Bra priser, dyktige rådgivere og oversiktlig app. Anbefales!
Jeg vil slippe å betale bruddgebyret på kr 1947 som forfaller til betaling pr 17.3.23. Nå har jeg blitt kunde hos Fortum. Er ikke i stand til å betale bruddgebyret. Jeg er uføretrygdet og har en del utgifter. Bjørn E. S.
Kundeservicen er helt knall. Skulle ønske jeg hadde Hurum tidligere. Lave strømregninger for en familie med 3 unger. Appen gir meg og kona full oversikt på forbruk. Har strøm og nettleie på to forskjellige fakturaer, men merker ikke forskjell. 8.7 poeng av 10.
Bra pris og app i tillegg til unik service. Anbefaler Hurum Kraft!
De byttet min avtale uten at jeg ville. Ga meg oppsigelsesgebyr + strømforbruk i 1 døgn. Samtale tatt opp, men ikke fra før etterhev etter gjentatte ganger sa jeg ikke ville bli kunde eller ønsket å bytte og selger løy om at de hadde avtale med Glitre energi( hvor jeg var kunde), ikke villige til å løse opp i det, dårlig service og løsningsorienterte.
Hurum Kraft tilbød meg fastpris for et år siden, og det har spart meg for veldig mye penger! Selgeren var faglig meget dyktig. Jeg fikk bra informasjon, og han la frem gode argumenter for fastpris, uten å være påtrengende. Dette fraværet av "pushing", gjorde at jeg umiddelbart fikk tillit til at Hurum Kraft ønsker det beste for kundene sine.
Jeg er mest fornøyd med den strålende kundeservicen som jeg får av Hurum Kraft. Hvis jeg har spørsmål eller det er noe jeg lurer på så får jeg alltid svar.
Løsningsorientert da vi byttet strømselskap. Klarte å skifte strømleverandør veldig fort
Holder det de lover, Ett dønn ærlig strøm selskap.
Enkelt å være kunde. Ryddig og god kundeservice over tid. Prismessig ikke billigst, men forutsigbar. Trekk i karakter for mobil app som er middels og rotete laget.
Jeg har tre strømmålere og har fulgt med på prising fra forskjellige leverandører over lang tid., med Hurum som referanse. Alle tre er nå fra Hurum Kraft. Jeg har en spotprisavtale med 0,6 øre påslag og 15 kr/mnd. ¨etterfakturering. Selv Huseiernes tilbud er dyrere enn dette. I tilleg har jeg hatt meget god og nyttig dialog med selskapet. Min bakgrunn er sivilingeniør
Langt kundeforhold og alltid greie svar hos kundeservice.
Vært kunde hos Hurum kraft i over 20 år og er veldig fornøyd. Treffer jeg ikke kundekontakten på tlf ringes det tilbake, det er kundeservice. God kombinasjon hele veien i alle år.
Har vært kunde i mer enn 20 år. På sikt Er det ingen andreselskap som kan måle seg. Har fått familien til å bruke Hurum kraft - de er også kjempefornøyde. Ønsker aldri å bytte fra noe jeg er så førnøyd med.
Hurum Kraft har lave priser, etter strømstøtte har jeg penger til gode. Også god service.
Byttet strømavtale fra NorgesEnergi til hurum kraft. Er super fornøyd! Noe av det bedre kundeservice jeg har opplevd og bra priser.