Meny

Danske Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
115
av 116 innen
dagligbank
21%
anbefaler
Danske Bank

"Nettbanken et håpløst produkt som dere gir deres kunder."

Omtale om Danske Bank skrevet av Geir M for 30.12.2021 21:42

Danske Bank har totalt 171 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Nettbanken et håpløst produkt som dere gir deres kunder."

Jeg har hatt problemer med nettbanken kommer som regel ikke inn ved bruk av min P C Jeg er drittlei av og møte feil hver gang jeg skal logge inn. Nå ser jeg at jeg må bruke mobil bank for og kunne betale mi e rekninger.De er ikke normalt og måtte bruke timer for og få legge inn faktura . Vi bør snart få betalt for alle timer vi har bruk Dere må snart sette en deadline og forlange betring av dette produktet Mobil bank har virket hver gang. Og de ser ut for at jeg kan permiter min P C Hva er årsaken til at den Danske bank alltid skal ha dette Problemet?

Bytt.no
"Nettbanken et håpløst produkt som dere gir deres kunder." skrev Geir M om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Geir M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Tregt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tar ALT for lang tid å skaffe finansieringsbevis. Boligen er solgt for flere uker siden. Fortsatt ikke mottatt noe finansieringsbevis.

Johnny H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"grusom kundeservise"
4 syns denne omtalen er nyttig

har ringt å ringt i timesvis uten å få svar... nå bytter jeg til dnb og flytter boliglånet dit... jeg har vært kunde i den danske bank i 30 år men ikke lengre.. de har en forferdelig dårlig kundeservice...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ræva nettbank, ræva innlogging, og bare problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må bestille ny bankid på mobil fra en annen bank hver eneste gang jeg skal logge inn i DB. Får beskjed om feil inntastet passord - men kommer greit inn i den andre banken med samme passord! Så bestiller man ny bankid på mobil i den andre banken, oppretter nytt passord - og kommer så inn i DB med nytt passord. To uker senere - samme problem!!! Har spart passordet i en pw manager, og copy-paster derfra. Det er ikke feil passord! Jeg kommer inn i den andre banken, jo, for svingende!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservicen har tapt seg de siste årene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Viste at jeg måtte sperre kortet mitt 17 september. Ringte derfor til banken 1 september for å bestille nytt kort. 17 september har jeg ennå ikke fått kortet. Tok kontakt med DB på chat, de sier da at jeg bor i Ålesund, og om jeg vil ha kortet mitt sendt til firmaet mitt eller privatadresse. Jeg bor hverken i Ålesund, eller har et firma. Så de ga meg da informasjonen til en annen kunde. Veldig synd at akademikerforeningen har avtaler med denne banken, jeg planlegger å bytte. Er der kun pga foreningen nå.

Danske Bank har totalt 171 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR