Meny
Forbrukslån fra Bank Norwegian
Skriv omtale
Gå til Bank Norwegian
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Forbrukslån - Gjennomsnitt
Bank Norwegian
Eksempelrente: Nominell rente 13,80%, Effektiv rente 15,53% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 56 383 kr, totalt: 196 383 kr
85 omtaler
15,53%
eff. rente
3 273 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 13,80%, Effektiv rente 15,53% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 56 383 kr, totalt: 196 383 kr.
Samarbeid
Bank Norwegian omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
135
av 147 innen
bank
46%
anbefaler
Bank Norwegian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"ELENDIG tannhelseforsikring fra Bank Norwegian"
5 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna forsikring hos Bank Norwegian! Tannhelseforsikringen lover å dekke 100% av kostnaden ved årlig tannhelsesjekk, og lover også å dekke beløpet som kommer over 500 kr ved de fleste tannbehandlinger. Egenandelen skal med andre ord være på 500 kr. Jeg har opplevd at de ved flere anledninger kun dekker 500-600 kr! Og så står man igjen med resten av regningen selv, på flere tusen kroner. Jeg har sendt inn klage på dette ved flere anledninger. Den ene gangen fikk jeg avslag, med en veldig diffus og uforståelig begrunnelse. Jeg prøvde flere ganger å få et klarere svar på hvorfor egenandelen min skulle være på flere tusen kroner, for en helt alminnelige tannbehandling, men det fikk jeg aldri svar på. Det var meget dårlig kundebehandling og elendig kommunikasjon av saksbehandler. Jeg har ikke fått dekket årlig tannhelsesjekk, på tross av at jeg fikk tannlegen til å skrive tydelig at det var en årlig kontroll. Jeg fikk likevel bare dekket 650 kr av 1200 kr av denne tydelige årlige sjekken. Klagen på dette fikk jeg aldri svar på. Hele poenget med en forsikring er at den skal gi økonomisk trygghet og forutsigbarhet, men med denne forsikringen vet man aldri hva man får og hva regningen blir! De fortjener 0 stjerner. Kommer til å ta saken videre med Forbrukerrådet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Føler meg lurt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Simpel faktura på forbrukslån, hvor det ikke står spesifisert noe som helst. Dyrt! Har byttet bank! Føler noe er feil i forhold til det som var avtalen angående rente og nedbetalingstid. Prøver å få spesifikk regnskap fra de, men de bare henviser til nettbank, der står det lite info. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"spare kortet"

Jeg sparer til reiser og både kredittstørrelsen og betalingsbetingelsene er gode ...MEN... Nå har jeg ikke bruk for mine cashpoint, prøver å gi de bort men ingen vil ha de???? Eies av Norwegian Airshuttle som er vanskelig å få tak i. Må jeg revurdere min tilfretshet og tape alle cashpointene?

Elisabeth
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig kundeservice!!!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gjentatte ganger skrevet til NORWEGIAN banken og påpekt at den rentesatsen vi har akseptert skriftlig ved opptak av lån ikke står i samsvar med den renten vi virkelig har fått Kundekonsulenten prøver å bortforklare det hele ! Her er det ansatte som er for dårlig opplært i kundeservice De er likegyldige arrogant overfor kunden

Kundetilfredshet
"Flott bank!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker Norwegian-kortet til alle innkjøp. Får cashpoints på alle kjøp, som senere kan tas ut ved kjøp av flyreiser. Flott ordning. Passer på å betale all gjeld når den månedlige fakturaen kommer. Dette er svært viktig for å unngå dyre renter. Lett å holde oversikt over alle kjøp og cashpoints på Min side.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"100% rente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lånte 175.000,- hos disse, og nå når lånet er nedbetalt har det jeg har betalt inn oversteget det jeg har lånt.

Arnfinn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Perfekt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brukt det i alle år. Men ikke brukt av kredit. Kun på reise og fly. Og - selvsagt : Sparing.

Håvard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig bra Bank som tar godt vare på sparepengene dine"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da kontoen ble forsøkt misbrukt etter et besøk i utlandet, fikk jeg nytt bankkort på noen dager. Kontakten min med banken har vært helt utmerket fra dag en. Kapitaloverføring samt handling med kredittkortet, har også gått smertefritt. Jeg finner derfor liten grunn til å skifte bank med det første.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR