Bank

Sbanken omtaler og erfaringer

394 verifiserte omtaler
4,6/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Rådgivning
Utmerket
1
av 14 innen
bank
95%
anbefaler
Sbanken
Filtrer omtaler
327
46
9
6
6
Sorter omtaler etter
Viser av 394 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Sbanken?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddig, oversiktlig og enkel"

Enkle interne overførsler, tilstrekkelig antall konti tilgjengelige. Kjappe og proffe på kundeservice.

Birger S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Enkelt og greit"

En nettbank som er enkel og grei å forså.
Her kan jeg opprette kontoer og gi de eget navn.

Renter godskrives hver måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ryddig og lettfattelig selv for eldre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt bare bra! De gangene jeg har trengt å ringe, har jeg fått god hjelp av hyggelige kundebehandlere. En kunne kanskje ønske høyere rente på høyrentekontoen. Men det får en ingen steder...

Hilde E. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God service og gode løsninger, lav rente!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med alt! Nettbank, løsninger, service, boligrenten og lett å få tak i kundeservice.

Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken for de som har orden på seg selv"

Skandiabanken ble ganske snart etter åpningen min bank, som bank nr 2. Etterhvert tok den mer og mer over. Nå har jeg nesten alt igjennom dem. Et problem har jeg, det er å motta kontant oppgjør, da må jeg motvillig innom en annen bank, sette pengene inn på en konto for deretter overføre til Skandiabanken.
Jeg anbefaler alle når anledningen er der til å fortelle om Skandiabanken og Bank Norwegian, pga deres utendlandspolitikk og umerkelig oppsparing til flybilletter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett en grei bank"

Dårlig: Reklamerer med at dere har billig lån (til bolig).
Dere har ikke sjans å konkurrere så lenge man har under 2 mill i lån.
For min del er valget vært enkelt iom at Skandiabanken er den beste banken (min personlige mening), men siden dere ikke kan tilby meg lån med konkuransedyktig pris på lån under 2 mill, velger jeg å bruke en annen bank til min hverdagsbank.

Roy T. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Meget god"

Nettsiden funger flott.
Oversikt over eget forbruk/økonomi, for omfattende til mitt behov. Gitt tilbakemeldinger på det tidligere. Har laget min egen oppsett på historie, dagens situasjon og estimert fremover gjennom excel.
Har vært kunde siden 2006/07, ikke angret på at jeg byttet. Har selv ca 3 års praksis fra bankarbeid i Nordlandsbanken avd Sandnessjøen i forskjellige avdelinger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kundeservice"

Enestående hjelpsomme kundebehandlere som på en rask måte løser mine spørsmål og veileder meg til løsningen👍.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Brukervennlig"

Har ingen dårlige opplevelser. Gebyrfri minibank, men prøver mest mulig å ta ut penger i butikk når eg trenge kontanter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Lett å bruke og du har full kontroll på økonomien"

Jeg er meget fornøyd med Skandiabanken. Den er billig og lett å bruke. Du har full kontroll på økonomi og aksjer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel, nettbasert og komplett"

Enkle og intuitiv web side. Ukomplisert å utføre og få innvilget lån, endre innbetalinger og andre tjenester som tidligere krevde frammøte i bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Enkel og funksjonell bank med god mobilløsning"

Super og oversiktlig bank og flott mobilløsning. Fantastisk og rask kundeservice.

Da vi opprettet konto hos dere var det fordi dere hadde høyeste rente på sparepenger, og god rente på lån. I dag får jeg 0,10% på sparepengene mine - det vil si at jeg taper ca 1 prosent av pengene mine hvert år pga formueskatt. Det er tragisk.

Så på en oversikt over 200 banker og hva de gir i rente på et innskudd på 50 000 og der lå dere på nest siste plass. Beklager men jeg ser meg om etter en annen bank. Over 50 banker ga mellom 1 og 2 % på et slikt innskudd. Forventer ikke at dere skal ligge på topp, men at dere har falt fra topp helt ned til bånn er skuffende. Før hadde dere 3% på innskudd over 300 000 - det har dere ikke lenger.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gebyrfri og god"

Helt gebyrfri, veldig lett tilgjengelig kundeservice og bra lånerente. I tillegg har de en god fonds- og aksjehandelløsning. Perfekt for mitt behov!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super!"

Enkel og bra nettbank, min økonomi er kanon for å få oversikt over hva pengene går til. Chatten er tilgjengelig fra 0600-2400 og de er alltid imøtekommende og hyggelige. Har vært kunde siden ca 2003 og har ikke tenkt å bytte bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Har benyttet meg av AV i mange år. Meget god service. Bruker nettbank og trives meget godt. Lave eller ingen gebyrer gjør banken til et klart førstevalg. Skandinavias beste bank!

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra bank"

Her får alle lik behandling. Ligger alltid blant de beste på både innskudd og utlånsrente. Gebyrfri.

Bjørn R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Min favorittbank"

Jeg har benyttet denne banken i mange år og den er og blir min hovedbank. Alt fungerer som det skal, og oppstår det et problem eller et spørsmål en sjelden gang, fungerer chatteservicen glimrende, og ikke minst raskt.

Øystein F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Problemfritt og enkelt"

Har vært kunde siden oppstarten og Skandiabanken blir bare bedre og bedre. Den beste og enkleste nettbanken å bruke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Billig for den vanlige mann"

Det som ikke er bra er renten for sensommeren har lite gjeld. Burde vært samme spon fe som har myr da risiko er liten!!!

Harald B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt suverent!"

Ingen skjulte gebyrer i hytt og vær. Her betaler du ingenting unødvendig. Genialt konsept som andre banker nå etterhvert bestreber seg på å etterligne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fungerer perfekt for meg"

Banken er trygg, og uten gebyrer. Muligens for streng i forhold til nye lånekunder. En venninne som var kunde fikk en bombastisk avvisning på huslån uten noen som helst behandling av saken.

Jan E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Noe nytt, spennende"

Når Skandiabanken kom på banen var jeg rask med å bytte bank. Jeg hadde opplevd så mye med DNB at begeret var overfyllt. Plutselig kom der en bank som var ærlig, hvor du hadde full kontroll over egne konto. Du fikk renter på lønnskontoen istedet for gebyrtrekk hver måned. Renten var god, alt var enkelt.
Og slik har det fortsatt, syns bare banken blir flinkere og flinkere og enklere og enklere. Nå har jeg snart flyttet alle banktjenester over til Skandiabanken. Har kun et problem igjen, sette inn kontantoppgjør.

Vebjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Banken for dagen i dag og fremtiden"

Enkelt å være kunde, gode intuitive netsider. Lett å gjøre sine oppdrag på nettet.
At de ligger i forkant når det gjelder rentebetingelser gjør heller ikke noe :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bare gode erfaringer gjennom alle år"

Enkel og grei nettbank, lett å administrere egne konti. Flott med renter hver måned på innskudd, men kunne vært noe bedre rente på høyrentekonto.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste bank"

Lett å forholde seg til, via chatten gis det gode råd og veiledning. Lånesøknader behandles raskt. Aldri opplevd noe negativt. Vært kunde i mange år, anbefaler til alle.

Søk Bytt.no