Meny
SpareBank 1 SR-Bank

SpareBank 1 SR-Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
23
av 147 innen
bank
57%
anbefaler
SpareBank 1 SR-Bank
Filtrer omtaler
6
2
1
3
3
Sorter omtaler etter
Viser av 15 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med SpareBank 1 SR-Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Eksemplarisk kundeserivce!"

Strålende fornøyd med å ha personlig rådgiver i banken, god service, grei rente og god mobil/nettbank!

Karianne P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Slett kundebehandling, ren utnyttelse."

Jeg og min mann har huslån i denne banken. Min mann har lønnstrekk, forbrukslån og ligger stadig på etterskudd mht huslånet, selv om han har litt høyere inntekt enn meg. Vi var i samtale med banken bl.a om refinansiering, og den bankansatte rådet min mann til ikke å gi meg innsyn i sin skakkjørte økonomi, samt at han tipset meg om at jeg, siden jeg jo hadde penger på bok, bare kunne betale tullegjelda og bøtene til mannen. Lånet vårt hadde tidligere blitt satt opp slik at kun min mann kunne ha tilgang til felleskontoen som ble brukt til boliglån, så her la de også til rette for at min mann kunne underslå deler av beløpet, noe han også gjorde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"

Dårlig på å hjelpe selv og det sies at De er der for å hjelpe? ansatte er ovenfra og ned, kun når du har mye på bok får man hjelp..er fakta Nett siden fungerer dårlig da det ikke fungerer å sende inn div på nett ,som De sier er så enkelt...

Freddy H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Høy kompetanse hos ansatte"

Jeg hadde tildligere som både privatperson og bedriftseier alle mine kontoer hos Dnb. Eneste grunnen til at jeg ikke har flyttet mine kontoer fra Dnb tildligere er at jeg har hatt svært gode SAS eurobonus ordninger gjennom Dnb SAGA kundeprogram. Jeg må bare si at det er en enorm forkjell på kompetanse hos SR-Bank og Dnb. Og mye bedre rentebetigenlser som gjør at jeg sparer MANGE TUSEN i året i tilegg til å få god hjelp privat og til bedrift når jeg trenger det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"En god bank"

Er stort sett fornøyd med banken. Har hatt denne bankforbindelsen i over 40 år. Banken ved rådgiver, har gitt meg gode svar ved diverse henvendelser. Har spart i SR banks fond gjennom flere år, har hatt en grei utvikling også der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Positive"

Har veldig gode erfaringer med denne Bank. Hver gang jeg har vært innom banken og spurt om hjelp har jeg fått hurtig og grei hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"God bank"

Medlem gjennom LO favør. Meget fornøyd. Hyggelige kunderådgivere og rask respons på kundeservice telefon også. 98% av personell på kundeservice telefon er meget serviceinnstilt også etter å ha vært borti kanskje 50 forskjellige rådgivere siste årene i forbindelse med både huslån, bank, Aksjetjenester og forsikring. Meget fleksible og strekker seg langt for å ha deg som kunde. Ikke annnet enn positivt å si. Hvis man skal legge inn noe negativt så er det kanskje at aksjeløsningen i Sparebank 1 markeds er noe mangelfull på appen i forhold til flere av konkurrentene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Great customer service and smart process"

Processes at Sparebank1 SR are smart, fast and easy. The customer service is friendly, professional and supportive.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Grådighet"
4 syns denne omtalen er nyttig

De setter opp renten i høyt tempo, men setter veldig sjelden ned. De sier at en gang i halvåret vurderer de kundens rente, for eventuelt sette den ned. For oss har det aldri firekommet, selv om vi er ajour med boliglånet.

Steinar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Flott med alt i ein bank."

Eg flytta for nokre år sidan alle bank- og forsikringsrelaterte tenester til SR-Bank. Hovudgrunnen til dette er at eg er medlem av LO, og slik får dei fordelane som samarbeidet mellom LO og SR-Bank 1 gjev. Godt tilfreds så langt. Mykje enklare å ha samla alle bank- og forsikringstenester på ein plass.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Samler alt i 1"
1 syns denne omtalen er nyttig

SR-bank er der for familien og familier som sliter både økonomisk og med helse. De hjelper deg med sin vennlighet og gjør det verdt alt bryet fra de andre bankene.

Enlitensmulemisfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Rotete"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettbank fungerer bra! Mange å forholde seg til og vanskelig å komme i kontakt med den du sist hadde kontakt med. Dårlig med tilbakeringing selv om man blir spurt om det. I selve banken møter man tomrom. Det er noen tilstede, men usikker på hvordan man tar kontakt. Kølapp eller køsystem fins ikke. Man må stå å vente. Føler ubehag når man kommer inn døra!

Bytt.no
"Hva er din erfaring med SpareBank 1 SR-Bank?"

Hva er din erfaring med SpareBank 1 SR-Bank? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Illojale"
1 syns denne omtalen er nyttig

Setter ikke ned rente uten at du ringer inn og klager. Useriøse kundebehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tungvint, uoversiktlig, lite service, arroganse."
5 syns denne omtalen er nyttig

Nettbanken er uoversiktlig, arrogant saksbehandler mange gebyrer. Dårlig rådgivning.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR