Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
29
av 30 innen
kredittbank
11%
anbefaler
Komplett Bank
Filtrer omtaler
11
0
6
8
74
Sorter omtaler etter
Viser av 99 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Richaren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundeservice"

Svært dårlig kundeservice. Svært lang tid å vente. Når jeg endelig kom gjennom, var det en hyggelig kar jeg snakket med. Men han kunne ikke hjelpe, da det kunne være feil i systemet. Så jeg må ringe dem opp igjen. Sjefene for kundeservice burde finne seg noe annet å gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeveileder på kundeservice vet ikke hvordan kredittkortet deres fungerer. Dessuten var det en løpende avtale om at poeng opptjent ved bruk skulle kunne benyttes på til handel på komplett.no. Dette ble endret uten varsel, og medførte dermed tap

Jonarne J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Har byttet selskap
"Umulig å få kontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å nå de på mail og tlf men helt umulig å få svar. På tlf står man bare i kø i det uendelige. Møkka bank!

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"STYR UNNA"
1 syns denne omtalen er nyttig

Verste kundeservicen jeg har vært borte i. Svarer ikke på melding eller telefon. Får derfor ikke sagt opp, STYR UNNA!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Blacklisted"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble blacklisted fra dem pga jeg ringte inn og avsluttet mitt handlekonto for noen år siden. (2019) Tok kontakt med support og spurte om kontoen kunne bli åpnet. Sa dem kunne foreta ny kredittvurdering om nødvendig. Kjøpte et produkt til 2000 på avdrag for å teste. 3 månders betaling alternativ. Trykte kjøp og kom umiddelbart opp at jeg ble avvist. Sa dette til support og da var det ingen hjelp å få. Kunne bare ta hatten å gå. Ingen kredittvurdering er tatt og har ikke mottatt Gjenpartsbrev! Så dem lyger og har blacklistet meg. Fast jobb og godt kreditt har jeg også. 2000 er ingenting for min del, men gjorde det for å teste. Så dem har blacklistet meg totalt og får ikke betalt med kreditt. Ikke for selv 2000. Sjekket opp i egen kredittvurdering og er kunne gode tall. Ikke har jeg betalinganmerking eller noe. Men om jeg virkelig trenger å bruke kreditt i en kortere periode, så benytt en annen nettsiden en Komplett. Dårlig og useriøst bedrift skal man leite lenge til. Søkte opp produktet på en annen nettside og tok på kreditt. Kjøpte produkt opp til 20.000 på kreditt, godkjent ble det og alt. Tapte penger for Komplett. Men dem kan takke seg selv. Blir heretter og benytte andre sider enn kun Komplett. - Daniel

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Langt under forventning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt krevende å få svar på spørsmål. Gjelder både meldingstjenesten i nettbanken, e-post til kundeservice og tlf til kundeservice. Forsøkt å få kontakt flere ganger i mange uker. Ikke noe svar å oppdrive. Helt forferdelig av en relativt «seriøs» aktør! Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
Har byttet selskap
"Kundeservice totalt fraværende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har forsøkt å komme igjennom på telefon og via meldingstjeneste for å slette et kredittkort. Ingen respons på melding sendt for en måned siden. 1 time i telefonen uten svar Totalt fraværende kundeservice. Det dårligste jeg har opplevd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Satt i over en time og ventet på svar, fant ingen mailadresse til dem, men fant en på facebooken deres, blir aldri å bruke komplett bank ved handel på komplett igjen, heller ikke å anbefale dem til andre!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Offa meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig ofte nedetid. Ofte har de en "feil" som gjør at jeg må vente.. Kundeservice tar evigheter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Umulig å få kontakt med rådgiver"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det finnes ingen mail adresse. Meldingssystemet er bare å glemme da man aldri får svar. Heller får man aldri svar på telefon. Alt i alt totalt fraværende kundeservice. Dette er strykkarakter. Det finnes ingen forutsigbarhet eller trygghet i forhold til å få svar hvis man lurer på noe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
""Stjal bonuspoeng""
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde spart opp endel bonuspoeng på kredittkortet deres som jeg skulle bruke på komplett.no. Ved betaling skjedde det en feil i systemene deres og orderen gikk ikke gjennom (varen ble ikke betalt), men bonuspoengene ble trukket. I følge komplett.no er det komplett bank som er ansvarlig for betalingsløsningen. Har vært i kontakt med de og de sier det skal bli tilbakeført men det skjedde ingenting. Klarte å få kontakt med de i starten men virker som de har satt meg på en "svarteliste" for de har ikke tatt telefonen (1.5time i kø) og ikke besvart mail etter de første gangene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er EKSTREMT dårlig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig kundeservice. Har aldri opplevd maken. De svarer ikke. To uker har gått. Det er akkurat som om det ikke finnes noen der inne. Har alle rømt skuta? Rett før konkurs?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Totalt fraværende kundeservice"

Svarer ikke på telefon selv om jeg har sittet opp mot 2 timer å ventet flere ganger. Svarer ikke på mail. Ødlegger ryktet til Komplett. Aldri mer denne banken... STYR UNNA

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Behøver en kraftig omstrukturering av daglig drift"
1 syns denne omtalen er nyttig

- Får ikke kontakt med kundeservice, verken gjennom kontaktskjema, epost eller telefon. (Teller nå 16 dager uten svar) - Faktura viser ikke korrekte detaljer. Har flere delbetalingsavtaler, men ifølge faktura har jeg ingen aktive delbetalingsavtaler, så kan nå ikke med sikkerhet kontrollere status på de ulike, og hva jeg faktisk betaler ned. Eneste positive her er at det er lett å betale dem, men det skulle vel bare mangle.

