Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde nettopp å svindle meg ut av drøye 300 kroner. Fikk faktura på utsatt betaling og betalte ved forfall. Fikk en måned senere en ny faktura på drøyt 300 kroner som var gebyr for opprettelse av nedbetaling av de 0 restrerende kronenen. Tok kontakt med dem og de slettet den nye fakturaen men påsto at forrige faktura hadde forfall én dag tidligere som begrunnelse på hvorfor dette hadde skjedd. Jeg dobbelsjekket fakturaen og det de sa var bare løgn så jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet enn et forsøk på svindel.
Hold dere unna de!de øker renten noe helt forferdelig.og når den dagen kommer at du betaler ut kreditten,så krever de enda mere for og avslutte konto!dette er det verste kredittkortet jeg har prøvd.gå heller for noe annet!
Jeg ventet i over ett år på å få funksjonelt kredittkort UTEN Å FÅ DET. Det ble avkrevd av kunde"service" at jeg skulle samle bevis for hvorfor kortet ikke fungerte. Jeg hadde ikke teknisk kompetanse til dette, ønsket heller ikke å gjøre gratis arbeid med å skrive rapport om kortets funksjon eller ta video opptak av det elendige ufunksjonelle kortet. Kunde"service" har i dette tilfellet vært en stor skam og er hovedårsaken til at jeg valgte å avslutte kontoen. Morrow bank stjal trolig rest beløpet som lå inne på kredittkortet. Fantete og udugelig bedrift er min erfaring med dem, men det var hyggelig med bonus så lenge det varte.
Konkuransedyktig sparerente. Ellers bare en bank som andre banker. Støtter Aplepay for krditt kort.
Ingen svar fra kundeservice på ukesvis og appen dems er en spøk uten funksjoner. Nytt navn på banken, men fortsatt samme ubrukelige ulla Forbrukertilsynet/Finanstilsynet burde seriøst vurdere inndragelse av lisens hos morrow og ressurs bank
Detta var värre än när det var hos komplett. i 2 månader nu så har jag inte fått med noen bonus på mine köp. Jag har mailat, jag har ringt. Ingen kan hjälpa eller ge mina poäng som jag ikke har fått. Det är kun åpen 3h varje dag, konsulenterna på telefon vet lika mye som deg. Detta är inte ett pålitligt företag och jag rekommenderar absolut inte att ni skaffar kreditkort från Morrow Bank. Jag ska melde meg ut snarest, men får ju ikke kontakt med noen.
De har selv gjørt en feil med mine fakturaer og laget masse krøll for meg som kunde. I tillegg til det så har de en kundeservice som ikke er innstilt på å hjelpe eller inkompetent til å faktisk tilby den hjelpen som folk trenger. Utrolig uoversiktig og stjeler mye av kundenes tid og energi. For å være på den trygge siden så er min anbefaling å holde seg unna.