Sbanken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservise fungerer,men å få kontakt med lånerådgiver er et mareritt. Selv på mail. Ingen rådgiving,bare forklaringer! Vurderer å bytte bank!
Slik skal det ikke være, og vi beklager på det sterkeste. Vi har mange flinke lånerådgivere som ønsker å hjelpe våre kunder. Gjerne ring oss på 55 26 00 00 slik at vi får rettet opp i dette og hjulpet deg📞☺️ Du kan komme i kontakt med våre lånerådgivere alle hverdager fra kl. 08.00-20.00, og i helger fra kl. 10.00-18.00🤗
Sbanken var super før dei gikk inn i samarbeid med DnB. Etter samarbeide startet så har Sbanken blitt verre og verre. Den største feilen Sbanken har gjort i sin livstid er å samarbeide med DnB. Nå er dei dyre og dårlige Før var det mulig å bruke kortet fra Sbanken i lommeboken på tlf og alle andre digitale plasser, men etter at dei har gått inn i DnB så har dei mått følge alt DnB gjør og er blitt en DnB bank ikke en Sbanken som den var. Dei går tilbake en del år innenfor teknologien isteden for å være lanky fremme som dei var. Hadde dei bare vert selvstendig hadde dei triumfert på toppen av listen av beste bank, men nå ligger dei blant verste banker. Synd å se at dei ødelegger seg selv.
Trist at du har mistet troen på oss, men vi må jo si at vi forstår hvorfor det har blitt sånn. Nå vet vi også at det ikke hjelper så mye at vi sier det, men vi er ikke ferdig vi altså🤗 Vi har fortsatt som mål å gjøre kundene våre superfornøyde igjen, samt er vi opptatt av gode priser og smarte løsninger📲 Med våre kort kan du legge det til i mobile betalingstjenester, som for eksempel tæpp med Vipps, så hos oss kan du glemme lommeboken hjemme💸🎉
En håpløs lure bank. Gikk for å være en fantastisk kunde favoritt til en møkkabank. Etter at DnB tok over har gebyrene startet. Rentene stiger. Nyttige funksjoner forsvinner fra nettbanken. Aksje handel var oversiktlig og enkelt å forholde seg til - nå er fungerer ikke transaksjonene og har først pengene på konto etter salg lang tid etter transaksjonen.
Her er det ingen som lurer noen, og vi er enige om at ærlighet varer lengst🤗 Vi vet at det siste året har vært røft for mange som er glad i Sbanken. Men vi har ingen planer om å gi opp arbeidet med å bringe Sbanken-magien tilbake💫Vi er opptatt av gode priser og smarte løsninger, så her må vi rette deg, for vi er heldigvis like gebyrfrie som før! Ved salg er det riktig at det kan ta 2-7 virkedager før pengene er på konto, dette er påvirket av blant annet forvalter og oppgjørstider. Gjerne slå på tråden til vårt kundesenter, vi er alltid åpne for tilbakemeldinger slik at vi kan bli bedre📞☺️
Sbanken fungerer helt til du trenger hjelp og ringer kundeservice. Ingen av de som sitter på kundeservice er kompentente nok til å hjelpe deg. De oppretter en sak og sender den videre i systemet, så skjer det ingenting. Må ringe flere ganger før det er en person som tar tak i saken og får en kundebehandler til å se på det. Helt umulig å være kunde i et sånt system. Aldri mer!
Slik skal det ikke være og det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss. Vi er takknemlig for din tilbakemelding og tar dette med oss videre. Hos oss møter man flinke kundebehandlere sittende i første linje for å ta imot våre kunder med åpne armer. Vårt mål er å gi den beste kundeservicen og dette er noe vi jobber med hver dag🙌
Forlot banken da DNB overtok, men kom tilbake. Banken har landets beste rente på rammelån. Og god fastrente på lån. Da tåler jeg å se DnB-logoen her og der.
Ingenting er bedre enn å høre om de som velger å vende snuten tilbake, vi skal gjøre alt for at du vil bli med på reisen vår videre🤗📲
Enkelt og greit. En av de beste rentene på markede
Takk for en hyggelig tilbakemelding, vi skal fortsette å gi alt💪🏼🤩
Måtte sjekke en ting i nettbanken, men det er umulig fordi jeg ikke har telefon tilgjengelig. Forbannet tull at de fjernet muligheten for å bruke en datamaskin. Appen på telefonen har utrolig dårlig brukergrensesnitt og er utydelig. Å bruke aksjesidene er mareritt uten like. Søkte om lån, men fikk aldri kontakt. Når jeg kontaktet kundeservice ble jeg sendt i sirkel. Gamle Sbanken var perfekt og den nåværende "nye" versjonen er rett og slett elendig. Alt er annerledes og jeg kan faktisk ikke finne en eneste positiv endring, alt er negativt! Det har vært mange tekniske problemer og prisøkninger. Det ser ikke ut som at de vil gi det kundene vil ha. Skulle ønske dnb aldri fikk tatt over for nå er det nesten samme møkkabanken. Kan desverre aldri anbefale denne banken igjen. Jeg gir score 0/100
Slik som nettbank var fremtiden for snart 25 år siden satser vi nå på å kun være app-basert📲 Vi har ikke vært flinke nok til å holde det tempoet som er forventet av våre kunder, hvor vi fremdeles jobber med å utvikle appen til det bedre. Dette er noe vi tar til oss og vi vil gjøre alt for at våre kunder er fornøyde. Derfor er det mulig å logge seg inn via dnb.no, ettersom ikke alle funksjoner er ferdigstilt i appen. Vi synes det er dumt at du har opplevd oss slik, men vi har vært i en endringsprosess og vi forstår at dette ikke faller i smak hos alle. Vi ser lyst på fremtiden og jobber hver dag for at vi kan yte den beste kundeservicen, og tilby produkter og tjenester vi vet våre kunder ønsker🤩