SpareBank 1 SR-Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig service med arrogante behandlere. Rotete system og dårlig kommunikasjon med kollega som er på samme sak, noe som fører til forsinkelser og feil. Tilbakeholder informasjon og deretter legger det frem som at dette er allerede informert om... Når en ringer kontaktpersonen i banken, kommer man ikke frem og blir heller ikke ringt opp. Kontaktperson sitter ikke på noe informasjon om hvor og hvorfor penger blir flyttet på uten tillatelse. Anbefaler ikke denne banken. Ingen trygghet.
Gikk tilbake til min gamle bank Sparebank 1 SR-bank etter at DNB har slukt opp Sbanken. Hadde BSU konto i Sparebank 1 kontoen fra før. Banken har ikke gebyr lenger ved bruk av debetkort, dette var grunnen til at jeg skiftet til Skandiabanken (Sbanken) i 2004. Hyggelig med mindre gebyr og bedre rente på sparekonto på Sparebank 1 enn slik det var før. Appen er veldig bra og kundeservice er kjapp i chatten.
Allright app og bra med støtte for depositum konto, det har ikke alle
Velsig god nettbank /mobilbank. Flinke til å fikse det jeg tar kontakt om. Eneste minus er at de, som alle andre banker, utnytter oss ved å ikke ha innskuddsrenter på brukskonto.
Høg rente. Ønsker lavere rente og høger avdragHar sikkerhet i Solvåg FjordFerie as
god på å ta seg betalt og flinke til å holde renta oppe
Får ikke svar på søknader, får ikke svar på meldinger som sendes via nettbanken, mange ulike personer på en søknad- får heller ikke svar (selvsagt) på forsøk på dialog omkring innskudd. Kommer til å bytte bank.
Har fått advarsler ifra både kredinor og inkasso for regninger jeg hadde betalt for 2-3 uker siden. Skjedd nå 4 mån på rad. Kundeservis fraviser alt ansvar og peker på at betalingen er overført, kid nr er feil eller at jeg må ta saken med de som eier regningene. Betalingen går slltid inn, men 1-2 uker ETTER forfall(betaler alt 2 uker før forfall). Chat var nøyaktig d samme. Srbank er helt fantastisk helt te noe skjer(som mange andre). Men bunnen ble nådd når jeg IGJEN måtte ringe pga d samme og når jeg vil ikke godkjenna samme unnskyldningen og ba om tlfnr eller epost te noen som har mer ansvar at kunderådgiveren sa «sender bekreftelse på betalingene» og la på!!! Bekreftelsen kom aldri forresten. Så nei….ikke anbefalt d hele tatt. Har byttet te en annen bank og foreløpigt ikke hatt problemer med fakturaene. Kanskje kidnr ble pludselig i orden???
Når en sitter å venter på kundeservice på tlf’n i over 20 min er det rett og slett elendig kundeservice 🤬
Har vært kunde i over 10 år, god nett bsnk, oversiktlig. Enkelt å få kontakt med banken.
Alltid fått det vi ønsker av sr bank som vi har vært kunder siden fødselen 67 år
Har vært kunde her i 38 år og håper de fortsetter sånn livet ut!!! Meget bra kundeservice.
Her har jeg vært kunde i 25 år. Har alltid fått hjelp og enestående kundebehanding i avdelingen i Flekkefjord.
Sparebank1 avd Egersund Alle er så hjelpsomme, kan få hjelp til alt. Vi som er eldre å har en slik bank i nærområde er heldige🤗
Dårlig oppfølging som kunde, opningstidene dårlig tilpasset, , dårlige kundebehandlere
Har vært trofast kunde, før kunne du ha møte med banken, og så fikk du alltid bedre renter og forsikringer, men nå er det ingen hjelp. Skam dårlig kundeservice. De er så mye dyrere enn andre banker. De setter prisene opp med en gang du får forsikring hos de. Får finne meg en bank som tar vare på kundene sine.