Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
29
av 29 innen
kredittbank
5%
anbefaler
Resurs Bank

"Oppfyller kravene, avslag og krass kundebehandler."

Omtale om Resurs Bank skrevet av Kirsti for 09.05.2022 10:56

Resurs Bank har totalt 76 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Oppfyller kravene, avslag og krass kundebehandler."

Har alt på stell, ingen betalingsanmerkninger og fyller alle kravene. Likevel avslag på delbetaling ved kjøp hos Netonet. Ønsket forklaring hos Resursbank men fikk krass beskjed om at reglene ble forandret i 2019. Hvilke regler spør jeg, men det kunne ikke kundebehandler svare på. Aldri opplevd makan til dårlig service noen sinne og håper Netonnet finner en annen bank å samarbeide med. Reklame som overhode ikke holder mål og totalt lureri. En bank jeg ALDRI kommer til å anbefale. Helt utrolig!!!

Bytt.no
"Oppfyller kravene, avslag og krass kundebehandler." skrev Kirsti om Resurs Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Resurs Bank?
Gjør som Kirsti og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Resurs Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Prøver å lure deg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sånt skal bare ikke skje av en bank."

Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tidenes mest useriøse "bank""

Umulig å få tak i de for å gå gjennom sak. Over en times ventetid på telefon, ingen epost og stengt chat.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Netonnet-kortet - 1% bonus som kun kan brukes fysisk i butikk i Sandnes"

Resurs bank sender faktura til Digipost av alle ting. Støtter ikke efaktura. Alt for å senke sannsynligheten for at du får med deg regningen. Med én måneds forglemmelse på et kjøp til 1000kr, vil du få et påslag tilsvarende en effektiv årsrente på 500%, på grunn av etableringsgebyrer og fa***nds oldemor. Styr unna. Det er ikke verdt det, og dette virker som en bank som har blitt værende igjen i steinalderen.

Resurs Bank har totalt 76 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR