Meny
Sparekonto fra BN Bank
Skriv omtale
Gå til BN Bank
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 år
Høyrentekonto
BN Bank
40 omtaler
0,70%
eff. rente
1 050 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Sparekonto Pluss
BN Bank
40 omtaler
0,70%
eff. rente
1 050 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
BN Bank omtaler og erfaringer
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
5
av 116 innen
dagligbank
68%
anbefaler
BN Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Virker litt smålige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:18
Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men vil veldig gjerne se nærmere på dette. Vi håper du tar deg tid til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan få sett på saken din. Her finner du vår kontaktinformasjon: https://www.bnbank.no/kundeservice/ Håper på å høre fra deg! :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra Bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nylig byttet BNbank. Veldig fornøyd. Hyggelig kundeservice. Mangler 2 ting. 1) Kan ikke bytte pinkode på kortet. Hæ? Det bør gå an i 2022. 2) Kundeservice har for kort åpningstider. Bør ha lengre åpent slik som sbanken. Håper dere kan jobbe med disse punktene.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:15
Hei og takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, spesielt med kundeservicen vår. Er det én ting vi er opptatt av, så er det nettopp det :) Så til dine to spørsmål: 1. Det er sikkerhetsmessige årsaker til at vi ikke tilbyr endring av PIN-kode. Mange velger veldig enkle kombinasjoner, fødselsdato eller fødselsår som kode, og skulle man da være så uheldig at noen får tak i bankkortet er sannsynligheten større for at de gjetter seg til koden og får tømt kontoen. 2. Vårt kundesenter er åpent hverdager fra kl. 08.00-16.00. I en undersøkelse vi utførte hos våre kunder for en stund tilbake svarte faktisk flesteparten at de ikke har et reelt behov for å kontakte banken etter kl. 16. Dette er imidlertid noe vi stadig vurderer og vi lover å gjøre det vi kan for å være en attraktiv bank som tilbyr de tjenestene og den servicen kundene våre har behov for. Nøl ikke med å kontakte oss om du har andre spørsmål :) Ha en fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Sperret kort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med BN BANK, bortsett fra en ting. Jeg bor for det meste i Kenya, og banken har lagt inn sperre for Afrika på kortet. Jeg har vært i kontakt med banken flere ganger for å oppheve sperren. De har opphevet den nok en gang, og håper jeg slipper disse problemene for ettertiden. Ellers er jeg veldig fornøyd med BN BANK. Alt fungerer utmerket, hyggelige ansatte, og rask respons på chat.

Svar fra BN Bank
23.05.2022 08:36
Av sikkerhetsmessige årsaker er det såkalt regionsperre på våre bankkort, noe som innebærer at kortet kan sperres for bruk i deler av verden. Du kan enkelt administrere denne sperren selv i både nett- og mobilbank, slik at kortet alltid fungerer i den regionen du befinner deg i. Ellers godt å høre at du er fornøyd med å være kunde i BN Bank.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skulle byttet til BN bank for lenge siden"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter altfor mange år hos DNB har jeg endelig byttet til BN Bank. De vet at kundeservice ikke bare er et ord, og bryr seg om kundens behov.

Svar fra BN Bank
23.05.2022 08:23
Så hyggelig å høre, tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding! Veldig fint å høre at bankbyttet ble en positiv opplevelse :)
Niklas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

vedtak uten revisjon, uansvarlig bank!!! falske svar på spørsmål. misnøyens bank.

Svar fra BN Bank
12.04.2022 11:52
Dette var veldig kjedelig å høre. Er det noe vi er opptatt av er det å være ansvarlig, gjøre ting skikkelig og ikke minst å yte god service. Vi vil gjerne se nærmere på dette og blir veldig glad om du sender en e-post til [email protected] hvor du gir oss litt mer informasjon slik at vi får sett på saken og kontaktet deg. Ønsker deg en riktig fin dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ex S-banken kunde 2021"
8 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i BN-bank i ca 9 mnd nå. Er utrolig fornøyd med valget av by bank når DNB skulle kjøpe opp S-banken. Mye bedre rente på innskuddet enn hva jeg hadde i S-banken. Kan anbefale BN-bank som hverdagsbank på det sterkeste.

Svar fra BN Bank
18.03.2022 09:32
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig godt å høre at du er fornøyd med oss :) Vi lover å gjøre alt vi kan for at du skal bli like fornøyd også i tiden fremover!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Konkurransedyktig norsk bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Konkurranse dyktig norsk bank med god og oversiktlig mobilbank

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR