Meny

Boliglån fra BN Bank

Alle boliglån
Bytt til BN Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
50%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
RENTETYPE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boligkreditt 60 %
BN Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,35%, Effektiv rente 4,45% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 284 117 kr, totalt: 3 284 117 kr
48 omtaler
4,45%
eff. rente
10 947 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,35%, Effektiv rente 4,45% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 284 117 kr, totalt: 3 284 117 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån Alltid Fornøyd 50 %
BN Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,34%, Effektiv rente 4,48% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 294 240 kr, totalt: 3 294 240 kr
48 omtaler
4,48%
eff. rente
10 981 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,34%, Effektiv rente 4,48% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 294 240 kr, totalt: 3 294 240 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån Alltid Fornøyd 75 %
BN Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,60%, Effektiv rente 4,75% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 382 642 kr, totalt: 3 382 642 kr
48 omtaler
4,75%
eff. rente
11 275 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,60%, Effektiv rente 4,75% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 382 642 kr, totalt: 3 382 642 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån Alltid Fornøyd 85 %
BN Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,75%, Effektiv rente 4,91% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 434 204 kr, totalt: 3 434 204 kr
48 omtaler
4,91%
eff. rente
11 447 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,75%, Effektiv rente 4,91% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 434 204 kr, totalt: 3 434 204 kr.
Ikke samarbeid
BN Bank omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
83
av 117 innen
dagligbank
60%
anbefaler
BN Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Vurderer å bytte selskap
"Fryktelig kundeservice"

Hvorfor får du ikkje penger fra NAV? (Får lønn fra arbeidsgiver inn på konto) Hva brukes pengene til? er spørsmålet fra kundeservice. Også fra hvem, til hvem, hvorfor, hvem er det. De er ikkje pålagt å spørre om mitt personlige forbruksmønster av min lønn, fra min konto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Lite kundevennlig bank"

Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ikke bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

De markedsfører seg med gebyrfri bank. Her tar de kortoebyr. Umulig å logge seg inn etter at en har klaget. Ikke kommer en in via bankid. Heller virker ikke app. Styr unna om du vil ha en seriøs bank. De sender sms at en skal logge inn på bank for å lese meldinger, men selvsagt har en ikke tilgang. Kommer melding opp at du må ringe banken. Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Erfaring er tragisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svar på søknad bedrift"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.

Svar fra BN Bank
21.10.2022 10:26
Hei! For å få en forståelse av kundeforholdet og hvordan kontoen skal brukes, må vi i mange tilfeller etterspørre mer dokumentasjon. Dette er vi lovpålagt å gjøre. Hvor raskt prosessen går avhenger av hvor raskt og utfyllende kundene svarer, men i de sakene vi har mottatt nødvendig dokumentasjon har vi for øyeblikket 1 uke behandlingstid. Siden du har ventet så lenge kan det ha oppstått en misforståelse, og vi ønsker derfor gjerne at du ringer oss på tlf. 73 89 20 00. Da vil du bli satt i kontakt med en bedriftsrådgiver som kan hjelpe deg.
Alehmaho
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Begynner BN bank å bli en stor drit-bank?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..

Svar fra BN Bank
11.10.2022 13:47
Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men på generelt grunnlag kan vi informere om at vi foretar en vurdering av bedriften før opprettelse av konto. Vi vil gjerne gi deg en forklaring på hvorfor du fikk avslag, og håper derfor at du kan ta kontakt med oss slik at vi får avklart dette. Du når oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected] Håper på å høre fra deg.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Begynner å lure..."
7 syns denne omtalen er nyttig

For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.

Svar fra BN Bank
21.09.2022 08:55
Hei! Først av alt er det veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det beklager vi virkelig. Samtidig har vi ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her på en offentlig side, og kan derfor ikke svare deg på verken årsak til avslag eller hvorfor vi ville signere dokumentene. Du er imidlertid velkommen til å ta kontakt med oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected], slik at vi kan gi deg et godt svar på dette. Ønsker deg en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Boliglån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Denne banken betyr mye for meg. Takket være den bor jeg på et veldig fint sted. Alle bankene hadde nektet meg, men de hjalp meg i et veldig vanskelig øyeblikk

Svar fra BN Bank
09.09.2022 13:18
Dette blir vi virkelig glade for å høre. Det å få bidra til at du fikk oppfylt boligdrømmen er jo helt fantastisk. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P

Svar fra BN Bank
11.07.2022 21:36
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR