Meny

Forbrukslån fra Komplett Bank

Alle forbrukslån
Bytt til Komplett Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Fleksibelt Lån (Middels rente)
Komplett Bank
Eksempelrente: Nominell rente 14,30%, Effektiv rente 15,82% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 58 862, totalt: 198 862
45 omtaler
15,82%
eff. rente
3 314 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Eksempelrente: Nominell rente 14,30%, Effektiv rente 15,82% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 58 862, totalt: 198 862. Annonse.
Komplett Bank omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Trenger flere besvarelser
130
av 136 innen
bank
18%
anbefaler
Komplett Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De svarer med standard svar på email, uten å fortelle hva som er problemet/feil."

I dag mandag 12 oktober har jeg prøvd å logge inn i nettbanken flere ganger, men nei får til svar: Error An error occured while trying to access /auth/oidcssn. Andre banker har jeg ikke problemer med.

Elisabeth S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"dårlig kundeservice!!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i denne banken endel år men har valgt å skifte bank pga refinansiering .I den forbindelsedet blir det ved en feil dessverre betalt inn ett utestående beløp som er endel høyere enn det jeg skulle betale inn Derfor har jeg kontaktet kundeservice, hele tre ganger og tilbakebetaling av beløpet skal skje sier de alle tre Men alle har ulike meninger om hvordan, når ,det skal skje Her er ikke kundebehandlerne godt nok opplært Det bør allltid være samsvar mellom det en sier og det en faktisk gjør Dette er takken jeg får for ett langt kundeforhold

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel og pålitelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trygg og grei bank, hyggelige og ekspedite kundebehandlere. Bra app og flinke til og bruke elektroniske løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Beste kredittkort for cashbacks"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bare gode erfaringer med å bruke deres kredittkort og sparer rundt 1800/2000 kr i året på å bruke dette kredittkortet. Viktig å huske å betale innenfor tiden og samtidig passe på at man ikke har noen forsikringsavtaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En skam"
8 syns denne omtalen er nyttig

Virkelig et forferdelig selskap: - ingen avtalegiro/efaktura, håper folk glemmer faktura i epost - elendig kundeservice, flere ukers responstid. - lokker deg med gode vilkår og forsikringer, men får du bruk for det, så sitter du i saksa. - coopay nekter å tillate komplett sitt mastercard i sin betalingsløsning pga for dårlig sikkerhet. De fleste punktene her er helt uvirkelige i år 2020, antar at finanstilsynet følger med på dette selskapet.

Kundetilfredshet
"Helt forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har blitt svindlet. Har politianmeldt personen som svindlet meg. Har fått mye feil informasjon over kundeservice og fått beskjed om at svindel saker blir henlagt. Nå må jeg møte i retten for en vare jeg aldri har kjøpt. Jeg er fortsatt i sjokk over måten saken min er behandlet av både kundeservice og saksbehandler. Dette selskapet gjør alt de kan for å få så mye penger som mulig, av uskyldige personer. Blir fysisk kvalm. Styr unna KOMPLETT BANK.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig service, økt kostnad på 2000 kr, feil på produkt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR