Meny
Forbrukslån fra Komplett Bank
Skriv omtale
Gå til Komplett Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Fleksibelt Lån (Middels rente)
Komplett Bank
Eksempelrente: Nominell rente 8,67%, Effektiv rente 10,02% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 35 128 kr, totalt: 175 128 kr
55 omtaler
10,02%
eff. rente
2 919 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 8,67%, Effektiv rente 10,02% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 35 128 kr, totalt: 175 128 kr.
Ikke samarbeid
Refinansiering
Komplett Bank
Eksempelrente: Nominell rente 9,40%, Effektiv rente 10,37% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 38 105 kr, totalt: 178 105 kr
55 omtaler
10,37%
eff. rente
2 968 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 9,40%, Effektiv rente 10,37% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 38 105 kr, totalt: 178 105 kr.
Ikke samarbeid
Komplett Bank omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
138
av 147 innen
bank
16%
anbefaler
Komplett Bank
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Bør kun brukes når man ikke har andre valg."

Komplett bank har kjøringer 1 gang om dagen, der vanlige banker har 4-5 ganger i døgnet. Dette gjør at banken sitter på pengene som er overført din konto 8-10 timer lenger enn nødvendig før du får de på konto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ikke-eksisterende kundeservice for handlekonto"

KomplettBank fungerer bra for handlekonto via nettbutikken Komplett - men kun kjøpet. Ingen real-time info om hva du har, kun fakturaer. Trenger du kontakt med kundeservice i ettertid kan du vente deg lang svartid - om du får svar i det hele tatt (mest sannsynlig ikke). Var en glede å bli kvitt handlekontoen min her.

John A. N. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Spare"

Sparer 3000 kr i mnd hvis jeg går refinansiert lånet hos komplett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarer ikke på email, og telefonen er stengt selv på en Tirsdag kl 11. Fullstendig uholdbart, komplett idioti.

Bjørn L
Kundetilfredshet
"Lukter msvindel lang vei"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk regning. Klikker på link for å se hva det gjelder. Skal logge inn med BankID. Blir avkrevd personnummer i et helt ukjent skjema. Avbryter. Må godkjenne kapsler. Kastes inn på reklame for lån. Er dette falsk regning? Det ser sånn ut for meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Synes kundeservice er dårlig og til tider frekke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det virker ikke ut som de leser hele e-posten før de svare på e-posten til kundene. Bruker også opptil 1 til 2 dager for å svare på e-post noe jeg synes er for dårlig. Kommer til å avslutte mitt kundeforhold med denne banken uten noe mer om og men på det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sendt flere eposter uten svar. Første epost sendt 4 uker siden. Ny purring halvannen uke siden på epost. Jeg forventer ikke svar på dagen, men en ramme på 3 virkedager bør være standard. Epostene gjelder innbetalinger som ikke er blitt registrert. Det skal vell ikke ta ukesvis til å gi et svar på det?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skremmende uprofesjonelt"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn til kundeservice hvor en automatisk svarer sa at åpningstidene deres på telefon var til kl 16 på hverdager og at de nå hadde stengt, selv om jeg ringte inn kl 14 på en torsdag. Prøvde på nytt dagen etter, ble da oversatt fra avdeling til avdeling, siste person jeg endte opp å endelig få prate med er kanskje den mest uhøflige og uprofesjonelle mannen jeg noen gang har pratet med i hele mitt liv. Rask og frekk i svarene sine, og skulle fremstille meg som dum og uvitende. Pratet i munnen på meg og avbrøt meg hele tiden og ga meg aldri sjansen til å få snakket ferdig. Jeg ringte inn på vegne av min mor som døde for 1 mnd siden og skulle spørre om hvor jeg kunne sende info om dødsattest for å få info om hennes resterende gjeld for å kunne gjøre opp, men mannen fra komplett bank i telefonen var ikke forståelsesfull i det hele tatt og ville ikke høre noe fra en etterlatt datter og var som sagt skremmende frekk i responsen. Null medfølelse eller lyst til å høre på noe av det jeg lurte på. Denne personen burde aldri hatt en jobb innen kundeservice, og hvertfall ikke en jobb innen å hjelpe sårbare personer som sitter igjen i dødsbo. Styr langt unna komplett bank!!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR