Meny

DinBank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
49
av 117 innen
dagligbank
64%
anbefaler
DinBank

"Dårlig oppfølging"

Omtale om DinBank skrevet av Inge J for 22.01.2023 00:08

DinBank har totalt 11 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DinBank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dårlig oppfølging"

Fikk ikke noe rente på et betydelig beløp innestående. Banken burde informert om at sparekonto nå het sparekonto + for å få renter. Har nå bestemt å bytte bank til mye bedre rente og betingelser

Svar fra DinBank
23.01.2023 12:07
Hei Inge J Alle betingelser ligger på nettsiden. Renteendringer sendes i nettbanken. Vi tar med oss tilbakemeldingen om at du likevel mener du ikke har fått informasjon om betingelsene på kontoen din. Til slutt vil vi bare si at vi håper du kommer tilbake til oss igjen ved en senere anledning. Hilsen DinBANK.no
Bytt.no
"Dårlig oppfølging" skrev Inge J om DinBank

Har du en tilsvarende erfaring med DinBank?
Gjør som Inge J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DinBank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lettvint og oversiktlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Dinbank i nesten 15 år, opplever rask og imøtekommende kundeservice.

Svar fra DinBank
23.08.2022 12:33
Hei Isabel. Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk. Hilsen DinBANK.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"En god nettbank."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med nettbankløsning, alltid fått god hjelp, god kommunikasjon ved forespørsler og ting som må løses. Så var med beklagelse jeg skiftet til annen bank som kunne tilby BankID med sin nettbankløsning. Det gikk jo veldig greit da.

Svar fra DinBank
22.08.2022 09:07
Hei Stein B Tusen takk for tilbakemeldingen. Du kan bruke BankID fra annen bank hos oss :-) Hilsen DinBANK.no
Tone E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Byttet fra Sbanken til DinBank"

Byttet fra Sbanken til DinBank i 2021. Det viste seg at DinBank ikke hadde Bank ID til nye kunder, men valgte å bli der likevel. Fikk beskjed den gangen om å bruke bank id gjennom en annen bank. Men i dag, når jeg ikke kommer inn på min egen konto med godkjent bank id gjennom BN bank, men får beskjed av kundebehandler at "Det må være feil på din bank id".... BN bank avkreftet at det var feil på min bank id. I tillegg måtte jeg sende inn skjermdump av feil meldingen fikk "Use of service not successfull..... etc Contact you bank" Dette var en stor skuffelse å bytte fra Sbanken til DinBank.no. Bytter bank Da er det slutt for mitt vedkommende i denne banken.

Svar fra DinBank
26.07.2022 09:29
Hei Tone E.A Det var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss igjen så vi kan finne ut av det. Hilsen Sparebanken Øst
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Latterlig mangel på oppfølgig av boliglån"

Tenkte jeg skulle gi DinBank en sjanse til å matche boliglånstilbudene jeg har fått fra DNB og Nordea for en bolig jeg har signert kontrakt på, siden jeg ikke egentlig ønsker å støtte disse bankene. Men nei, ikke bare tok det en UKE før de svarte på søknaden, først trodde de det var en finansieringsbevissøknad, som de ikke har et skjema for engang? De kunne da ikke hjelpe meg. Jeg sa det var boliglånssøknad, da jeg hadde oppgitt adresse og pris på salget i prossessen til og med, og da svarer det kort på at de ikke kan behandle noe før jeg står som hjemmelshaver for panten. Ikke bare er dette mitt første kjøp så vet ikke hva det betyr engang, men det bar bare helt kort og kontant, absolutt ingen ønske om å følge opp, nysgjerrig på situasjonen, eller noe. Jeg har jo tilbud fra andre banker, så vet de ikke hvordan dette gjøres da? Total mangel på interesse. Virker som de ikke ønsker kunder, så da får jeg nøye meg med banker som evner å gi tilbud og oppfølging underveis. Velg DinBank om du liker å presse deg på folk mot deres vilje og være den som drar hele prossessen.

Svar fra DinBank
11.05.2022 11:25
Hei Jørgen Takk for tilbakemeldingen. Der er det mye vi tar til oss og skal forbedre oss på. DinBANK.no kan bare ta pant i eiendom som du står som eier av. Det vil si etter at du har kjøpt boligen. Vi vil gjerne ha nye kunder, og håper du vil gi oss en sjanse til ved en senere anledning. Hilsen DinBANK.no
DinBank har totalt 11 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR