Meny

SpareBank 1 Nord-Norge omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
7
av 117 innen
dagligbank
62%
anbefaler
SpareBank 1 Nord-Norge
Filtrer omtaler
9
7
1
3
4
Sorter omtaler etter
Viser av 24 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med SpareBank 1 Nord-Norge?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget god bank 👌"
1 syns denne omtalen er nyttig

En bank for alle som vil ha en brukervennlig bank Banken har gode saksbehandlere Har fått alle mine problemer når de har oppstått

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Kundeservice"

Har vært kunde i mange år siden banken har vært en lokal bank. Det er den ikke nå. Synes det er lite engasjement mot meg som kunde når jeg forhører meg om å forhandle rente på innskudd.

Woie P. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig oppmerksom på meg som kunde som kommer inn i banken."

Blir tatt vare på som kunde. Gildt fokus og gjenkjenning fra første stund.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"SpareBank 1 Nord-Norge"

Har det meste av bank å forsikringer (Fremtind) via denne banken, som flere skriver så er nok ikke banken billigst, men de har gode tjenester å en kundeservice som er å få tak i nesten hele døgnet hele uken lang. Veldig bra nettbank, og mobilbank, utrolig enkel å navigere igjennom. Skal man søke på lån, kort etc, så er det utrolig enkelt. LOfavør betingelser på flere produkter hvis du er medlem i et LO-forbund. Skal jeg skrive noe negativt, så er det vel at gebyrer for tjenester osv, kunne nok vært redusert en del, men bruker ikke så mange av de, så det betyr egentlig lite for min del. Skulle også ønske at termingebyr osv kunne vært redusert/fjernet som noen andre banker har. Det meste i dag går jo elektronisk å man gjør det meste selv via nettbanken/mobilbanken. Sparekonto har jeg i en annen bank, da renten her kan man nesten si er en spøk. Men alt i alt, så er jeg en fornøyd kunde.

Bier L. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Kunde fiendtlig mot samer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har nedlagt banker man tvinges til å snakke norsk ,hvis ikke så blir de nedlatende og tause , lite villige til å yte hjelp. Bedre nå å ha med Russiske banker men da satte Bankid unødig press på folk. Men det tvinger folk til å finne løsninger for boikotte denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Alt for dyrt å være kunde hos Sparebank 1 Nord- Norge"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det koster for mye å være kunde i Sparebanken 1 Nord- Norge. De har også svindyre gebyrer på kort å uttak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i hele mitt liv, 56 år! Det sier vel sitt. Alltid fått den hjelp og veiledning jeg har trengt. Så ingen planer om å bytte bank.

Steinbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Det er forbausende godt, hyggelige personale, og rimelig til stor hjelp med opplysninger"

Banken har både hyggelige og dyktige ansatte. Min erfaring fra vi bygde hus for over 50 år siden har vært svært god. Da vi skulle ha vårt første konverteringslån på 40 000 fikk vi svar rimelig fort, og etter møte om godkjenning på lånet fikk vi følgende: La dem få låne, (hvor en i styret utbrøt) Jeg kjenner også deres foreldre og det er solide innbyggere, og jeg foreslår LA DEM FÅ LÅNE PENGER. ( min far var stuert på hurtigruten og svigerfar var bonde i gamle Alstahaug

Styrunnadennebanken
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling, og forholder seg ikke til lovverket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna!!! Snn1 Nord Norge gir elendig kundeservice, svarer ikke på henvendelser, eller de svarer på noe som ikke samsvarer med lovverket vårt. Eks: De har minst 10 års arkiveringsplikt, men forholder seg til 2 år, i mitt tilfelle (og da i i begrenset grad) og gir ikke ut nødvendig informasjon til deg som medlåntaker o.a. de er pliktig til (eks. årsrapporter og annet til deg som medlåntaker). Dere som velger denne banken, må kunne alt av lovverket selv, ellers kan det bli dyrt for deg/dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget bra, minus en ting"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken er bra og kundeservice er topp, men jeg skulle ønske det var støtte for Google Pay. Når mange andre store banker i Norge har fått støtte for Google Pay, synes jeg det er dårlig at Sparebank1 ikke følger etter

Thomas E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bra bank, med begrensninger"

Ikke den billigste banken, men de har veldig bra avtaler på forsikringer og lån. Samarbeidet med LO skaper store fordeler for den yngre garde også. Problemet er at det virker som SpareBank1, spesielt Nord Norge, ikke er villig til å satse på nye løsninger.. De kan heller ikke svare på om de kommer til å satse på Google Pay engang..

Ole K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kanskje ikke billigst men definitivt best"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk på forsikringer, service og responstid, og uten tvil den beste nettbankløsningen inkl. appen. Mangler kun støtte for iWatch. OK renter og gebyrene er til å leve med. Verdensklasse. Har dessverre kundeforhold til DnB også. Stikk motsatt på alt, men med omtrent samme kostnadene som SNN. Flytter alt til SNN når det blir mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Pålitelig og trygg, men lite fleksibel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sparebanken Nord-Norge er en god og trygg bank for tradisjonalister. Mange filialer, kompetente og vennlige kundebehandlere. Skal man derimot investere i fond, aksjer el. l. så viser banken seg kronglete og usikker. For lønnskonto og sparekonto bra, for alt annet finnes det bedre alternativer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Motarbeider grunnloven"
3 syns denne omtalen er nyttig

En bank der gjør forskjell på kunder og motarbeider Norges grunnlov. Kan ikke være en trygg og sikker bank med det bakteppet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God bank"

Bra bank med oversiktlig nettbank og mobilbank. Skulle gjerne se at aksjehandeltjenesten var bedre. For høy kurtasje og elendig app til aksjehandel

Kirsten A. G. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Betryggende å være kunde her!"

Vi har fantastiske rådgivere i Sparebank 1 Nord-Norge Avdeling Alta. Man kan kontakte dem nårtid som helst og de er alltid behjelpelige!

Geirharald D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Har fortsatt en personlig rådgiver. Denne kan jeg ringe når som helst å få bistand dersom det trenge"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og god kundebehandling. Får den hjelpen jeg trengte selv om banken var stengt under korona-tiden i Norge. Får raskt lån dersom det er behov. Har også gode rentebetingelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Trivelige folk å prate med,særlig når man kan ha personlig prat med kunde mottak når banken er på plassen du bor !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Ruger på andres penger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du skal handle noe fra andre så bør du egentlig betale før du har funnet ut hva du skal kjøpe. De sitter å holder på andres penger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flott service og lettvint å bruke nettbanken"

Flott service og lettvint å bruke nettbanken. Det er rask respons og flott og god veiledning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Discriminating service, long and slow process"
4 syns denne omtalen er nyttig

Although its customer service on phone was better and nicer, Sparebank1 Nord-Norge, Bodø office is horrible. it took us 2 months to open a new bank account without bankID at Sparebank1 Nord-Norge, while at other bank only 2 weeks. We had to come back and forth just to send the application, waited 2 weeks for the application being approved, then came back to their office to sign the contract, waited another 3 weeks to get card, and then came back and forth to "beg" for the BankID which we are totally eligible to have but their staff kept finding reason to not providing us. The service we received at this bank is the worst. The woman at Bodø office had a discriminating and unfriendly attitude toward us. We observed how she treated Norwegian customers and foreigner customers differently, I just hope it's not racism. This bank is clearly no-no for us. We experienced with Sparebank1 SR and it was different. We received a more professional and more respectful service.

Oddragnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd"

Har vert kunde i over 40 år. Og vil sikkert være det lenge til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Lite behjelpelig"
7 syns denne omtalen er nyttig

Virker ikke som De er interessert i å hjelpe når man nærmest ber på knær med lua i hender =(

Steinbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rimeig god for undertegnede"

Dette har vært vår bank i minst 50 år, men da under navnet Stamnes Sparebank (Sandnessjøen) De gav oss det første konverteringslån for over 50 år siden, og deretter andre lån da det trengtes mest. Vi for den hjelp vi trenger når vi er i beit for hjelp. Hyggelig ansatte og rimelig hjelpsom for vanskelige kunder.

SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR