Plutselig hadde jeg vært kunde hos Sbanken i over 8år, men nå er det altså slutt. Gikk ikke over fra DNB for så å bli tvunget tilbake som kunde dit igjen og føyer meg derfor inn i rekken av Sbanken kunder som går over til Bulder. Sbanken har alltid hatt flott kundeservice uten om og men (får jo såvidt snakket med noen i DNB, noen som husker den hersens stemmestyrte menyen på kundeservice som ALDRI fungerte?), tipp topp app sammenlignet med det DNB hadde i kjempelang tid, og vært tidligst ute med å tilby ting som Google Pay. Tidligere har jeg alltid anbefalt venner og bekjente Sbanken, men det skipet har nå seilt.
Har du en tilsvarende erfaring med Sbanken?
Gjør som L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sbanken du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Tidligere var det en kontinuerlig utvikling mot en bedre bank, bedre tjenester, mer valgfrihet, ekte innovasjon. Men det har snudd mot mer og mer problemer med tjenester, og dårligere brukervennlighet i app og nettbank. Når så DnB får overta, er det ikke lenger håp - forlater skuta.
Når Sbanken -- som lenge har vært banken med de mest fornøyde kundene, lar seg kjøpe opp av banken som har de minst fornøyde kundene ... da kan det ikke sies at de har tenkt veldig mye på sine egne kunder. Men noen på toppen har nok tjent godt på det! Oppkjøpet gjør dessverre at jeg må forlate Sbanken etter 13 år som kunde. Jeg kan ikke se at noe positivt skal komme for meg som kunde etter dette tragiske ekteskapet.
Den har vært super men går nå over til DNB og kan derfor ikke lenger anbefales
Har vært den beste banken med kjempegod service og alt på ett sted for vanlige folk. Utrolig trist at DNB fikk medhold i konkuranseklagenemda og kjøper Sbanken. Derfor vurderer jeg bytte.