Meny

Boliglån fra BN Bank

Alle boliglån
Gå til BN Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån Alltid Fornøyd 75 %
BN Bank
14 omtaler
2,89%
eff. rente
9 322 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån 75 %
BN Bank
14 omtaler
3,09%
eff. rente
9 529 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån Alltid Fornøyd 85 %
BN Bank
14 omtaler
3,40%
eff. rente
9 844 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån 85 %
BN Bank
14 omtaler
3,61%
eff. rente
10 057 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
BN Bank omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
101
av 105 innen
bank
43%
anbefaler
BN Bank
Marius B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lover masse - leverer absolutt ingenting!"

Velg en annen bank! Dette her er det dårligste jeg har vært borti noengang. Kundeservice lover en ting, man planlegger deretter som kunde også klarer de ikke holde noenting av det de har sagt. Ikke får man oppfølging i tide og ikke tar de hensyn til problemene dette skaper for kunden. Hvis de hadde vært stolte av å ha fornøyde kunder ville dette vært fikset med en gang. Jeg er utrolig skuffet og ville aldri vurdert å bli kunde i BN Bank!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"DYR BANK OG LITE OVERSIKTLIG !!!!!"

Enkelt å få lån, vet ikke om det er et pluss. Renta er saftig. Respons fra kundeservice slettes etter første gangs lesing. Du har null kontroll på oversikten av lånet ved tidlig innfrielse. Mann får en følelse av at kunder er inntekt men ellers no heft.

Svein G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En meget solid bank, med noe rusk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som skrever, en solid bank, med noe rusk. Banken kunne vært noe smødigere. Folk som er uføre treknger noe mer hjelp etter å ha slitt seg gjennnom vanskelige sykdommer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt håpløs bank, umulig å oppnå kontakt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet bedriften til BN-Bank pga. gebyrfrihet. Har i tre uker prøvd å få tak i Dem for omnummerering, bestilling av kort m.v. De svarer aldri på telefon, ringer aldri tilbake, svarer ikke på e-post. Nettbank Bedrift virker som en billig løsning fra tidlig nittitall. Sitter akkurat nå nok en gang i telefonkø hos Dem. Har til sammen tilbrakt flere timer i telefonkø. De sier man kan benytte chat i nettbank. Det kan man ikke som bedriftskunde, slike "nymotens" funksjoner finnes ikke i nettbank Bedrift. Blir nok et raskt bytte av bank igjen.

Alphadec
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bedrift's bank som er fullstending ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler INGEN og bli kunde i denne bank.... bank er og dra det veldig langt, kundeservice... ja de kaller det vist det.

Etter blitt lurt av deres annonsering om bedrifts-konto noe de ikke gir deg men en privat konto. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd og finne en løsning med dem men det er bare bortkastet tid. Kommer til og bytte bank så snart det er fysisk mulig og kommer aldri tilbake til BNBANK!!!!

Snart-Tidligere-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"En ganske dyr nettbasert bank egentlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Renten på boliglån begynner å bli veldig høy sammenlignet med Skandiabanken som det er naturlig å sammenligne de med. Hvordan kan det ha seg at å være kunde i deres nettbank skal være så mye dyrere enn i Skandiabankens nettbank? 2,92 hos BN og 2,45 hos Skandiabanken på et lån på 3 mill blir en forskjell på nesten 15.000 i året!

Hans-Peter
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget bra service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra service. Men innskuddsrenten på 1,00% er litt for dårlig i forhold til DnB.
Renten på mitt boliglån er ok. Men BN BANK har ikke lenger fastrente på boliglån. Fastrente på innskudd er litt dårlig. Et minus er at banken ikke har kjøp og salg av aksjer.

Kundetilfredshet
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kan bli bedre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lang responstid.
Veldig uklare tilbakemeldinger. Bestemmer og ombestemmer seg på hva de trenger av dokumentasjon.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR