Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

"Brukervennlig"

Omtale om Skandiabanken skrevet av Ragnhild O for 12.03.2016 06.29

Skandiabanken har totalt 388 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skandiabanken?
Ragnhild O
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Brukervennlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skulle bygge hus for 14 år siden, kunne den ikke brukes til byggelån. Da var det godt å ha en annen bankforbindelse. Den er blitt litt dyrere etter hvert. Bl.a et gebyr på kr 50, - for å overføre penger til Sverige. Men til andre tjenester liker jeg banken veldig godt. Jeg har brukt den i mange år og er meget fornøyd. Raskt svar på henvendelser, enkel å bruke og ingen gebyr på innenlandsbetalinger eller kontantuttak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i Skandiabanken i mange år og er veldig godt fornøyd på alle måter. Enkel å bruke de forskjellige tjenestene også for en som ikke er så datakyndig, og trenger en hjelp, er kundetjenesten topp og alltid tilgjengelig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Perfekt bank for meg "

Har vært kunde i Skandiabanken i mange år, har bare positive erfaringer derfra. God service og alltid hyggelig personale. Anbefaler banken til alle!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Vennlig bank"

Oversikt og enkelthet. Den minst pompøse banken i Norge!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkel og grei bank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige medarbeidere på chat.
Dette sier mer om min hukommelse enn bankens service, men... Er det mulig å få til en system hvor banken sender en melding (sms) når man forsøker å bruker kortet i utlandet og har glemt å oppheve den regionsperren? Det vil også være en tips hvis kortet er stjålet - å få en melding som f. eks. "Når du er i Hellas må du huske å oppheve regionsperren".

Skandiabanken har totalt 388 omtaler på Bytt.no
Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap