Meny
Gjensidige Bank har opphørt
Gjensidige Bank har avsluttet sin virksomhet. Eksisterende kunder er blitt overført til Nordea Direct. Les omtaler om Nordea Direct.

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
0
av 147 innen
bank
33%
anbefaler
Gjensidige Bank

"Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen"

Omtale om Gjensidige Bank skrevet av Mm for 11.06.2017 07.02

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Appen deres (iPhone) Ser ut som noe fra 90-tallet, og det kommer bare feilmelding dersom jeg forsøker å godkjenne efaktura eller betale regninger via den. Hjemmesiden er rotete, og hele det Olsenbanden-temaet er ganske tåpelig synes jeg. De som jobber der roter ganske mye, en gang jeg skulle avslutte et MasterCard fikk jeg per telefon beskjed om at det var i orden, hvorpå de i stedet sendte meg enda et MasterCard. Ringte inn igjen og de påsto de hadde avslutta begge, men etter noen måneder viste det seg at de ikke hadde avslutta det ene likevel. Hadde skifta til Skandiabanken eller Landkreditt på dagen hadde det ikke vært for de greie betingelsene i Tekna-avtalen.

Bytt.no
"Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen" skrev Mm om Gjensidige Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som Mm og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Middels"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra boliglånsrente via min fagforening.
Veldig irriterende at de har en del krav om aktiv bruk mm for å få beste betingelser. Jeg er negativ til og unngår som regel banker som har bedre betingelser for "totalkunder", men i dette tilfellet var det mulig å kombinere boliglån med noe bruk av brukskonto.

Som Skandiabanken-kunde syns jeg nettbanken er skikkelig dårlig. Mobilappen lite oversiktelig, og store rom for forbedringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forstår ikke bankvirksomhet så lenge det ikke er rett frem"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er ikke klare nok og er lite løsningsorienterte. Virker helt naive så fremt det ikke er rett frem for søknad. Bytter umiddelbart til Danske Bank. De har nå brukt 1 1/2 måned på å innvilge meg et lån som til og med er feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Supert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkel bank å forholde seg til, svarer kjapt og greit via forskjellige kanaler (chat, telefon, mail). Foreløpig ingenting å utsette på banken. Får gode tilbud via Tekna medlemsskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken fungerer dårlig. Synes stadig det er noe som ikke fungerer (f. eks. Har jeg i lang tid ikke klart å bestille bankid der). Det er rotete menyer og alt ser litt gammeldags ut. Jeg kom fra DNB, og her var ståa noe helt annet. Skjerping, Gjensidige! Appen (i hvert fall for Android) virker også noe gammeldags.

Vilkårene er gode for Tekna-medlemmer, men forskjellene er generelt små mellom tilbydere, så dette kan gjøre at jeg bytter bank igjen.

Gjensidige Bank har totalt 36 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR