Bank

Danske Bank omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
6
av 14 innen
bank
50%
anbefaler
Danske Bank

"God kundeservice og oppfølging av meg som kunde"

Omtale om Danske Bank skrevet av Egil O. S for 30.08.2017 13.01

Danske Bank har totalt 18 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Danske Bank?
Egil O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God kundeservice og oppfølging av meg som kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice og oppfølging av meg som kunde. De tar kontakt i forkant av eventuelle problemer. Dermed forebygger de kundene på en god måte.

Bytt.no
"God kundeservice og oppfølging av meg som kunde" skrev Egil O. S om Danske Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Danske Bank?
Gjør som Egil O. S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Danske Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Landets dårligste nettbank"
8 syns denne omtalen er nyttig

Selve banken er nok god og har gode kundeforhold, lånetilbud etc, men som forbruker er det nettbank man bruker best, og der er danske bank så dårlig at jeg vil anbefale å la være å bytte bank til dem nettopp på grunn av det. Dessverre.

Jaguarjol
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En bank å stole på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken følger opp med gode tilbud, lave renter og god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Min desidert dårligste bankerfaring noensinne"
7 syns denne omtalen er nyttig

Denne omtalen har stort sett fokus på nettbank.

For det første har ikke Danske Bank støtte for BankID på mobil. Dette er det første tegnet på at denne banken lever i steinalderen. Du kan altså logge inn kun med ActiveCard (kalkulator/brikke), eller så kan du bruke Mobil ID som er noe mer elegant. Når du får logget inn i den ekstremt feilbefengte nettbanken til Danske Bank vil du mest sannsynlig ha bannet minst en gang før du er ferdig der inne. Og hvis du er så uheldig å trenge kontoutskrifter for lenger enn ett år tilbake i tid må du altså kontakte kundesenteret og BESTILLE dette.
Videre er nettbanken full av elendig logikk og dårlig flyt. Du tror det ikke før du får se det, men hvis du ikke har prøvd noe annet så vet du ikke hva jeg snakker om.

For å si noe positivt om danskebank er mobilappene deres veldig bra. Mobile Pay og Mobil ID er bra produkt. Har ikke erfaring med mobilbanken deres.

Jeg skal her rangere mine bankerfaringer
1. Skandiabanken. Ingen over, ingen ved siden.
2. Eika-banker (erfaring med Grong Sparebank og Melhusbanken).
3. Sparebank1
4. DanskeBank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Utmerket og kundevennlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

En bank som er den eneste jeg kan være glad i! De som ønsker god råd og bli behandlet som en ekte kunde uten å bli fordømt bør bytte til Danske Bank. Alt fra kort til nettbank via appen er veldig brukelig og oversiktlig. Min fillial er på Aker Brygge og har dit så langt bare veldig kompetente og vennlige veileder (4 bankene prøvd av meg hvor alle andre fortjente ikke oppmerksomheten, da de det ikke verdt var)

Danske Bank har totalt 18 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no