Easybank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De tilbyr ikke betalingskort mer, trenger ikke en bank som ikke har noen betalingsmuligheter som visa, jeg skifter bank.
Hadde forfall på en giro 24.2.2021 som da ble betalt da. Fikk purring kl 18 26.02.2021 at den ikke var betalt. De tar på seg fordringer for firmaer. Kan da ikke få mye kunder når de opptrer sånn. Jeg er en ryddig betaler og synes det er utrolig trist at de jobber på den måten. SKJERP DERE !
Kjøpte betalingsforsikring som ikke fungerer når man trenger den. Ble syk fra fast arbeid., gikk deretter over på arbeidsavklaringspenger pga. at jeg ikke kunne tilbake i den type jobb. Har nå 66%av lønnen men ingen rett til utbetaling. Styr unna!!!!!
Bare gode erfaringer, ingen renteøkninger eller gebyrer. Innfrir lån uten problem. Ingen ekstra renter.
Utrolig god hjelp og service Svært god kundebehandling Anbefales på det sterkeste
Økning av renter pga ny risikovurdering, elendig bank, gitt lån uten inntekt til kona 500000, helt syk.. Forsikring i denne banken dette er bare tull, ikke mulig å få dette til å virke..!!! Les avtale nøye
Hei Hans, Vi tar tilbakemeldinger fra våre kunder svært alvorlig og vi er lei oss for at dette er din opplevelse. Først og fremst så vil vi understreke at vi ikke innvilger lån dersom man ikke har inntekt som kan forsvare kostnadene dette medfører. Renten er flytende og kan variere fra opprinnelig rente. Vi ser gjerne på saken din for å se om det er noe vi kan gjøre. Ring oss gjerne på telefon 22991400 eller send e-post til [email protected]. Vi håper å høre fra deg. Mvh Easybank
De hjalp meg i en periode hvor jeg virkelig trengte det, så det er positivt. Men renteøkningen de nå plutselig kommer med på (gode?) eksisterende kunder, skjønner jeg ikke helt. Og det er ikke snakk om en liten økning heller. Styr unna, velg heller en som ønsker å beholde kundene med gode betingelser. Ordlyden i brev og på nett kunne også vært Litt mer kundevennlig.
Hei Ole Kristian, Vi er lei oss for at du har denne opplevelsen, og tar gjerne en titt på saken din for å se om det er noe vi kan gjøre. Vi skal selvfølgelig ta en titt på brevene våre og vi setter pris på konkrete tilbakemeldinger. Vi håper å høre fra deg!
Denne banken bør alle unngå. De er kun opptatt av å flå deg. Forsøkte å få en betalingsfri måned men det lot seg SELVFØLGELIG ikke gjøre. Hva reklamerer de med dette da? Og renten på lånet ble satt opp rett etter at de hadde fått meg på kroken. Jeg har betalt på dette lånet i 3 år men det har nesten ikke gått ned. Så jeg blir nok gjeldsslave resten av livet pga dette lånet. Og jeg regner med at jeg blir straffet hardt etter denne anmeldelsen. Nå går nok renten på lånet mitt enda mer opp eller jeg blir bedt om å innfri hele lånet!
Kjære Elin, Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av oss. Vi ser an hver søknad vi mottar om betalingsfri, men ved betalingsfri og utsettelser av termininnbetaling vil det ta lenger tid å nedbetale gjelden. Vi anbefaler derfor ikke betalingsfri dersom du ønsker å betale ned gjelden din så raskt som mulig. Vi tar gjerne en prat med deg for å se hvordan vi kan få rettet på din dårlige opplevelse. Ring oss gjerne på telefon 22991400 eller send e-post til [email protected]
Svindel. Easybank lå på 10000 på lånet mitt. Dette var en forsikring på lånet noe jeg aldri har taklet ja til. Når jeg ringer å spør om dette er de svært lite behjelpelige 🙁
Kjære Ole, Det er beklagelig at du har denne opplevelsen. Vi skal ikke legge forsikring til lånet ditt uten samtykke fra deg. Vi vil gjerne se på saken din og håper å høre fra deg, slik at vi kan komme til bunns i dette. Ring oss på telefon 22991400 eller send e-post til [email protected] Mvh Easybank ASA
Forsøkte å legge inn en betaling fra konto jeg har i Easybank. Det ble en selsom opplevelse. Etter å ha lagt inn det som kreves, ønsket beløp - betalingsmottaker, forfallsdato etc og deretter kvittert med bankbrikke, tilhørende passord (noen ganger), trodde endelig jeg var i mål (slik det normalt skulle være i en hvilken som helst nettbank da) Men nei, jeg måtte legge inn det hele på nytt og frem med bankbrikken / passord flerfoldige ganger til. Til slutt såg det utrolig nok ut som jeg hadde lagt inn betalingen som skulle ha forfall påfølgende dag, men nei, ikke så enkelt visstnok. Jeg forsøkte å finne et forfallsregister, også lete i siste bevegelser for min konto, men ingensteds viste at jeg hadde ''kommet i mål'' med denne enkle betalingen. Jeg ringte så banken, som heller ikke kunne finne at det var utført noen betaling, og fikk bare en anbefaling å vente til neste dag og logge meg inn, se om beløpet var trukket. Altså bare håpe det beste, evt. kaste bort en time eller to også neste dag få gjort denne betalingen hvis den ikke var blitt utført??? Jeg trodde dette var en bank , men... (Det eneste som såg ut til å henge med etter mange forsøk, var lagting av betalingsmottaker, men egentlig en mager trøst det også dersom man aldri får verifisert hvorvidt man har lykkes å utføre selve betalingen. Puuhhhh...)
Kjære Olav, det er beklagelig at du har denne opplevelsen av vår nettbank og kundeservice. Våre kundekonsulenter ser gjerne på saken din og vil prøve å komme med en mulig forklaring til hva som kan ha skjedd her. Ring oss gjerne på telefon 22991400.
Svært billig og svært høy rente på både brukskonto og sparekonto
Utrolig ivrige på å låne ut penger, men dessverre leste jeg ikke det andre har opplyst om her, at de plutselig går tilbake på gitt rente etter kort tid.
Alt for lett å få forbrukslån, samtidig som det ikke finnes noen mulighet for innlogging hvor man får oversikt over utestående gjeld og innbetalinger.
Prøver å ta ekstra betalt når nedbetalt lån, grunn... det er renter, renter for hva ? Nei det kunne de ikke forklare 😂😂😂
Akkurat samme erfaring som den andre som har lagt igjen omtale her. Hadde lånet i 4 måneder fra 011018 til 010219 før brevet kom: "Det har vært foretatt en risikobasert vurdering av bankens låneportefølje. I den forbindelse vil deres betingelser i banken endres.". Endringen ble nesten 3% økt rente etter så kort tid. Når jeg ba om betalingsinformasjon for lånet (siden jeg hadde fått det refinansiert etter dette), forsøkte de å si at det kan hende det hadde blitt gjort en feil, så de kunne se på renten. Jaha? Hva om jeg ikke hadde sagt at jeg skulle gjøre opp lånet? Styr unna! :-)