Hold dere unna! De godtar ikke oppsigelsen din! Jeg sa opp kredittkortet mitt i august i fjor, fikk fakturaer over 0 kroner etter det og tok kontakt med kundeservice som lovede å ordne opp. Etter 10 månader fikk jeg faktura for tyveriforsikringen som jeg den gangen tegnet. Det viste seg at kontoen min fremdeles er registrert. Bank Norwegian har ignorert min skriftelige oppsigelse og kundetjeneste ga de svar de mente at jeg ville høre. Fasit: Du kommer nesten ikke ut av denne Banken. Min prosess med å si opp er fremdeles i gang
Kundeservice mangeler professionalitet og uhøflighet. De vet ikke sin egen regler, vet ikke hvordan å svare på enkelt spørsmål, uhøflig svarer.
Fikk en mail i dag om at jeg kunne opprette konto med Sparekonto pluss og få 3,6% rente fra 1.krone. Søke om å få opprette konto, gikk 5 sekunder og det kom melding i nettbank om å signere avtale i nettbank med BankID. Fra søknad var sendt og konto var oppe med alle pengene fra ordinær sparekonto på Sparekonto pluss gikk det maks 30 sekunder😁 Kjempe bra service banknorwegian
Dårlig kundeservice. Lånebeløp og månedsbeløp har endret seg 3 ganger i løpet av 4 dager. Jeg fikk ikke forklaring fra Bank Norwegian på hvorfor de lurer kundene sine. Jeg har aldri lånet beløpet som står på månedsfaktura.
Da rentene gikk ned for noen år siden, sto renten stille på Bank Norwegian for meg. Når rentene nå går opp, har de økt rentesatsen mye mer enn hva Norges bank har gjort, hver bidige gang. Nå med økning på 1 %, når Norges bank økte styringsrenten med 0,25 prosent. Jeg er ikke fornøyd med dette.
Bruker kredittkortet på det meste jeg handler. Så lenge man betaler regningen til forfall er det jo genialt! Fått mange flyturer gratis pga opptjente cashpoints. Appen er enkel å bruke. Ikke dårlig rente på sparekonto heller
Beregner renter og renter på det sommskal betales, og det selv om beløpet blir betalt innen forfall. Skygg unna Banknorwegian. Noe av det dyreste som finnes. De beregner renter for hver eneste dag inntil beløpet er betalt i sin helhet inkludert renter. Har aldri møtt verre kundeservice.
Dette er tannhelseforsikringen for deg som er advokat eller for deg som liker å føle deg lurt. De selger inn ned store ord, men du blir avspist med smuler STYR UNNA
Styr unna denne blod suger banken . Sjekket hva jeg skulle betale ved oppgjør av lånet . Betalte inn beløpet jeg fikk oppgitt .Etterpå skal de ha 3.500 mere . Svartelistet av meg .
Bruker kreditt kortet daglig og har opptjent mange tusen cashpoint som jeg har brukt på flybilletter. Årlige turer til Gran Canaria har nesten vært gratis ved bruk av Cashpoint.
Pakke fly/hotell kan ikke betales med cashpoint. Overrasket og skuffet over denne regelen 😏😏
Tannhelseforsikringen lover å refundere 100% av kostnaden ved årlig tannhelsesjekk, men i realiteten er det bare "opp til 100%", og dette er igjen svært misvisende beskrevet i det at forsikringen bare dekker opp til en spesifikk pris de har satt på en egen liste. Disse prisene er svært lave, og vil i grunn bare dekke ca 40% av en årlig tannhelsesjekk. Så om du tenker å få til en årlig tannhelsesjekk på f.eks. 1400, så kan du forvente å få ca 500-600 kr tilbake, og måtte betale resten selv. Jeg synes at Bank Norwegian kunne tydeliggjort mer reelt hva som kan forventes av denne forsikringen, og ikke formulere som tomme løfter. Dette er en idiotforsikring i all den forstand dette begrepet omfatter. Antall stjerner - NEI.
Dersom du passer på å ikke ha rentebærende gjeld på kortet til enhver tid syns jeg at Bank Norwegian kredittkort er verdt å ha. Det koster ingenting å ha det, det gir lavere valutapåslag enn andre kort ved bruk i utlandet og banken nærmest kaster kreditt etter deg. Jeg liker appen deres som gjør det lett å administrere konto og kort. Kundeservicen er elendig, men da jeg administrerer alt selv har jeg sjelden måtte kontakte dem.
Jeg bruker Bank Norwegian til alle mine reiser og synes det har fungert meget bra i alle år. Ikke hatt noen feil eller negative anmerkninger til selskapet
For svak innskuddsrente.Må få gjort noe med dette snarest
De er raner folk på en lovlig måtte. Og når du ber om om forklaring, svaret er sånn er det bare . Etter nedbetaling av lånet hadde ca 11000 kr til gode som Fikke ikke det tilbake .og når jeg spurte hvorfor? De kom med masse dumme forklaringer. Hold dere unna Norwegian bank.dårlig service. Uerfaren folk når det gjelder kunde service delen. Og rett og slett svindlere