Morrow Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk konkurransedyktig rente, deretter økte den med 4 % på noen måneder, mens markedsrenta økte med 1%. Vilkårene sier det skal være begrunnet, men slik begrunnelse fikk jeg aldri tross flere purringer. Endelig ferdig. Aldri igjen.
Har ikke kundeservice. Har sendt flere meldinger og får aldri svar tilbake. Er det mulig?
Elendig kundeservice! Forferdelig firkantet policy hvis det etter flere års plettfri nedbetaling skulle oppstå et akutt behov for 1 eneste betalingsutsettelse! De purrer og ringer annenhver dag - til tross for at utsettelsen er grundig avtalt med de på forhånd. Og dette fortsetter selv om de skriftlig blir gjort oppmerksomme på forholdet! Ser ikke ut til at spesialavtaler kommuniseres internt i banken!
Rotete kundeservice og lang saksbehandlingstid. Har hatt kundeforhold hos Morrow bank og lite fornøyd med saksbehandling. Unngå denne "banken" er min anbefaling. Kundeservice er ikke kundevennlig og har ingen interesse av å hjelpe deg. En avdeling opprettholder ikke hva en annen avdeling tar kontakt om og det gjøres feil.
Nesten umulig å finne innloggingside😡 Må da kunne gå an å gjøre dette bedre. Andre banker er enkle og greie å logge inn.
Sinnsyk dårlig kundeservice. Tar lang tid å få svar og når de endelig svarer de ikke på det du spør om. Latterlig åpningstid på telefon, man - fre 0900-1400. Særdeles hissig på å sette opp renten og har økt den med 1,5 % mer enn hva sentralbanken har gjort.
De startet med ok vilkår, men i løpet av ett år har rentesatsen doblet seg. De endrer med 1 % ad gangen. Ikke en bank jeg vil anbefaler videre. Har vært i kontakt med kundeservice, ingen hjelp å få uansett hva spørsmålet er.
Morrow Bank eller Komplett bank som de hette når jeg refinansierte hos dem i Februar til markedets laveste rente, har økt renten med 1-2 prosent hver gang Norges Bank setter opp renten med 0,25%. Så på disse 8 månedene har de omtrent doblet renten og er blant de dyreste. I tillegg "glemmer" de å sende mail og beskjed til banken min så lånet blir effektuert. Det medfører ekstra renter på meg, selv om Morrow Bank er skyld i dette. Og de tar IKKE ansvar men lyver glatt om at de har sendt både e-post til meg og autogiro til banken. Så her er det bare å styre unna!
Jeg har sparekonto som jeg har fått god rente på. I tillegg har jeg kredittkort med gode bonus-ordninger. Kredittkort er jo alltid dyrt, men om du betaler ned hver måned er det ingen ekstra kostnader.
Veldig god og trygg service når det gjaldt som mest mht mastercard ved to anledninger: Misbruk v hacking, og reiseforsikring ved tyveri av baggasje. Dessuten god cashback gir meg ca 2000 kr/år. Det som trekker ned fra 5 til 4 stjerner er for lang overføringstid fra sparekonto.
Værste banken jeg har vært borti. Frekke ansatte. Betaler hver mnd inn, men lånet går bare oppover????? Ikke noe hjelp hos kundeservice……. Hvis de gidder å svare da!!!!!!
Rask respons når jeg kontakter kundeservice om justering av rente. Og gode betingelser på innskudd
Dette er det mest håpløse jeg har vært borti før. Kundeservice svarer aldri på det man spør om og er frekke i tonen. Jeg har forsøkt å flere måneder å få kontakt med de angående feilaktige transaksjoner fra kortet mitt, men de svarer ikke på noen spørsmål. Et A4-brev med fem spørsmål ble avspist med èn setning. Dette holder ikke mål. Hold dere unna
Får ikke tilgang til hverken fakturaer eller tidligere innbetalinger og utbetalinger
Dette kortet er kjempebra å ha som et standardkort for cashback. Du kan tjene opptil 2000 kr hvert år i cashback, 500 kr maks per måned. Du får 1% cashback per kjøp, men 2% for kjøp på nett. Dette gjør at dersom du bruker 25 000 kr per måned vil du makse grensen på nettkjøp. Veldig fornøyd med mitt kort, og anbefaler det til alle som har god kontroll på sin privatøkonomi og som vil utnytte fordelene ved kortet. Jeg bruker det mye også med Google Pay :)
Måtta betale 300 kr ekstra pga ifølge dem hadde faktura gått 2 dager over overføringsfrist. Så de krevde da 300 kr for dette... som måtta betales selv om de hadde fått hele summen for over en måneden siden for produktet, da det (gikk over til delbetaling automatisk) Litt sykt spør du meg.