De er raske med tilbakemeldinger på meldinger som bli sendt. Det går for det meste gjennom nettbank, lite personlig rådgivning til nå.
Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Birgit og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har fått ny bankdirektør herved opp min bank på grunn av att eg har nå fått ny bank. Med det takker eg for meg.
Banken bærer preg av å ha «automatisert» sine lånesøknader til det mest fordummende de svarer aldri på henvendelser innen rimelig tid Telefonkø er et helvete og ingen callback funksjon som ringer mer enn 3 ganger. Ingen direkte tlf til kundebehandler Alle ansatte i denne banken bærer preg av å ha en kommunistisk arbeidsmoral. (Kunden har alltid feil mindset)
Jeg vil sperre kredittkort og kommer ikke gjennom til kundeservice på telefon. Prøver på chat og får beskjed om at jeg må logge meg inn på nettbank før jeg tar kontakt. Ikke mulig å logge meg inn på nettbank da de ikke har fungerende mobil-ID. Prøver å åpne en ny chat for å forklare dette, men får ikke kontakt på nytt. Styr unna.
Kundeservice er helt tragisk. Veldig laaang vente på svar og har ikke noe system for å ringe deg opp