Treig kundeservice, treig behandlingstid generelt. Elendig app og nettleser-tjeneste. Får feilmeldinger i hytt og pine. Spørsmål og svar som jeg finner på DERES egne nettsider er enten utdatert eller rett og slett bare feil.
Har du en tilsvarende erfaring med Sparebanken Sør?
Gjør som Ole og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Sparebanken Sør du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har aldri hatt noe trøbbel med banken min, etter at jeg engang byttet fra en annen bank, der jeg følte med litt degradert.
Rask på lånerentoppgang Innskudsrenter derimot... De har eller tar ikke kontanter!!! Er dette lovlig? Kunder blir henvist til kolonial for kontanter . Eneste grunn for at jeg blir værende er personlig kundekontakt.
Har ALLTID vært kunde hos sparebanken sør. De har en del tullete avgifter. For eksempel å overføre fra sparekonto til en annen konto utløser avgift selv om man er innenfor 12 årlige uttak. Så man må overføre fra sparekonto til brukskonto, og deretter til en annen bank for å gjøre det gratis. BSU-en har ikke en konkurransedyktig rente, og er ellers veldig dårlig renter. De har heller ikke støtte for apple pay. Kundeservice er bra. De svarer raskt enten det er på telefon eller melding.
Fikk lån til gode betingelser da andre banker sa nei eller dyrere. Fast kunderådgiver som jeg kan sende spørsmål til og setter seg inn i mine behov