Meny

Sbanken omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
4
av 148 innen
bank
84%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
486
75
32
34
61
Sorter omtaler etter
Viser av 688 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Uventet og skuffende rentestrategi"
21 syns denne omtalen er nyttig

Er i dag kunde i Sbanken med et lån under 2 mill. innenfor 50%. Grunnen til at jeg i sin tid byttet til Sbanken var nettop den gunstige renten for boliglån innenfor 50%. Blir nå «premiert» med 0.1% rentekutt i dag på bakgrunn av Norges Banks rentekutt i forrige uke. Hadde jeg derimot vært så «heldig» å ha et lån på over 4 mill ville rentekuttet blitt på hele 0.41%. Er Sbanken blitt for store for oss smålånere? Ser ut som det blir kort vei bort til Bulder Bank for meg...

Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En meget brukervennlig bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blir behandlet veldig bra av flinke kundebehandlere. God service og gode til å forklare spørsmålet som blir stilt👍🏼

Kundeservice
Rådgivning
Kundetilfredshet
"Enkel nettbank"

Jeg liker betjeningen av deres nettbank. Den er enkel å bruke.

Terje G. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er meget fornøyd med Sbanken"

Har ikke noe å utsette på banktjeneste eller bankens kundeservice på telefon som jeg ved et par anledninger har brukt og er godt fornøyd med. Kort summert er jeg meget fornøyd med Sbanken.

Kristin A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kunde i mange år"

God bank. Kunne vært litt mer raus med rentene når man ønsker å spare store beløp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel, grei og ærlig."

Du kan stole på denne banken. Ingen skjulte gebyrer eller agendaer.

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Den beste digitale banken"

Sbanken er den beste digitale banken med god app og nettbank. Sbanken tilbyr et bredt tilbud av tjenester som alle fungerer godt. Pr April 2020 har de ikke det beste rentetilbudet på boliglån for meg, og minstekurtasjen på aksjehandel opplever jeg som noe høy samtidig som det kunne vært spennende å også kjøpe aksjer notert i utenlandske børser på plattformen deres. Når det er sagt fungerer alle tjenestene de tilbyr veldig godt, og de er bankforbindelsen jeg foretrekker med god og rask kundeservice, men boliglånet har jeg i en annen bank.

Kundeservice
Rådgivning
Kundetilfredshet
"Vanskelig bank å bytte til"
9 syns denne omtalen er nyttig

Eneste bank som ikke ville gi meg lån når jeg ville flytte bank, og allerede eksisterende lån. Ingen ordentlig forklaring, og lite hjelpsom. Var den banken jeg hadde sett for meg grunnet gode omtaler, men endte opp svært skuffet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og billig"

Den er enkel å forstå, kun på nett. Har hatt bruk for å ringe de en gang, og de ordnet ting svært raskt. Ikke noe styr med å prute, faste priser for alle. Blant de billigste. Lett å ha oversikt. God App

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra, men savner min økonomi"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er meget fornøyd med banktjenester, har ikke opplevd mye nedetid. Savner min økonomi eller tilsvarende tjeneste som viser hvor pengene blir brukt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Den beste"

Fra kundeservce til renter og gebyrer er Sbanken den beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Renteendring på boliglån"

Har hatt Sbanken som min hovedbank nå i 2 år og er MEGET fornøyd med dem :-) Etter å ha brukt DNB tidligere på boliglån og etc så synes jeg Sbanken er meget ryddig og svarer fort på chat :-) Også en genial nettbankløsning. Var i kontakt med dem i dag med spørsmål om når videre rentenedsettelse kommer og de kunne svare: As we speak,og billigste rente blir da 1.98% :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel å bruke"

Jeg har vært kunde omtrent da de startet. En ren nettbank tiltalte meg og allerede fra start hadde de gode systemer som er blitt videreutviklet med godt resultat. Utmerket for meg.

Kenroger
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

God service, åpnet 24/7. svarer deg på chatten hele tiden, lett og snakke med og fikset min rente og låneavdrag under denne tiden. Brukt 1 år fornøyd med banken. Vunnet min tillit etter 16 år med dnb, venter med og få over bediften så fort tripeltex er i orden :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"En bank for unge 23 år- og middel aldrende 69 år."
9 syns denne omtalen er nyttig

Kommer du og vil ha en håndstrekning før eller etter 23-69. Banken som du har fostret, i alle år er stengt for deg. 400 ansatte våker på at du ikke får nyte av godene. De selv har antagelig gunstige låne betingelser. Skal finne en annen bank med høyere renter, og forståelse .

Kundeservice
Rådgivning
Kundetilfredshet
"Forenkling"

Veldig bra bank uten noe gebyrer i det hele. Dette er slik alle bankene skulle ha vært.

Ingunn R
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Topp tilgjengelighet og service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Banken er superenkel å bruke . Betalinger og overførslers går superraskt. Menyen kan ikke gjøres enklere å finne fram i - man får enkelt svar på "alt".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Nydelig"

Layout, kundeservice og hvor brukervennlig det er. Har bare gode erfaringer siden jeg byttet til Sbanken

Øystein L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel, heldigital, automatisert kjapp serviceminded og 98% gebyrfri bank!"

Tilgjengeligheten er utmerket. Chat, telefon og mail store deler av døgnet 6-24 Eneste man betaler "gebyr" på er årlig kortgebyr.

Walter H
Kundeservice
Kundetilfredshet
Rådgivning
"Fornøyd kunde gjennom mange år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i snart 20 år, godt fornøyd! Veldig god nettbank/app og virker som de ligger foran konkurrenter på den teknologiske fronten.

Rådgivning
Kundeservice
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Veldig god kommunikasjon"

Anbefaler denne banken! Behjelpelig kundeservice og raskt svar på alle hendelser, enten via chat eller telefon!

Analyn V. P
Rådgivning
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"They don't help their client instead letting them to lost their money without nothing."
8 syns denne omtalen er nyttig

One week ago I made a booking through nett, I was not aware that this agent was not serious. After a few minutes I called them to on hold my transaction on my visa credit. They said that they are not allowed unless they will get a confirmation of cancellation. I told them that I got the confirmation of cancellation and I can send to them, but they want me to asked the agent where I made the booking to send to Sbanken. I explain that this agent who selling tickets is not possible to contact them neither to phone or e-mail I tried many times. I have also explain that the cancellation is made after 5-10 minutes after the booking, because I found out that something is wrong but Sbanken doesn't take serious my situation. Now i lost 17,634 thousand kroner for nothing. I dont understand that they don't hear me or even help me to on hold the payment. In this case there is no use to use Sbanken they don't help their client or even listen. Instead they just say that wait until the money will transfer and then make a Reklamasjon hos Sbanken. Now a swindler withdraw a 17,634.46 Norwegian kroner in my account. Reklamasjon doesn't help. So, there is no reason to continue using Sbanken if they just let their client treating this way.

Lånetaker1
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Drittbehandling!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Her står de å sier den er innvilget og klart. Fikk billån også godkjent her. Så får man plutselig svar om at det ikke kan innvilges og uten noen form før årsak el noe!??? man tjener 800k + og bare ønsker et kortsiktig lån til hus er solgt og alt betales ned og slippe mange høye renter på mange smålån.. Dette er før dårlig S banken!!!

Lisbeth B
Rådgivning
Kundeservice
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Sbanken er klart best på kundebehandling og har god rente."

Trygg og god bank, med god rente og fantastisk flinke saksbehandlere. Takker spesielt til (anonymisert). Enkelt å nå på telefon da de ringer tilbake!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Stenger "BankID på mobil" uten adekvat varsling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble varslet med én melding i nettbanken som utelukket meg og mitt mobilabonnement, ingen varsling pr epost, ingen varsling pr SMS, ingen brev i posten. "BankID for mobil" ble stengt samme dag som jeg dro på vinterferie med barna.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR