Meny

Komplett Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
142
av 147 innen
bank
16%
anbefaler
Komplett Bank
Filtrer omtaler
8
0
6
4
33
Sorter omtaler etter
Viser av 51 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Komplett Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke på kundeservice"

Kundeservice svarer ikke på email, og telefonen er stengt selv på en Tirsdag kl 11. Fullstendig uholdbart, komplett idioti.

Bjørn L
Kundetilfredshet
"Lukter msvindel lang vei"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk regning. Klikker på link for å se hva det gjelder. Skal logge inn med BankID. Blir avkrevd personnummer i et helt ukjent skjema. Avbryter. Må godkjenne kapsler. Kastes inn på reklame for lån. Er dette falsk regning? Det ser sånn ut for meg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Synes kundeservice er dårlig og til tider frekke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det virker ikke ut som de leser hele e-posten før de svare på e-posten til kundene. Bruker også opptil 1 til 2 dager for å svare på e-post noe jeg synes er for dårlig. Kommer til å avslutte mitt kundeforhold med denne banken uten noe mer om og men på det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sendt flere eposter uten svar. Første epost sendt 4 uker siden. Ny purring halvannen uke siden på epost. Jeg forventer ikke svar på dagen, men en ramme på 3 virkedager bør være standard. Epostene gjelder innbetalinger som ikke er blitt registrert. Det skal vell ikke ta ukesvis til å gi et svar på det?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Skremmende uprofesjonelt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn til kundeservice hvor en automatisk svarer sa at åpningstidene deres på telefon var til kl 16 på hverdager og at de nå hadde stengt, selv om jeg ringte inn kl 14 på en torsdag. Prøvde på nytt dagen etter, ble da oversatt fra avdeling til avdeling, siste person jeg endte opp å endelig få prate med er kanskje den mest uhøflige og uprofesjonelle mannen jeg noen gang har pratet med i hele mitt liv. Rask og frekk i svarene sine, og skulle fremstille meg som dum og uvitende. Pratet i munnen på meg og avbrøt meg hele tiden og ga meg aldri sjansen til å få snakket ferdig. Jeg ringte inn på vegne av min mor som døde for 1 mnd siden og skulle spørre om hvor jeg kunne sende info om dødsattest for å få info om hennes resterende gjeld for å kunne gjøre opp, men mannen fra komplett bank i telefonen var ikke forståelsesfull i det hele tatt og ville ikke høre noe fra en etterlatt datter og var som sagt skremmende frekk i responsen. Null medfølelse eller lyst til å høre på noe av det jeg lurte på. Denne personen burde aldri hatt en jobb innen kundeservice, og hvertfall ikke en jobb innen å hjelpe sårbare personer som sitter igjen i dødsbo. Styr langt unna komplett bank!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempe dårlig kunde service og uprofesjonell og (frekk)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Først gang jeg ringte til dem så var de veldig frekke, sa hei komplett bank så sa de hva vil du ha? også senere snakka jeg med noen andre så var de også sånn, alle de var frekk og uprofesjonelle, de var lat og ikke gadd og sjekke for meg muligheter, samt så har de tatt kredittsjekk av meg to ganger på førskjellige dager. anbefaler sterkt ikke å bli borte i sånne firma, virker veldig useriøse, jeg spurte de om de kunne slette mitt person nr så sa ja Okey, så etter to dager igjen får jeg beskjed fra benåde at de har tatt kredittsjekk fra meg også igjen det samme om 2 dager senere, virker farlig. det er ikke noe verdt i hele tatt å ta kontakt med komplettbank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Søppel"
3 syns denne omtalen er nyttig

E-poster fra Komplett Bank forsvinner automatisk inn i søppelpost-mappen og det er faktisk en ganske god beskrivelse på hva slags bank dette er.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De svarer med standard svar på email, uten å fortelle hva som er problemet/feil."
1 syns denne omtalen er nyttig

I dag mandag 12 oktober har jeg prøvd å logge inn i nettbanken flere ganger, men nei får til svar: Error An error occured while trying to access /auth/oidcssn. Andre banker har jeg ikke problemer med.

Elisabeth S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"dårlig kundeservice!!!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i denne banken endel år men har valgt å skifte bank pga refinansiering .I den forbindelsedet blir det ved en feil dessverre betalt inn ett utestående beløp som er endel høyere enn det jeg skulle betale inn Derfor har jeg kontaktet kundeservice, hele tre ganger og tilbakebetaling av beløpet skal skje sier de alle tre Men alle har ulike meninger om hvordan, når ,det skal skje Her er ikke kundebehandlerne godt nok opplært Det bør allltid være samsvar mellom det en sier og det en faktisk gjør Dette er takken jeg får for ett langt kundeforhold

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel og pålitelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trygg og grei bank, hyggelige og ekspedite kundebehandlere. Bra app og flinke til og bruke elektroniske løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Beste kredittkort for cashbacks"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bare gode erfaringer med å bruke deres kredittkort og sparer rundt 1800/2000 kr i året på å bruke dette kredittkortet. Viktig å huske å betale innenfor tiden og samtidig passe på at man ikke har noen forsikringsavtaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En skam"
10 syns denne omtalen er nyttig

Virkelig et forferdelig selskap: - ingen avtalegiro/efaktura, håper folk glemmer faktura i epost - elendig kundeservice, flere ukers responstid. - lokker deg med gode vilkår og forsikringer, men får du bruk for det, så sitter du i saksa. - coopay nekter å tillate komplett sitt mastercard i sin betalingsløsning pga for dårlig sikkerhet. De fleste punktene her er helt uvirkelige i år 2020, antar at finanstilsynet følger med på dette selskapet.

Kundetilfredshet
"Helt forferdelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har blitt svindlet. Har politianmeldt personen som svindlet meg. Har fått mye feil informasjon over kundeservice og fått beskjed om at svindel saker blir henlagt. Nå må jeg møte i retten for en vare jeg aldri har kjøpt. Jeg er fortsatt i sjokk over måten saken min er behandlet av både kundeservice og saksbehandler. Dette selskapet gjør alt de kan for å få så mye penger som mulig, av uskyldige personer. Blir fysisk kvalm. Styr unna KOMPLETT BANK.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig service, økt kostnad på 2000 kr, feil på produkt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige enn dårlig"
6 syns denne omtalen er nyttig

De svarer ikke sine kunder! De sender deg en sen faktura kan si at den skal vises i begynnelsen av måneden, hva som vanligvis må ta 14 dager å betale, men det er alltid noen få dager for sent, og de later som de har sendt den i begynnelsen av måneden, noe som gjør det kortere tid å bli lagt merke til. men i e-posten og sms kan vise noe annet. og selvfølgelig bør de svare customer e-post deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mangler e-faktura og autogiro"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fakturaen på kredittkortet fra Komplett bank kan ikke betales via e-faktura og autogiro. Det er for dårlig i 2020!

Kundetilfredshet
"Uakseptabel fakturauthenting ved handel hos komplett.com"
4 syns denne omtalen er nyttig

Handlet datavarer hos komplett.com. For å få fakturaen for å betale ble jeg bedt om å logge inn i Komplett Bank. Jeg har ikke noe kundeforhold med Komplett Bank. Jeg vil ha faktura uten å måtte logge inn i en bank jeg ikke har kundeforhold til. Fullstendig uakseptabel betalingsløsning! Jeg måtte ringe banken og forlangte å få tilsendt faktura på epost. Det gjorde de.

Ragnar F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Komplett dårlig"
7 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig dårlig kundeservice. Jeg har brukt de som innskuddsbank. Men, da de nå har begynt å henge etter de beste, så har jeg for 2 uker siden sendt spørsmål ang dette. Ikke noe svar. Har purret 3 ganger. Nå har jeg sendt min siste og gitt de beskjed om at jeg avslutter kundeforholdet om de ikke svarer før helgen. Helt opplagt er det den mest håpløse kundebehandling jeg har vært borti, ang finansinstitusjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Helt forferdelig!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har skrevet mail på mail, men får aldri svar. Har nedbetalt lånet mitt for dager siden og bedt om å få slettet kontoen fra gjeldsregisteret, noe de fremdeles ikke har gjort! Her står det enda det beløpet jeg var skyldig før nedbetaling. Har ett lån til, som jeg vil vente med kommer til inkasso da forhåpentligvis annen aktør overtar. Nytt navn— Komplett Rot!

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har sendt 5 mails til kundeservice uten svar. Sendte bevis på at betaling var gjennomført. Da sluttet de å svare og fortsetter med purring. Helt utrolig at det går an. Komplett idioti!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En bank du burde holde deg unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Du burde holde deg unna denne banken. De er dårlig på kundeservice og virker sure. Og etter nye loven har kompletbank satt opp renten slik folk bruker lengere tid på og betale ut gjelda si. Kunne gitt null stjerner om det gikk. Og du kan sende de mail men aldri få svar og etterpå får kunden bråk med de da det er de som ikke gjør jobben sin. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Klarer dere å svare?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har sendt 5 mail, og ikke noe svar å få! Og når du først ringer tar det evig lang tid å få svar. Altså, jeg lurer bare på noe angående faktura. Dere skulle vært mer som komplett som faktisk har en livechat!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke innteresert i kunden og dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Banken virker ikke innteresert i kundene sine, og service er fraværende. Kundeservice viser total mangel på løsningsvilje, og banken gjør det de kan for å svindle deg med å unnlate å sende ut faktuaer, varsler og lignende før de sender saken rett til inkasso.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svar på kundehenvendelser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice og interne rutiner. Etter refinansiering ble kundeforholdet automatisk avsluttet. Jeg skulle på ferie og hadde planer om å bruke kredittkortet, men kontoen var sperret. Jeg ba om åpning av konto per mail. Det tok to uker før komplett kundeservice svarte, og i svaret hadde de ikke tatt hensyn til mine spørsmål i det hele tatt, bare informerte om at kontoen var sperret grunnet refinansiering, takk for kundeforholdet og velkommen tilbake. Har også bonuspoeng etter kjøp på Komplett.no men det har nå gått over to uker og enda ikke noe svar på mitt oppfølgingsspørsmål om dette overføres ved opprettelse av ny konto. Kundeservice svarer anonymt, tegn på at de får mange trøblete henvendelser.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR