Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Morrow Bank eller Komplett bank som de hette når jeg refinansierte hos dem i Februar til markedets laveste rente, har økt renten med 1-2 prosent hver gang Norges Bank setter opp renten med 0,25%. Så på disse 8 månedene har de omtrent doblet renten og er blant de dyreste. I tillegg "glemmer" de å sende mail og beskjed til banken min så lånet blir effektuert. Det medfører ekstra renter på meg, selv om Morrow Bank er skyld i dette. Og de tar IKKE ansvar men lyver glatt om at de har sendt både e-post til meg og autogiro til banken. Så her er det bare å styre unna!
Jeg har sparekonto som jeg har fått god rente på. I tillegg har jeg kredittkort med gode bonus-ordninger. Kredittkort er jo alltid dyrt, men om du betaler ned hver måned er det ingen ekstra kostnader.
Veldig god og trygg service når det gjaldt som mest mht mastercard ved to anledninger: Misbruk v hacking, og reiseforsikring ved tyveri av baggasje. Dessuten god cashback gir meg ca 2000 kr/år. Det som trekker ned fra 5 til 4 stjerner er for lang overføringstid fra sparekonto.
Værste banken jeg har vært borti. Frekke ansatte. Betaler hver mnd inn, men lånet går bare oppover????? Ikke noe hjelp hos kundeservice……. Hvis de gidder å svare da!!!!!!
Rask respons når jeg kontakter kundeservice om justering av rente. Og gode betingelser på innskudd
Dette er det mest håpløse jeg har vært borti før. Kundeservice svarer aldri på det man spør om og er frekke i tonen. Jeg har forsøkt å flere måneder å få kontakt med de angående feilaktige transaksjoner fra kortet mitt, men de svarer ikke på noen spørsmål. Et A4-brev med fem spørsmål ble avspist med èn setning. Dette holder ikke mål. Hold dere unna
Får ikke tilgang til hverken fakturaer eller tidligere innbetalinger og utbetalinger
Dette kortet er kjempebra å ha som et standardkort for cashback. Du kan tjene opptil 2000 kr hvert år i cashback, 500 kr maks per måned. Du får 1% cashback per kjøp, men 2% for kjøp på nett. Dette gjør at dersom du bruker 25 000 kr per måned vil du makse grensen på nettkjøp. Veldig fornøyd med mitt kort, og anbefaler det til alle som har god kontroll på sin privatøkonomi og som vil utnytte fordelene ved kortet. Jeg bruker det mye også med Google Pay :)
Måtta betale 300 kr ekstra pga ifølge dem hadde faktura gått 2 dager over overføringsfrist. Så de krevde da 300 kr for dette... som måtta betales selv om de hadde fått hele summen for over en måneden siden for produktet, da det (gikk over til delbetaling automatisk) Litt sykt spør du meg.
At en bank i Norge får lov å holde på sånn her er helt utrolig. Trekker regelmessig gebyr for tjenester du aldri har bestilt fra kontoen din og håper å slippe unna med det. Så må du selv kontakte ubrukelig kundeservice for å få tilbake pengene de har stjelt fra deg. Helt sinnsykt
Prøvde nettopp å svindle meg ut av drøye 300 kroner. Fikk faktura på utsatt betaling og betalte ved forfall. Fikk en måned senere en ny faktura på drøyt 300 kroner som var gebyr for opprettelse av nedbetaling av de 0 restrerende kronenen. Tok kontakt med dem og de slettet den nye fakturaen men påsto at forrige faktura hadde forfall én dag tidligere som begrunnelse på hvorfor dette hadde skjedd. Jeg dobbelsjekket fakturaen og det de sa var bare løgn så jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet enn et forsøk på svindel.
Hold dere unna de!de øker renten noe helt forferdelig.og når den dagen kommer at du betaler ut kreditten,så krever de enda mere for og avslutte konto!dette er det verste kredittkortet jeg har prøvd.gå heller for noe annet!
Jeg ventet i over ett år på å få funksjonelt kredittkort UTEN Å FÅ DET. Det ble avkrevd av kunde"service" at jeg skulle samle bevis for hvorfor kortet ikke fungerte. Jeg hadde ikke teknisk kompetanse til dette, ønsket heller ikke å gjøre gratis arbeid med å skrive rapport om kortets funksjon eller ta video opptak av det elendige ufunksjonelle kortet. Kunde"service" har i dette tilfellet vært en stor skam og er hovedårsaken til at jeg valgte å avslutte kontoen. Morrow bank stjal trolig rest beløpet som lå inne på kredittkortet. Fantete og udugelig bedrift er min erfaring med dem, men det var hyggelig med bonus så lenge det varte.
Konkuransedyktig sparerente. Ellers bare en bank som andre banker. Støtter Aplepay for krditt kort.
Ingen svar fra kundeservice på ukesvis og appen dems er en spøk uten funksjoner. Nytt navn på banken, men fortsatt samme ubrukelige ulla Forbrukertilsynet/Finanstilsynet burde seriøst vurdere inndragelse av lisens hos morrow og ressurs bank
Detta var värre än när det var hos komplett. i 2 månader nu så har jag inte fått med noen bonus på mine köp. Jag har mailat, jag har ringt. Ingen kan hjälpa eller ge mina poäng som jag ikke har fått. Det är kun åpen 3h varje dag, konsulenterna på telefon vet lika mye som deg. Detta är inte ett pålitligt företag och jag rekommenderar absolut inte att ni skaffar kreditkort från Morrow Bank. Jag ska melde meg ut snarest, men får ju ikke kontakt med noen.