Bank

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

13 verifiserte omtaler
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
9
av 14 innen
bank
42%
anbefaler
Gjensidige Bank
Filtrer omtaler
4
1
2
4
2
Sorter omtaler etter
Viser av 13 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke spesielt fornøyd"

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trivelig og lettvindt"

Er godt fornøyd med tjenestenede leverer. Gode vilkår/renter og fantastisk service! Kan absolutt anbefales:)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"God bank, dårlig når du trenger hjelp"

Banken fremstår som bra og oversiktlig. Men når du trenger hjelp hos rådgivere er som oftes disse gått hjem, og når du får dem i tale vil ikke de gi den rådgivningen jeg ønsker, altså en "dette er smart og gjøre" rådgivning. Knallharde på lån, noe som for mitt vedkommende er negativt.

Gode priser via YS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempefornøyd!"

Jeg er kjempefornøyd med Gjensidige Bank! De har lavest rente på boliglån (er NITO-medlem) og raske og svare når jeg en sjelden gang tar kontakt. Gjensidige forsikring derimot har en jobb å gjøre, men skal ikke blande kortene her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen"

Appen deres (iPhone) Ser ut som noe fra 90-tallet, og det kommer bare feilmelding dersom jeg forsøker å godkjenne efaktura eller betale regninger via den. Hjemmesiden er rotete, og hele det Olsenbanden-temaet er ganske tåpelig synes jeg. De som jobber der roter ganske mye, en gang jeg skulle avslutte et MasterCard fikk jeg per telefon beskjed om at det var i orden, hvorpå de i stedet sendte meg enda et MasterCard. Ringte inn igjen og de påsto de hadde avslutta begge, men etter noen måneder viste det seg at de ikke hadde avslutta det ene likevel. Hadde skifta til Skandiabanken eller Landkreditt på dagen hadde det ikke vært for de greie betingelsene i Tekna-avtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

Bra boliglånsrente via min fagforening.
Veldig irriterende at de har en del krav om aktiv bruk mm for å få beste betingelser. Jeg er negativ til og unngår som regel banker som har bedre betingelser for "totalkunder", men i dette tilfellet var det mulig å kombinere boliglån med noe bruk av brukskonto.

Som Skandiabanken-kunde syns jeg nettbanken er skikkelig dårlig. Mobilappen lite oversiktelig, og store rom for forbedringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forstår ikke bankvirksomhet så lenge det ikke er rett frem"

De er ikke klare nok og er lite løsningsorienterte. Virker helt naive så fremt det ikke er rett frem for søknad. Bytter umiddelbart til Danske Bank. De har nå brukt 1 1/2 måned på å innvilge meg et lån som til og med er feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Supert"

Enkel bank å forholde seg til, svarer kjapt og greit via forskjellige kanaler (chat, telefon, mail). Foreløpig ingenting å utsette på banken. Får gode tilbud via Tekna medlemsskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettbank"

Nettbanken fungerer dårlig. Synes stadig det er noe som ikke fungerer (f. eks. Har jeg i lang tid ikke klart å bestille bankid der). Det er rotete menyer og alt ser litt gammeldags ut. Jeg kom fra DNB, og her var ståa noe helt annet. Skjerping, Gjensidige! Appen (i hvert fall for Android) virker også noe gammeldags.

Vilkårene er gode for Tekna-medlemmer, men forskjellene er generelt små mellom tilbydere, så dette kan gjøre at jeg bytter bank igjen.

Tekna-Medlem
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fryktelig dårlig internettbank"

Uoversiktlig internettbank. Frustrerende ulogiske og rotete menyer.
Har brukt den snart et år og har fortsatt ikke fått grep om strukturen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God bank for Tekna-medlemmer"

Bra boliglånsrente, svarer stort sett rask på henvendelser. Mobilappen greier ikke få fram forfallsmappe (kommer bare opp at "forfallsmappen er tom") Og ikke mulig å betale regninger selv om funksjonen er der (får bare feilmelding).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bestandig fått god service og hjelp fra kundebehandlere"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ringt banken flere ganger og har bestandig fått god hjelp fra kundebehandlerne. Har ingenting å klage på. Utmerket bank, og flotte websider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Hva er din erfaring med Gjensidige Bank?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hva er din erfaring med Gjensidige Bank? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt.

Søk Bytt.no