Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
BN Bank
3.5
77 verifiserte omtaler

BN Bank omtaler og erfaringer

Positiv trend

BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
77 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#9
Utmerket
BN Bank er rangert
#9 av 118 dagligbanker
62%
Bra
62% anbefaler BN Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 77 omtaler om BN Bank

FILTRER OMTALER
38
9
3
4
23
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om BN Bank
BN Bank har 77 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket bank

Omtale av  Hugo

BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P

Svar fra BN Bank
11.07.2022 21:36

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Wiggo

Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.

Svar fra BN Bank
08.07.2022 11:31

Hei! Dette var kjedelig å høre. Vi har rundt 400 000 innlogginger og 120 000 betalinger via mobilbank hver eneste måned, og har veldig få henvendelser knyttet til feilsituasjoner. Vår opplevelse er altså at mobilbanken er svært stabil. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette og håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi får løst problemet. Ønsker deg en fin dag!

Virker litt smålige

Omtale av  Rune

Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:18

Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men vil veldig gjerne se nærmere på dette. Vi håper du tar deg tid til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan få sett på saken din. Her finner du vår kontaktinformasjon: https://www.bnbank.no/kundeservice/ Håper på å høre fra deg! :)

Bra Bank

Omtale av  Rbn

Nylig byttet BNbank. Veldig fornøyd. Hyggelig kundeservice. Mangler 2 ting. 1) Kan ikke bytte pinkode på kortet. Hæ? Det bør gå an i 2022. 2) Kundeservice har for kort åpningstider. Bør ha lengre åpent slik som sbanken. Håper dere kan jobbe med disse punktene.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:15

Hei og takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, spesielt med kundeservicen vår. Er det én ting vi er opptatt av, så er det nettopp det :) Så til dine to spørsmål: 1. Det er sikkerhetsmessige årsaker til at vi ikke tilbyr endring av PIN-kode. Mange velger veldig enkle kombinasjoner, fødselsdato eller fødselsår som kode, og skulle man da være så uheldig at noen får tak i bankkortet er sannsynligheten større for at de gjetter seg til koden og får tømt kontoen. 2. Vårt kundesenter er åpent hverdager fra kl. 08.00-16.00. I en undersøkelse vi utførte hos våre kunder for en stund tilbake svarte faktisk flesteparten at de ikke har et reelt behov for å kontakte banken etter kl. 16. Dette er imidlertid noe vi stadig vurderer og vi lover å gjøre det vi kan for å være en attraktiv bank som tilbyr de tjenestene og den servicen kundene våre har behov for. Nøl ikke med å kontakte oss om du har andre spørsmål :) Ha en fin dag!

Sperret kort

Omtale av  Ernst

Jeg er veldig fornøyd med BN BANK, bortsett fra en ting. Jeg bor for det meste i Kenya, og banken har lagt inn sperre for Afrika på kortet. Jeg har vært i kontakt med banken flere ganger for å oppheve sperren. De har opphevet den nok en gang, og håper jeg slipper disse problemene for ettertiden. Ellers er jeg veldig fornøyd med BN BANK. Alt fungerer utmerket, hyggelige ansatte, og rask respons på chat.

Svar fra BN Bank
23.05.2022 08:36

Av sikkerhetsmessige årsaker er det såkalt regionsperre på våre bankkort, noe som innebærer at kortet kan sperres for bruk i deler av verden. Du kan enkelt administrere denne sperren selv i både nett- og mobilbank, slik at kortet alltid fungerer i den regionen du befinner deg i. Ellers godt å høre at du er fornøyd med å være kunde i BN Bank.

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Skulle byttet til BN bank for lenge siden

Omtale av  Turid F

Etter altfor mange år hos DNB har jeg endelig byttet til BN Bank. De vet at kundeservice ikke bare er et ord, og bryr seg om kundens behov.

Svar fra BN Bank
23.05.2022 08:23

Så hyggelig å høre, tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding! Veldig fint å høre at bankbyttet ble en positiv opplevelse :)

dårlig kundeservice

Omtale av  Niklas K

vedtak uten revisjon, uansvarlig bank!!! falske svar på spørsmål. misnøyens bank.

Svar fra BN Bank
12.04.2022 11:52

Dette var veldig kjedelig å høre. Er det noe vi er opptatt av er det å være ansvarlig, gjøre ting skikkelig og ikke minst å yte god service. Vi vil gjerne se nærmere på dette og blir veldig glad om du sender en e-post til [email protected] hvor du gir oss litt mer informasjon slik at vi får sett på saken og kontaktet deg. Ønsker deg en riktig fin dag!

BN Bank har 77 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til BN Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR