Meny

Himla Bank omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
3
av 117 innen
dagligbank
77%
anbefaler
Himla Bank

"Rask og god respons ved flytting av boliglån til Himla"

Omtale om Himla Bank skrevet av Håvard A for 06.12.2021 12:17

Himla Bank har totalt 47 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Himla Bank?
Håvard A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Rask og god respons ved flytting av boliglån til Himla"

Hele prosessen fra første mail til banken til at lånet nå flyttes til Himla Bank har vært en god opplevelse. Hjelpsom kundebehandler som har veiledet gjennom prosessen. Vi er så langt godt fornøyd og med behagelig rente på lånet kan vi anbefale denne banken!

Svar fra Himla Bank
13.12.2021 10:38
Så ufattelig kult at du er så fornøyd med oss! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale – vi er minst like glad for omtalen din, som vi er for å ha deg som kunde! Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter, som det ikke trengs pruting for å få. Ha en strålende dag! Hilsen Kristoffer i Himla
Bytt.no
"Rask og god respons ved flytting av boliglån til Himla" skrev Håvard A om Himla Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Himla Bank?
Gjør som Håvard A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Himla Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Raymond J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd"

Rask behandling av søknad og oppfølging fra rådgiver rundt søknaden. Tok litt tid før lånet ble flyttet men det var pga treg respons fra banken jeg flyttet fra på innfrielsessum og bekreftelse på sletting av pant. Kjekt å slippe å følge opp banken hele tiden vedr renten slik jeg måtte tidligere. Fin og oversiktlig mobilapp. God og hyggelig kundebehandling på telefon. Anbefales.

Svar fra Himla Bank
30.11.2021 12:30
Hei, Raymond! Tusen takk for en helt rå tilbakemelding! Slike omtaler gjør oss litt mo i knærne, og ikke minst veldig glad 🤩 Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden. Ha en himla fin dag! Hilsen Anne i Himla.
Nicolas L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Forferdelig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

De ba om mange papirer som tok tid og penger å få. Til slutt var disse papirene ikke nødvendig for å gi lånet.

Svar fra Himla Bank
30.11.2021 12:30
Hei, Nicolas! Utrolig kjipt at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er ditto glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss igjen om noe er uklart. Du kan enten ringe oss på 983 00 000, eller sende oss en melding på Facebook, så tar vi en prat. Hilsen Anne i Himla.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"For en shitty holdning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Brukeropplevelsen virket bra da jeg skulle søke om å flytte boliglånet mitt til Himla - jeg er under alle kriteriene og på slutten står det at jeg har fått innvilget lån på det jeg per idag sitter med som boliglån i annen bank. Så dagen etter kommer mailen fra en svært uprofesjonell og lite hyggelig dame om at jeg ikke fikk lån hos de grunnet likviditet. Hele avslagsmailen var på 5 setninger. Så jeg etterspurte hva hun mente med det, da var det ennå mer bestemt og avsluttet med «avgjørelsen er endelig». Hvis en potensiell kunde ikke forstår avgjørelsen, er det dumt å behandle de som idioter og få det til å virke som de kverulerer. Husk at opplever du noe dårlig forteller man det til langt fler om hvis noe er bra. Hvis det er slik man behandles er jeg ekstremt glad jeg ikke fikk muligheten til å bli kunde. Helt idiotisk opplegg. Samtidig var flere av opplysningene de hentet inn om meg utdaterte og ikke mulig å endre på. Forsøkte å ringe inn for å gi tilbakemelding på situasjonen, etter 25 min i kø ga jeg opp det.

Svar fra Himla Bank
14.10.2021 13:21
Hei, Nina! Utrolig kjipt at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er ditto glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. I dette tilfelle tror jeg derimot det er en misforståelse fra vår side. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, men ring oss gjerne på 983 00 000, eller send oss en melding på Facebook, så tar vi en prat. Hilsen Kristoffer i Himla
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Anbefales"

Rask tilbakemelding og behandling av søknad. Deilig å slippe å forhandle om rente også. Veldig fornøyd.

Svar fra Himla Bank
11.10.2021 16:26
Hei Inger! Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale! ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter - som det ikke trengs pruting for å få!🤩 Ha en strålende dag! Hilsen Kristoffer i Himla
Himla Bank har totalt 47 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR