Meny
Forbrukslån fra Komplett Bank
Skriv omtale
Gå til Komplett Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Fleksibelt Lån (Middels rente)
Komplett Bank
Eksempelrente: Nominell rente 8,67%, Effektiv rente 10,02% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 35 128 kr, totalt: 175 128 kr
51 omtaler
10,02%
eff. rente
2 919 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 8,67%, Effektiv rente 10,02% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 35 128 kr, totalt: 175 128 kr.
Samarbeid
Komplett Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
143
av 148 innen
bank
16%
anbefaler
Komplett Bank
Bjørn L
Kundetilfredshet
"Lukter msvindel lang vei"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk regning. Klikker på link for å se hva det gjelder. Skal logge inn med BankID. Blir avkrevd personnummer i et helt ukjent skjema. Avbryter. Må godkjenne kapsler. Kastes inn på reklame for lån. Er dette falsk regning? Det ser sånn ut for meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Synes kundeservice er dårlig og til tider frekke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det virker ikke ut som de leser hele e-posten før de svare på e-posten til kundene. Bruker også opptil 1 til 2 dager for å svare på e-post noe jeg synes er for dårlig. Kommer til å avslutte mitt kundeforhold med denne banken uten noe mer om og men på det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sendt flere eposter uten svar. Første epost sendt 4 uker siden. Ny purring halvannen uke siden på epost. Jeg forventer ikke svar på dagen, men en ramme på 3 virkedager bør være standard. Epostene gjelder innbetalinger som ikke er blitt registrert. Det skal vell ikke ta ukesvis til å gi et svar på det?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skremmende uprofesjonelt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn til kundeservice hvor en automatisk svarer sa at åpningstidene deres på telefon var til kl 16 på hverdager og at de nå hadde stengt, selv om jeg ringte inn kl 14 på en torsdag. Prøvde på nytt dagen etter, ble da oversatt fra avdeling til avdeling, siste person jeg endte opp å endelig få prate med er kanskje den mest uhøflige og uprofesjonelle mannen jeg noen gang har pratet med i hele mitt liv. Rask og frekk i svarene sine, og skulle fremstille meg som dum og uvitende. Pratet i munnen på meg og avbrøt meg hele tiden og ga meg aldri sjansen til å få snakket ferdig. Jeg ringte inn på vegne av min mor som døde for 1 mnd siden og skulle spørre om hvor jeg kunne sende info om dødsattest for å få info om hennes resterende gjeld for å kunne gjøre opp, men mannen fra komplett bank i telefonen var ikke forståelsesfull i det hele tatt og ville ikke høre noe fra en etterlatt datter og var som sagt skremmende frekk i responsen. Null medfølelse eller lyst til å høre på noe av det jeg lurte på. Denne personen burde aldri hatt en jobb innen kundeservice, og hvertfall ikke en jobb innen å hjelpe sårbare personer som sitter igjen i dødsbo. Styr langt unna komplett bank!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempe dårlig kunde service og uprofesjonell og (frekk)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Først gang jeg ringte til dem så var de veldig frekke, sa hei komplett bank så sa de hva vil du ha? også senere snakka jeg med noen andre så var de også sånn, alle de var frekk og uprofesjonelle, de var lat og ikke gadd og sjekke for meg muligheter, samt så har de tatt kredittsjekk av meg to ganger på førskjellige dager. anbefaler sterkt ikke å bli borte i sånne firma, virker veldig useriøse, jeg spurte de om de kunne slette mitt person nr så sa ja Okey, så etter to dager igjen får jeg beskjed fra benåde at de har tatt kredittsjekk fra meg også igjen det samme om 2 dager senere, virker farlig. det er ikke noe verdt i hele tatt å ta kontakt med komplettbank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Søppel"
3 syns denne omtalen er nyttig

E-poster fra Komplett Bank forsvinner automatisk inn i søppelpost-mappen og det er faktisk en ganske god beskrivelse på hva slags bank dette er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De svarer med standard svar på email, uten å fortelle hva som er problemet/feil."
1 syns denne omtalen er nyttig

I dag mandag 12 oktober har jeg prøvd å logge inn i nettbanken flere ganger, men nei får til svar: Error An error occured while trying to access /auth/oidcssn. Andre banker har jeg ikke problemer med.

Elisabeth S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"dårlig kundeservice!!!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i denne banken endel år men har valgt å skifte bank pga refinansiering .I den forbindelsedet blir det ved en feil dessverre betalt inn ett utestående beløp som er endel høyere enn det jeg skulle betale inn Derfor har jeg kontaktet kundeservice, hele tre ganger og tilbakebetaling av beløpet skal skje sier de alle tre Men alle har ulike meninger om hvordan, når ,det skal skje Her er ikke kundebehandlerne godt nok opplært Det bør allltid være samsvar mellom det en sier og det en faktisk gjør Dette er takken jeg får for ett langt kundeforhold

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR