Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Danske Bank
1.8
217 verifiserte omtaler

Danske Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
217 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
Danske Bank er rangert
#115 av 118 dagligbanker
20%
Dårlig
20% anbefaler Danske Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 217 omtaler om Danske Bank

FILTRER OMTALER
28
13
8
33
135
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Danske Bank
Danske Bank har 217 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nettbanken et håpløst produkt som dere gir deres kunder.

Omtale av  Geir M

Jeg har hatt problemer med nettbanken kommer som regel ikke inn ved bruk av min P C Jeg er drittlei av og møte feil hver gang jeg skal logge inn. Nå ser jeg at jeg må bruke mobil bank for og kunne betale mi e rekninger.De er ikke normalt og måtte bruke timer for og få legge inn faktura . Vi bør snart få betalt for alle timer vi har bruk Dere må snart sette en deadline og forlange betring av dette produktet Mobil bank har virket hver gang. Og de ser ut for at jeg kan permiter min P C Hva er årsaken til at den Danske bank alltid skal ha dette Problemet?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tregt

Omtale av  Anders

Tar ALT for lang tid å skaffe finansieringsbevis. Boligen er solgt for flere uker siden. Fortsatt ikke mottatt noe finansieringsbevis.

grusom kundeservise

Omtale av  Johnny H

har ringt å ringt i timesvis uten å få svar... nå bytter jeg til dnb og flytter boliglånet dit... jeg har vært kunde i den danske bank i 30 år men ikke lengre.. de har en forferdelig dårlig kundeservice...

Ræva nettbank, ræva innlogging, og bare problemer

Omtale av  Ole

Må bestille ny bankid på mobil fra en annen bank hver eneste gang jeg skal logge inn i DB. Får beskjed om feil inntastet passord - men kommer greit inn i den andre banken med samme passord! Så bestiller man ny bankid på mobil i den andre banken, oppretter nytt passord - og kommer så inn i DB med nytt passord. To uker senere - samme problem!!! Har spart passordet i en pw manager, og copy-paster derfra. Det er ikke feil passord! Jeg kommer inn i den andre banken, jo, for svingende!!!!

Kundeservicen har tapt seg de siste årene

Omtale av  June

Viste at jeg måtte sperre kortet mitt 17 september. Ringte derfor til banken 1 september for å bestille nytt kort. 17 september har jeg ennå ikke fått kortet. Tok kontakt med DB på chat, de sier da at jeg bor i Ålesund, og om jeg vil ha kortet mitt sendt til firmaet mitt eller privatadresse. Jeg bor hverken i Ålesund, eller har et firma. Så de ga meg da informasjonen til en annen kunde. Veldig synd at akademikerforeningen har avtaler med denne banken, jeg planlegger å bytte. Er der kun pga foreningen nå.

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Kundeservice og leveringstid.

Omtale av  Sebastian

For det første, levering tiden er sykt lang. Det tar ca. 15 dager for å få kortet (Sparebank 1 tar sånn 6 dager). For det andre skulle eg bestille noe på nettet. Som en 13-åring må jeg bruke SMS til sikker netthandel. Og ikke BankID. Eg måtte ringe banken for å få ein engangskode. Eg ringte, ventet i 15 min. Og kundeservice sa: foreldrene dine må ringe. Mor satt rett ved siden av meg, men kom ingen vei videre. Dagen etterpå ringte mor til dem, men da visste dem ingenting. 30 min bortkastet tid på danskebank. Dem sa at dei skulle ringe oss kl. 16:00, men dei ringte oss aldri. Viss dem skulle klare de må jeg sikkert vente 15 dager for å få engangskoden i posten😡ELENDIG.

Elendig kundebehandling

Omtale av  Nina

Fungerer greit når du klarer deg selv, men trenger du hjelp er det umulig å få tak i kundebehandlere/rådgivere. Jeg har prøvd å få hjelp både pr telefon, møtt opp i lokalet, hvor jeg ble avvist med at de kun mottok kunder etter avtalt tid. Prøver så å booke tid i nettbanken for å slippe å vente i timer på svar i telefonen, der må jeg svare på hva jeg ønsker hjelp med, men mitt behov er ikke listet opp der, så jeg kan ikke gå videre med bookingen. Prøver så chatten, men får beskjed at dette kunne han ikke hjelpe med og henviser meg igjen til telefonen. De ønsker forslag til forbedringer står det på nettsiden deres, klage eller forslag, men når jeg nå leser all denne dårlig omtalen om kundebehandling de har fått både her og på andre sider , kan de ikke mene mye med det. Mangt kan sies. Aldri mer Danskebank for min del!!!

Danske Bank har 217 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Danske Bank mener

Danske Bank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR