Bank

Sbanken omtaler og erfaringer

405 verifiserte omtaler
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Rådgivning
Bra
1
av 14 innen
bank
94%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
333
46
10
6
10
Sorter omtaler etter
Viser av 405 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Marta H. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Jeg er kjempe fornøyd med banken"

Det eneste som mangler er att det kunne vert ein bankfilial i Haugesund, ellers er alt glimrande til mitt bruk, som driver eit EKN.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kunne ikke vært bedre"

Hatt banken i mange år, ALDRI vært misfornøyd, kommer penger inn, eneste betaling er for visakortet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd, vært kunde i ca. 14 år."

Nettbanken er veldig enkel å bruke, hvis jeg er usikker på noe er det veldig enkelt å få kontakt med banken. Veldig god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Å bytte til Skandiabanken er det beste valget jeg noengang har tatt!"

Du kan sammenligne Skandiabanken med hvilken bank du vil, og den vil komme best ut. Kanskje andre kan tilby bedre renter, men Skandiabanken har ingen gebyrer eller skjulte kostnader, så alt i alt vil nok Skandiabanken fremstå som vinneren til slutt likevel. Kan du ikke klare deg uten din bankrådgiver? Helt ærlig; når var du fysisk innom en bank sist? Logg inn i Skandiabanken og chat med en konsulent. Du får hurtig og god hjelp. Du kan også ta en telefon. Anbefaler banken på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Den beste eg veit om"

Når du plutselig vil sjekke dine avtalegiroer kan ein få raserianfall før ein finn dei. Menyane burde kunne vere enklare. Virka som det er en dataingeniør som har laga dei og ikkje en pedagog.
Uansett, eg bytter ikkje til annen bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkel og intuitiv"

En bank som er enkel og grei å forholde seg til. Logisk sti gjennom nettbankene menyer. Rimelig i bruk og konkurransedyktig lånerente. Min bank gjennom mange år. Anbefales gjerne.

Thomas M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fabelaktig kundeservice"

Utrolig flinke til å skjønne problemer, å de er løsningsorienterte, Kan si at jeg er imponert over måten jeg har blitt behandlet på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd"

Utrolig fornøyd med kunderådgiverene. Finner gode løsninger. Og vi sparte flere 1000, - på å bytte fra sparebanken til Skandiabanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Billån og personlig"

Veldig fornøyd 👌 Skiftet til skandiabanken i høst å er veldig fornøyd, billånet gikk fort og alle avtaler ble i orden og ingen gebyr på bruk av kort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok"

Enkelt å bruke når den virker. Feil at sparerentene reduseres for å finansiere utlånsrentene, dårlig praksis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tilgjengelig for alle aldersgrupper"

Nettbanken er brukervennlig også for oss på 75+
Spørsmål blir alltid besvart på en hyggelig måte
Dette er min bank!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Aldri noe tull!"

Har dnb, norwegian, danske bank sine nettbanker også. SB sin er helt overlegen i bruk. Eksempel: Kontoutskrift fra 2005 er fortsatt tilgjengelig, svært lite nedetid, god info og så og si gratis i bruk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Jeg er meget fornøyd med tilgjengelighet og brukervennlighet"

Har egentlig ingen dårlige erfaringer med banken, tvert imot så er nettbanken moderne på en slik måte at de er en forbilde for andre banker. Jeg tenker da på at Skandiabanken er i første rekke med innovative dataløsninger og kundevennlighet.

Palerider
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Dekker alle mine behov"

En av de første bankene som satt nettbrukere i fokus og gikk for gebyrfritt. De andre kom etterkvart diltende etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask kundeservice"

Enkel å bruke - lett forståelig.
Hyggelige kundebehandlere, som står på for å hjelpe.
Lang åpningstid for kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Best nettbank"

God og oversiktlig nettbank, god chat service, ryddig lånesøknadsbehandling, konkurransedyktige priser og renter. Enkelt å handle aksjer og fond.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget fornøyd med brukskonto og aksjerkonto"

Jeg er fornøyd med alt brukskonto og alle de aksje handlingen jeg har fått utført av dere. Bruken som jeg kan gjøre på netter er glimrende.

Ruth A. E. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Alltid raske svar"

God informasjon i innboksen.
Rask behandling.
Særdeles hyggelig kundebehandlere.
God veiledning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Den beste banken"

Gebyrfri, konkurransedyktig på rentesatser, både på utlan og innskudd :D Kommer aldri til å bytte bank :D

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Grei nattbank"

Grei og oversiktlig bank. God ovesikt over fond. For meg passer den best som en bank nr 2, selv om jeg bruker denne banken også som plasseringsbank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super Bank"

Har ingen ting negativt om denne banken.. Har aldri hatt problem om noe når man har spurt om noe i denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"I særklasse best"

Har vært kunde i Skandiabanken siden de etablerte seg i Norge. Forhøyd fra dag 1. Enkle og greie løsninger, etterhvert flotte websider, mobilløsninger. Rask og god service. Rimelige tjenester for bruk av visakort etc. Hvem trenger dyre banker med hovedkontor på Aker Brygge eller i Bjørvika. Stå på Skandiabanken!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Best i test"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selv setter jeg mest pris på:

1. Brukervennlig og pålitelig nettbank
2. "Overføring" av penger til alle jeg trenger uten ventetid 24/7/365
3. Konkurransedyktige priser på alle produkt jeg benytter meg av
4. Ingen filialer og ei heller pågående "rådgivere"
5. Mobilapp, som nå etterhvert kan brukes til det meste

Jeg anbefaler banken til alle jeg kjenner... Alltid :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fungerer kjempe bra"

Anbefaler flere å ta i bruk denne banken. Har vært kunde i 20 år. God service og lett å få kontakt. Det funker alltid. Har alt her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Bruker lang tid for å få svare.
Jeg hadde en sak etter lang tid og feller ganger fram og tilbake fikk avslag

Søk Bytt.no