnet av din netteier og Elhub og baserer seg på historisk forbruk. Dersom du mener at dette ikke er riktig oppfordrer vi deg til å kontakte dem for å oppklare og unngå at du faktureres feil (http://www.elhub.no/). Hvis de har gitt oss feil tall og forbruket ditt faktisk er under 30.000 kWh per år, så skal du selvfølgelig få bestille kampanjeproduktet vårt 🙂 Vi kontakter alle kunder som har et forbruk som ikke omfattes av våre kampanjer, både på telefon og SMS, for å tilby de et alternativt produkt. Takket være din tilbakemelding ser vi at det er rom for forbedring. Vi vil fremover derfor ikke starte opp målere som har forbruk på over 30.000 kWh, men heller ta kontakt med kunder i forkant slik at det er mulig å finne et alternativ før oppstart. Takk for at du hjelper oss å bli bedre 🙂 Ps. bare ring oss eller oppdater gjerne denne tråden når du har fått oppklart strømforbruket, slik at vi kan få stadfestet om det var noen feil. Hilsen Kilden Kraft.
Opplevde kundebehandleren som rask, hyggelig og løsningsorientert.
Hei Jacob. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele dette med oss. Vi er veldig glade for å høre at du hadde en god kundeopplevelse med vår kundebehandler. Vi jobber hardt for å sikre at alle våre kunder får rask og god service. Hilsen Kilden Kraft.
Veldig god avtale med spotpris med minus påslag og ingen bindingstid. Det mindre hyggelige er at påslaget blir atskillig høyere etter 12 måneder. Veldig hyggelig dame som hjalp meg 😊
Hei Anna M. Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med spotprisavtalen din hos oss, og at du fikk god hjelp av vår kundeservice. Når de 12 månedene nærmer seg slutten, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen. Vi vil gjerne hjelpe deg med å finne en ny avtale du kan bli fornøyd med. Hilsen Kilden Kraft.
Jeg har kontakte mange forskjellige strømselskape for å opprette nytt abonnement. Som vanlig, de fleste svarer kort med å bare sende meg videre til nettsiden deres. Hos Kildekraften fikk jeg en kjempe service orientert veileder ven navn (Anonym) som svarte meg på alle spørsmålene jeg hadde og det var et leet valg å gå for deres Spotpris avtale Super Spot 12+. Det er sjelden man treffer på kundeservice som ikke bare gir de samme svarene igjen og igjen, men faktisk ta seg tid å løse det kundene lurer på.
Hei Lucas. Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Vi jobber hardt for å gi personlig og grundig service til alle våre kunder, og det er fantastisk å høre at dette ble reflektert i din opplevelse. Din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette å yte vårt beste. Hilsen Kilden Kraft.