Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
29
av 29 innen
kredittbank
5%
anbefaler
Resurs Bank

"Prøver å lure deg"

Omtale om Resurs Bank skrevet av Jan V for 13.04.2022 11:17

Resurs Bank har totalt 76 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Prøver å lure deg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.

Bytt.no
"Prøver å lure deg" skrev Jan V om Resurs Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Resurs Bank?
Gjør som Jan V og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Resurs Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sånt skal bare ikke skje av en bank."

Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tidenes mest useriøse "bank""

Umulig å få tak i de for å gå gjennom sak. Over en times ventetid på telefon, ingen epost og stengt chat.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Netonnet-kortet - 1% bonus som kun kan brukes fysisk i butikk i Sandnes"

Resurs bank sender faktura til Digipost av alle ting. Støtter ikke efaktura. Alt for å senke sannsynligheten for at du får med deg regningen. Med én måneds forglemmelse på et kjøp til 1000kr, vil du få et påslag tilsvarende en effektiv årsrente på 500%, på grunn av etableringsgebyrer og fa***nds oldemor. Styr unna. Det er ikke verdt det, og dette virker som en bank som har blitt værende igjen i steinalderen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Latterlig dårlig bank"

Jeg skulle kjøpe ny pc hos komplett, med flex som er den grønne løsningen hvor du potensielt bytter inn med nytt produkt hvert andre år, litt som med SWAP hos telenor. Fikk innvilget første utkast, men kansellerte, for så å opprette nytt kjøp. Fikk avslag, og fikk beskjed om at kreditten ville være låst i en nedkjølingsperiode på 48 timer. Supert!! 3 dager senere.. like låst, så jeg googler litt og ser at det kan ta opp til 7 virkedager. Null kommunikasjon fra RB på dette tidspunktet, og jeg må bare forsøke å kjøpe hver dag, og se om det har låst seg opp.. på dag 9 blir jeg omsider lei, og ringer dem, og etter en halvtimes venting med tåkelurmusikk fra 70-tallet, får jeg omsider svaret at hver gang jeg har forsøkt å kjøpe, har de senket kredittvurderingen min(uten å si noe) som gjør at jeg må vente 1 måned før jeg kan prøve igjen.. Ender opp med å ta opp forbrukslån, for jeg trenger PC til jobb! Galskap å bruke denne bankløsningen av komplett, og den eneste grunnen til at de kan slippe unna med det er at de reelt sett ikke har noen konkurrenter.

Resurs Bank har totalt 76 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR