Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice og dårlig rådgivningen… verste bank jeg har vært kunde.
Styr unna forsikring hos Bank Norwegian! Tannhelseforsikringen lover å dekke 100% av kostnaden ved årlig tannhelsesjekk, og lover også å dekke beløpet som kommer over 500 kr ved de fleste tannbehandlinger. Egenandelen skal med andre ord være på 500 kr. Jeg har opplevd at de ved flere anledninger kun dekker 500-600 kr! Og så står man igjen med resten av regningen selv, på flere tusen kroner. Jeg har sendt inn klage på dette ved flere anledninger. Den ene gangen fikk jeg avslag, med en veldig diffus og uforståelig begrunnelse. Jeg prøvde flere ganger å få et klarere svar på hvorfor egenandelen min skulle være på flere tusen kroner, for en helt alminnelige tannbehandling, men det fikk jeg aldri svar på. Det var meget dårlig kundebehandling og elendig kommunikasjon av saksbehandler. Jeg har ikke fått dekket årlig tannhelsesjekk, på tross av at jeg fikk tannlegen til å skrive tydelig at det var en årlig kontroll. Jeg fikk likevel bare dekket 650 kr av 1200 kr av denne tydelige årlige sjekken. Klagen på dette fikk jeg aldri svar på. Hele poenget med en forsikring er at den skal gi økonomisk trygghet og forutsigbarhet, men med denne forsikringen vet man aldri hva man får og hva regningen blir! De fortjener 0 stjerner. Kommer til å ta saken videre med Forbrukerrådet.
Simpel faktura på forbrukslån, hvor det ikke står spesifisert noe som helst. Dyrt! Har byttet bank! Føler noe er feil i forhold til det som var avtalen angående rente og nedbetalingstid. Prøver å få spesifikk regnskap fra de, men de bare henviser til nettbank, der står det lite info. Styr unna!
Jeg sparer til reiser og både kredittstørrelsen og betalingsbetingelsene er gode ...MEN... Nå har jeg ikke bruk for mine cashpoint, prøver å gi de bort men ingen vil ha de???? Eies av Norwegian Airshuttle som er vanskelig å få tak i. Må jeg revurdere min tilfretshet og tape alle cashpointene?
Jeg gjentatte ganger skrevet til NORWEGIAN banken og påpekt at den rentesatsen vi har akseptert skriftlig ved opptak av lån ikke står i samsvar med den renten vi virkelig har fått Kundekonsulenten prøver å bortforklare det hele ! Her er det ansatte som er for dårlig opplært i kundeservice De er likegyldige arrogant overfor kunden
Bruker Norwegian-kortet til alle innkjøp. Får cashpoints på alle kjøp, som senere kan tas ut ved kjøp av flyreiser. Flott ordning. Passer på å betale all gjeld når den månedlige fakturaen kommer. Dette er svært viktig for å unngå dyre renter. Lett å holde oversikt over alle kjøp og cashpoints på Min side.
Lånte 175.000,- hos disse, og nå når lånet er nedbetalt har det jeg har betalt inn oversteget det jeg har lånt.
Brukt det i alle år. Men ikke brukt av kredit. Kun på reise og fly. Og - selvsagt : Sparing.
Da kontoen ble forsøkt misbrukt etter et besøk i utlandet, fikk jeg nytt bankkort på noen dager. Kontakten min med banken har vært helt utmerket fra dag en. Kapitaloverføring samt handling med kredittkortet, har også gått smertefritt. Jeg finner derfor liten grunn til å skifte bank med det første.
Dårlig nettbank. Ikke lån her, de frister med god rente, så justerer de opp når de ser du ikke kan flytte lånet. Hold dere borte fra denne ...
Jeg har i div år vært meget fornøyd med Norwegian Bank, men siste ukers kontakt med kundeservice i forbindelse med det som burde vært en enkel sak, nemlig nytt kredittkort da det gamle utløper, har vært uforståelig og forferdelig, med motsetningsfylte opplysninger og overgivelse av ansvar til kunden for det som burde vært BankNorwegian sitt ansvar. Videre lurer jeg på hvilke «journalsystem» BankNorwegian opererer med, da det fra kundeservice ble trukket frem at jeg hadde jo blitt «oppbrakt» pga nytt kortnummer ved forrige nye kort, for 3 år siden! Hvordan BankNorwegian forstår, omtaler, kategoriserer og journalføres sine kunder, kan man lure på.
Har brukt Bank Norwegian kreditkortet "til alt" både hjemme og på utenlandsturer i mange år. Betal hele fakturaen til forfall så kan du ikke få noe bedre tilbud noe sted. Helt topp, aldri problemer. Samler cashpoints og og flyr billig. Kjempefornøyd med banken - kanskje banken ikke er så fornøyd med meg som har orden i økonomien og betaler det jeg skal til rett tid.
Umulig å få i tale. Ringer ikke tilbake selvom jeg oppgir telefonnummer og ber dem ringe. Firkantet behandling.
Vanskelig og elendig kundeservice. Bank norwegian har alt for høye renter og gebyr at det gjør det umulig for kunde å betale ned kredittkort. Bank Norwegian er ikke behjelpelig og er bare opptatt av å kreve penger til kunde. De bryr seg ikke om sine kunder, om kunde druknet av å betale mye for så høye renter og gjelda går ikke ned selv om man betaler, gjelda vokser og vokser. De sender også dårlig faktura forklaring. Holde dere unna Bank norwegian før det er for sent.
Det ser ut som de samarbeider med kort svindel kjeltring... Bank norwegian truer med inkasso tross gjentatte klage på falsk regning. Kundeservice er en robot. skam.
Har aldri hatt kredittkort før, og så aldrig fordelen med det da for meg er det å aldrig bruke mer en du har. Men med kortet fra Norwegian har jeg tatt ut penger på mine reiser, og er irritert på meg selv at jeg ikke har gjort det før. Er nok ingen god kunde av BN da det jeg som forbruker av kortet blir betalt i sin helhet til forfall. Men i det hele er det irriterende at i alle år har blitt belastet masse fra mitt vanlige visa kort når jeg har brukt det.