Melvolden
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"UMULIG Å FÅ TAK I KUNDESERVICE!!!"

Det er helt umulig å få tak i Kundeservice på telefonen. De svarer heller ikke på henvendelser på MIn side. Man får et automatisk svar om at de skal behandle/ svare på henvendelsen i løpet av kort tid, men enten hører du ikke fra dem i det hele tatt eller så tar det en måned å få svar. Jeg har nå forsøkt å komme i kontakt via Mine Sider i to måneder, ikke svar. Har ringt dem utallige ganger, men står får aldri svar. Det opplyses heller ikke om min plass i køen eller estimert ventetid. Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noensinne har vært borte i...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Finnes ikke kundeservice"

Forsøkt å få kontakt med kundeservice i 2 uker nå. Snarer ikke på mail og tar heller ikke telefonen. Har nå ringt flere ganger og etter 2 timer i telefonkø brytes det. Ligg unna dette firamet. De er det mest useriøse selksapet jeg har vært borti

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"UseriøseSvindlere"

Gjelden min hos dem gikk til inkasso men husket ikke hvilket selskap så jeg kontaktet dem om jeg kunne gjøre opp , jeg fikk oppgitt Kid og kontonummer på epost. Jeg betalte, men så får jeg mail at jeg må kontakte Kredinor som har saken da pengene skulle gå til dem og det var mer renter å betale. Dette sier de etter det er betalt?. Jeg kontakter Kredinor og får vite av dem at gjelden var egentlig mye mindre enn det jeg fikk oppgitt på epost av Komplett. Kredinor hadde også fått beskjed om et annet mye mindre beløp var innbetalt enn det jeg betalte direkte til Komplett, mye mindre. Så jeg måtte også betale til Kredinor for å få avsluttet saken, når den egentlig var oppgjort og mye mer til. De lyger og svarer ikke , er umulig å få tak i. Sto en time i kø å når jeg når frem så må jeg bli satt over til annen avdeling, de sier det ikke er kø der å ler , står en halv time mer i kø men må bare legge på da 1,5 time var gått. Har stått flere timer i telefon kø tilsammen .Komplett Bank har fått betalt over 30000kr for mye ved lyge og og ikke svare , de svarer ikke Kredinor heller og de vil ikke gjøre noe fordi om jeg har kvittering på overføring og epost fra Komplett Bank . Dette er svindel eller noe i den retningen. Beløpene de oppgir er hentet ut fra luften å gir ingen mening. De får tvi holde på pengene mine men jeg har jo rettigheter å håper på å få dem tilbake en gang. Skjønner jo egentlig ikke at de kan holde på slik men gjør vist det. Kjeltringer finnes overalt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice - skygg unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Håpløs bank, hvor kundeservice er prioritert ned til fraværende. Omtrent umulig å komme frem på telefon. Styr unna denne banken, har idag avsluttet kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Null kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det finnes ingen folk ser som svarer på telefonen, ei eller på Min Innboks og på mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
""Sparekonto""
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ingen bank. Trege overføringer og ulik rente. Nye kunder får høyere rente på innskudd enn eksisterende kunder. Mobilbank, om en kan kalle det mobilbank, er totalt uten funksjoner. Kan kun se innestående beløp og bevegelser, men ikke opparbeidet rente eller foreta transaksjoner. Skal man ta ut penger må man gjette seg til hvordan det gjøres og logge inn i nettbank. App uten funksjon og ulik rente = styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tidenes verste kundeservice"

Lang ventetid (45min+), og da jeg endelig fikk kontakt presterer h*n på andre siden av linja å si at jeg må være tålmodig. Dette i forbindelse med at jeg ikke har mottatt noen faktura. Generelt null vennlighet fra det mennesket. Fantastisk dårlig!

Ivar M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på kundeservice"

Opplevde skimming og følgelig ukjente transaksjoner. Meldte ifra og fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre og hvor jeg skulle sende svar. Etter det har det vært rolig, men fakturamas får de til. Kundeservice har tatt juleferie tror jeg. Frustrerende opplevelse. Får vurdere et annet selskap.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ikke bra"

Får ikke logget inn, derav umulig å betale faktura, finner ikke E mail adresse, NULL respons på chat service, TAR IKKE TELEFONEN....synes det er tidlig juleferie...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Vurderer å returnere varen"

Skal få faktura for delbetalingsavtale. Jeg får verken fakturaer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal betale eller hvor mye, de svarer ikke på telefon og det finnes ikke noe info på nett. Elendig opplegg. Trodde komplett var bra jeg, kanskje jeg skal begynne å handle et annet sted...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ikke mulig å få kontakt"

Denne banken er søppel. Det går ikke an å komme i kontakt med de. Har forsøkt å kontakte de vi Min side, mail og tlf i 4 uker. Uten å oppnå kontakt.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR