Bank

Sbanken omtaler og erfaringer

405 verifiserte omtaler
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Rådgivning
Bra
1
av 14 innen
bank
94%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
333
46
10
6
10
Sorter omtaler etter
Viser av 405 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjempefornøyd"

Kan ordne alt på nettet, chatter når det trengs og ved en telefon ordner alt seg.
Søknad om lån går raskt - nettbanken er oversiktlig og bra!
Lurer jeg på noe - så finner jeg svarene ved å lese på hjemmesiden.
Kort sagt! Er kjempefornøyd!

Kjell A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra nettbank men!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mye er bra med banken bortsett at den har blitt en dårlig bank for sparere. Høyrentekontoen har latterlig lav rente.
Det virker som sparere er en neglisjert gruppe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enklere kan det ikke bli :-)"

Fornøyd med at den fungerer kunne vært litt bedre aksjesider men skal ikke klage. Lett å kjøpe og bytte fonds.

Frank-Johnny L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"OK Bank"

Har aldri hatt problemer med banken. Tilgjengelig til alle døgnets timer og aldri kø. Koster meg ikke noe å betale regningene og mine kort kan jeg også bruke utenlands uten store gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Veldig fornøyd med den"

Jeg har ikke så mye å si.. Er bare veldig fornøyd med skandiabanken, har ikke hatt så mye hittl å gjøre.

Sussan B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Alltid fornøyd "

E så fornøyd 😊En del lurer på om jeg ikke savner personlig kontakt med banken, nei det gjør jeg ikke, får raskt svar om jeg lurer på noe, chat fungerer bra og har alltid fått god service 😊😊 Selv om jeg har hatt noen dumme og opplagte spørsmål 😊.

David R. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget fornøyd kunde"

Aldri opplevd noe negativ! Kun hyggelig og hjelpsom ansatte som kan på en meget effektiv måte tilby de beste løsninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Trygg og grei bank"

Ingen gebyrer :) Hyggelig betjening men har ikke alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Det er ikke alltid alternativene i nettbanken er det du er ute etter og da er det vanskelig å få hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddig, oversiktlig og enkel"

Enkle interne overførsler, tilstrekkelig antall konti tilgjengelige. Kjappe og proffe på kundeservice.

Birger S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit"

En nettbank som er enkel og grei å forså.
Her kan jeg opprette kontoer og gi de eget navn.

Renter godskrives hver måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddig og lettfattelig selv for eldre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt bare bra! De gangene jeg har trengt å ringe, har jeg fått god hjelp av hyggelige kundebehandlere. En kunne kanskje ønske høyere rente på høyrentekontoen. Men det får en ingen steder...

Hilde E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service og gode løsninger, lav rente!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med alt! Nettbank, løsninger, service, boligrenten og lett å få tak i kundeservice.

Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken for de som har orden på seg selv"

Skandiabanken ble ganske snart etter åpningen min bank, som bank nr 2. Etterhvert tok den mer og mer over. Nå har jeg nesten alt igjennom dem. Et problem har jeg, det er å motta kontant oppgjør, da må jeg motvillig innom en annen bank, sette pengene inn på en konto for deretter overføre til Skandiabanken.
Jeg anbefaler alle når anledningen er der til å fortelle om Skandiabanken og Bank Norwegian, pga deres utendlandspolitikk og umerkelig oppsparing til flybilletter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett en grei bank"

Dårlig: Reklamerer med at dere har billig lån (til bolig).
Dere har ikke sjans å konkurrere så lenge man har under 2 mill i lån.
For min del er valget vært enkelt iom at Skandiabanken er den beste banken (min personlige mening), men siden dere ikke kan tilby meg lån med konkuransedyktig pris på lån under 2 mill, velger jeg å bruke en annen bank til min hverdagsbank.

Roy T. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget god"

Nettsiden funger flott.
Oversikt over eget forbruk/økonomi, for omfattende til mitt behov. Gitt tilbakemeldinger på det tidligere. Har laget min egen oppsett på historie, dagens situasjon og estimert fremover gjennom excel.
Har vært kunde siden 2006/07, ikke angret på at jeg byttet. Har selv ca 3 års praksis fra bankarbeid i Nordlandsbanken avd Sandnessjøen i forskjellige avdelinger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundeservice"

Enestående hjelpsomme kundebehandlere som på en rask måte løser mine spørsmål og veileder meg til løsningen👍.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Brukervennlig"

Har ingen dårlige opplevelser. Gebyrfri minibank, men prøver mest mulig å ta ut penger i butikk når eg trenge kontanter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lett å bruke og du har full kontroll på økonomien"

Jeg er meget fornøyd med Skandiabanken. Den er billig og lett å bruke. Du har full kontroll på økonomi og aksjer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel, nettbasert og komplett"

Enkle og intuitiv web side. Ukomplisert å utføre og få innvilget lån, endre innbetalinger og andre tjenester som tidligere krevde frammøte i bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Enkel og funksjonell bank med god mobilløsning"

Super og oversiktlig bank og flott mobilløsning. Fantastisk og rask kundeservice.

Da vi opprettet konto hos dere var det fordi dere hadde høyeste rente på sparepenger, og god rente på lån. I dag får jeg 0,10% på sparepengene mine - det vil si at jeg taper ca 1 prosent av pengene mine hvert år pga formueskatt. Det er tragisk.

Så på en oversikt over 200 banker og hva de gir i rente på et innskudd på 50 000 og der lå dere på nest siste plass. Beklager men jeg ser meg om etter en annen bank. Over 50 banker ga mellom 1 og 2 % på et slikt innskudd. Forventer ikke at dere skal ligge på topp, men at dere har falt fra topp helt ned til bånn er skuffende. Før hadde dere 3% på innskudd over 300 000 - det har dere ikke lenger.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gebyrfri og god"

Helt gebyrfri, veldig lett tilgjengelig kundeservice og bra lånerente. I tillegg har de en god fonds- og aksjehandelløsning. Perfekt for mitt behov!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super!"

Enkel og bra nettbank, min økonomi er kanon for å få oversikt over hva pengene går til. Chatten er tilgjengelig fra 0600-2400 og de er alltid imøtekommende og hyggelige. Har vært kunde siden ca 2003 og har ikke tenkt å bytte bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Har benyttet meg av AV i mange år. Meget god service. Bruker nettbank og trives meget godt. Lave eller ingen gebyrer gjør banken til et klart førstevalg. Skandinavias beste bank!

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Her får alle lik behandling. Ligger alltid blant de beste på både innskudd og utlånsrente. Gebyrfri.

Bjørn R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Min favorittbank"

Jeg har benyttet denne banken i mange år og den er og blir min hovedbank. Alt fungerer som det skal, og oppstår det et problem eller et spørsmål en sjelden gang, fungerer chatteservicen glimrende, og ikke minst raskt.

Søk Bytt.no