Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 117 innen
dagligbank
20%
anbefaler
Danske Bank

"Overkjører deg som kunde"

Omtale om Danske Bank skrevet av Atle S for 24.08.2022 15:25

Danske Bank har totalt 186 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Overkjører deg som kunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Håpløs bank som krever kontinuerlig dokumentasjon. Har i praksis avsluttet kundeforholdet privat, men er fortsatt kunde på bedrift. Kommuniserer på egne plattformer som er unaturlig for meg å logge inn på, så sperrer de kontoer uten ytterligere varsel om de ikke får svar via denne plattformen.

Bytt.no
"Overkjører deg som kunde" skrev Atle S om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Atle S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God på nettbank"

De er raske med tilbakemeldinger på meldinger som bli sendt. Det går for det meste gjennom nettbank, lite personlig rådgivning til nå.

Bjorn O. R
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Ny bank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått ny bankdirektør herved opp min bank på grunn av att eg har nå fått ny bank. Med det takker eg for meg.

Thomas D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ingen hjerne/menneske på lånesøknader , kun god mann økseskaft"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken bærer preg av å ha «automatisert» sine lånesøknader til det mest fordummende de svarer aldri på henvendelser innen rimelig tid Telefonkø er et helvete og ingen callback funksjon som ringer mer enn 3 ganger. Ingen direkte tlf til kundebehandler Alle ansatte i denne banken bærer preg av å ha en kommunistisk arbeidsmoral. (Kunden har alltid feil mindset)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vil sperre kredittkort og kommer ikke gjennom til kundeservice på telefon. Prøver på chat og får beskjed om at jeg må logge meg inn på nettbank før jeg tar kontakt. Ikke mulig å logge meg inn på nettbank da de ikke har fungerende mobil-ID. Prøver å åpne en ny chat for å forklare dette, men får ikke kontakt på nytt. Styr unna.

Danske Bank har totalt 186 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR