Meny

Hurum Kraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Hurum Kraft
3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
9
av 110 innen
strømselskap
68%
anbefaler
Hurum Kraft
Filtrer omtaler
27
6
2
6
9
Sorter omtaler etter
Viser av 50 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hurum Kraft?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt å være kunde"

Enkelt å være kunde. Ryddig og god kundeservice over tid. Prismessig ikke billigst, men forutsigbar. Trekk i karakter for mobil app som er middels og rotete laget.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Konkurransedyktig lokal leverandør"

Jeg har tre strømmålere og har fulgt med på prising fra forskjellige leverandører over lang tid., med Hurum som referanse. Alle tre er nå fra Hurum Kraft. Jeg har en spotprisavtale med 0,6 øre påslag og 15 kr/mnd. ¨etterfakturering. Selv Huseiernes tilbud er dyrere enn dette. I tilleg har jeg hatt meget god og nyttig dialog med selskapet. Min bakgrunn er sivilingeniør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Forutsigbar"

Langt kundeforhold og alltid greie svar hos kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Topp kundeservice, God komunikasjon"

Vært kunde hos Hurum kraft i over 20 år og er veldig fornøyd. Treffer jeg ikke kundekontakten på tlf ringes det tilbake, det er kundeservice. God kombinasjon hele veien i alle år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Pålitelig, rimelig, solist selskap, super kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mer enn 20 år. På sikt Er det ingen andreselskap som kan måle seg. Har fått familien til å bruke Hurum kraft - de er også kjempefornøyde. Ønsker aldri å bytte fra noe jeg er så førnøyd med.

Jørn E. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Lave priser, god service."

Hurum Kraft har lave priser, etter strømstøtte har jeg penger til gode. Også god service.

Susanne E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Byttet strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet strømavtale fra NorgesEnergi til hurum kraft. Er super fornøyd! Noe av det bedre kundeservice jeg har opplevd og bra priser.

Saleem A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Beste strøm selskapet"

Jeg er utrolig godt fornøyd med Hurum kraft. Jeg har fått svært god og profesjonell veiledning som har lønt seg økonomisk. Takk til hurum kraft.

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anbefales på det sterkeste!"

Jeg og min familie har vært kunde i Hurum Kraft i nesten to år og vil anbefale det på det sterkeste. Veldig fornøyd med kundeservice og strømavtalen som Hurum kraft hjalp oss med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Veldig Fornøyd!"

Har vært kunde i Hurum kraft i over et år og kan si jeg er meget fornøyd med både prisen og ikke minst kundeservicen! Tusen takk til Hurum Kraft

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"KRAFT GIR STYRKE"

Jeg føler Hurum kraft er fremtidsrettet i tiden vil lever i , og et ledende dyktig firma innen sin bransje

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Holder det de lover"

Ble overtalt av selger fra Hurum kraft om å bytte strømavtalen min over til dem. Det har vært en fin opplevelse, god service og penger spart👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tipptopp"

Veldig fornøyd foreløpig. Oversiktlig app som gjør at jeg enkelt kan bruke strøm når det er som "billigst".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"God kundeservice"

Jeg har vært borti mange strømleverandører, hurum kraft har vært det toppeste på kundeservice samt priser, i tilegg får du egen kontaktperson som er helt perfekt!! Avtalen har ikke blitt endret over tid og stått som avtalt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Super billig"

Jeg er jo kjempe fornøyd med Hurum kraft takk for det 👍🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Meget god erfaring, hyggelige folk å ha med å gjøre."

Fikk et godt tilbud på fastprisavtale i 2 år av dem. Veldig fornøyd.

Bjørn T. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dritt"

Dere sender innkasso når banken gjør ikke gjør jobben sin. så jeg vil ikke ha dere lenge bytter dere ut

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Vurderer å bytte selskap
"Dramatisk økning på strømregningen deres i dag"

Strømmen på hytta vår i Hurum har økt dramatisk i det siste. Hvorfor ? Vi er der av og til og har kun mer-bruk når vi er der. Ønsker derfor et bedre tilbud fra dere.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kunde service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har efaktura men rotete betaling til Hurum Kraft. kommer som efaktura og lets pay på mobilen. har betalt 1298,29,- dato 13.05-22 til lets py så får jeg efaktura fra hurum kraft på 1527,64 med forfall i mai. prøvd og ringe kundeservice å den ring meg tilbake, timene går og ingen ringer tilbake. så like greit og bytte levrandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Se elprisen som gjelder i dag og for neste dagen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen dårlig erfaring. Men mangler å se prisen som gjelder i dag og for neste dagen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Stefan"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt hurum i over ett år nå. Jeg betalte bare 164 øre i snitt i desember, mens markedsprisen var 221. Sparte over 65 øre per kWh. Mye billigere enn Fjordkraft, Hafslund og Norges energi. Har hatt alle før :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Servicevennlig og rask respons."
2 syns denne omtalen er nyttig

Servicevennlig og rask respons. Hyggelige folk og samarbeidvillig.

Bjørg S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Hurum k. sa opp bitt abonnement 24.des per post med gyldighet fra 31.des."
1 syns denne omtalen er nyttig

pass opp for deres selgere! De klarer i lure inn bindingstid på 1 år på spotpris!!! Truet med strømstenging, og jeg protesterte. Kontaktet alle nemder for å bevise ulovligheten, og de svarte med å si opp mitt abonnement som kom i posten 24.desember! Godt timet! Agva klarte å få ordnet en overtakelse av strømleveransen allerede fra 24.desember!!! ..og jeg slapp Elvias "pliktstrøm" som overgår alle priser på markedet... Takk for meg , Hurum kraft!!

Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kristin R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ingen SERVICE."

Etter oppsigelse hos Hurum, kom de med tilbud om billigste strøm, altså har jeg bet. dyreste. Leilighet på 60 kvm ikke oppvaskmaskin . For okt kr 2900 Mvh Kristin R.

Svar fra Hurum Kraft
12.01.2022 22:27
Hei Kristin, 2021 var et år med rekordhøye strømpriser. Fakturaen du fikk på litt i underkant av kr 2900,- gjaldt både størm og nettleie for oktober og november.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig fakturasystem og alt for dyrt!"

Dette er uten tvil det verste strømselskapet jeg har vært borti. Ble ringt opp av disse som skulle liksom gi ett godt tilbud på strømmen. Men sånn ble det ikke... Strømregningene var ekstremt dyre og kommer på valdig dårlige tidspunker. Noen ganger kommer regningene etter 3 måneder slik at jeg får en kjempehøy strømregning på flere tusen kroner som skal dekke forbruket på 3 måneder. Og det gjør at det blir utrolig vanskelig å sette opp ett budsjett. I tillegg fikk jeg flere strømregninger flere måneder etter at strømabonnementet ble avsluttet. Så ut ifra erfaring kommer jeg aldri til å bytte ut Norges Energi med ett annet strømselskap igjen. Hvis dere alikevel vil teste ut dette strømselskapet, så pass på at dere ikke bestiller abonnement med bindingstid. Det kan bli ekstremt kostbart.

Svar fra Hurum Kraft
12.01.2022 22:27
Hei Matas, Jeg ser at det tok i underkant av 2 mnd. før du fikk sluttavregning fra oss etter at du valgte å si opp avtalen. Utenom det har vi månedlig fakturering. Leit å høre at du er så misfornøyd med din kundeopplevelse hos oss.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR