Easybank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne banken bør alle unngå. De er kun opptatt av å flå deg. Forsøkte å få en betalingsfri måned men det lot seg SELVFØLGELIG ikke gjøre. Hva reklamerer de med dette da? Og renten på lånet ble satt opp rett etter at de hadde fått meg på kroken. Jeg har betalt på dette lånet i 3 år men det har nesten ikke gått ned. Så jeg blir nok gjeldsslave resten av livet pga dette lånet. Og jeg regner med at jeg blir straffet hardt etter denne anmeldelsen. Nå går nok renten på lånet mitt enda mer opp eller jeg blir bedt om å innfri hele lånet!
Kjære Elin, Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss. Vi ser an hver søknad vi mottar om betalingsfri, men ved betalingsfri og utsettelser av termininnbetaling vil det ta lenger tid å nedbetale gjelden. Vi anbefaler derfor ikke betalingsfri dersom du ønsker å betale ned gjelden din så raskt som mulig. Vi tar gjerne en prat med deg for å se hvordan vi kan få rettet på din dårlige opplevelse. Ring oss gjerne på telefon 22991400 eller send e-post til [email protected]
Svindel. Easybank lå på 10000 på lånet mitt. Dette var en forsikring på lånet noe jeg aldri har taklet ja til. Når jeg ringer å spør om dette er de svært lite behjelpelige 🙁
Kjære Ole, Det er beklagelig at du har denne opplevelsen. Vi skal ikke legge forsikring til lånet ditt uten samtykke fra deg. Vi vil gjerne se på saken din og håper å høre fra deg, slik at vi kan komme til bunns i dette. Ring oss på telefon 22991400 eller send e-post til [email protected] Mvh Easybank ASA
Forsøkte å legge inn en betaling fra konto jeg har i Easybank. Det ble en selsom opplevelse. Etter å ha lagt inn det som kreves, ønsket beløp - betalingsmottaker, forfallsdato etc og deretter kvittert med bankbrikke, tilhørende passord (noen ganger), trodde endelig jeg var i mål (slik det normalt skulle være i en hvilken som helst nettbank da) Men nei, jeg måtte legge inn det hele på nytt og frem med bankbrikken / passord flerfoldige ganger til. Til slutt såg det utrolig nok ut som jeg hadde lagt inn betalingen som skulle ha forfall påfølgende dag, men nei, ikke så enkelt visstnok. Jeg forsøkte å finne et forfallsregister, også lete i siste bevegelser for min konto, men ingensteds viste at jeg hadde ''kommet i mål'' med denne enkle betalingen. Jeg ringte så banken, som heller ikke kunne finne at det var utført noen betaling, og fikk bare en anbefaling å vente til neste dag og logge meg inn, se om beløpet var trukket. Altså bare håpe det beste, evt. kaste bort en time eller to også neste dag få gjort denne betalingen hvis den ikke var blitt utført??? Jeg trodde dette var en bank , men... (Det eneste som såg ut til å henge med etter mange forsøk, var lagting av betalingsmottaker, men egentlig en mager trøst det også dersom man aldri får verifisert hvorvidt man har lykkes å utføre selve betalingen. Puuhhhh...)
Kjære Olav, det er beklagelig at du har denne opplevelsen av vår nettbank og kundeservice. Våre kundekonsulenter ser gjerne på saken din og vil prøve å komme med en mulig forklaring til hva som kan ha skjedd her. Ring oss gjerne på telefon 22991400.
Svært billig og svært høy rente på både brukskonto og sparekonto
Utrolig ivrige på å låne ut penger, men dessverre leste jeg ikke det andre har opplyst om her, at de plutselig går tilbake på gitt rente etter kort tid.
Alt for lett å få forbrukslån, samtidig som det ikke finnes noen mulighet for innlogging hvor man får oversikt over utestående gjeld og innbetalinger.
Prøver å ta ekstra betalt når nedbetalt lån, grunn... det er renter, renter for hva ? Nei det kunne de ikke forklare 😂😂😂