Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hva skal man si går til banke får beskjed hva gjør du her neei vi har ikke minibank her lenger eller glor stykt på deg! Tar gebyr for ta ut penger og pluss gebyr på kredittkortet. Gi til rike fra de fattige! Tull
Mye feil. ELENDIG SERVICE. Ansatte som er under pari. Feil med nettbank støtt
Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi jobber kontinuerlig med at servicen skal være topp, så håper vi du får en bedre opplevelse dersom du en dag skulle ha med oss å gjøre igjen. Ønsker deg for øvrig en fin dag videre! /Dennis
en ryddig bank. grei for oss som ikke siter på million kassa.
Hei Wenche, Takk for hyggelig omtale! Vi er glad du opplever oss som ryddig, så skal vi prøve å bli enda bedre :) Ha en fin dag videre. /Dennis
er en møkkabank fra A til Å på alle områder. bryter loven ved å nekte kontoer uten lovhjemmel, drenere ut tid om du får noe svar. kan ingenting om bank og økonomi, udugens ansatte, mangel på kunnskap og bryter FAL loven systematisk uten at noen gjør noe med dette. STYR unna alle som kan, dyr i drift, er illlojal mot deg som kunde. Banken er dårligst på alle vilkår renter og gebyrer er dobbelt av andre. BRUK ALDRI DENNE BANKEN VERKEN PRIVAT ELLER BEDRIFT
Kjedelig at du har dette inntrykket av oss. Håper du finner en bank du trives hos. /Dennis
Etter å ha vært i kontakt med mange ulike banker i forbindelse med boliglån landet vi igjen hos Sparebanken Sør. Hovedsakelig fordi de er løsningsorienterte og rådgiveren er tilgjengelig, lett å få tak i, og behjelpelig når det trengs. Noe unøyaktigheter og rot med tallene har vi opplevd, men med en dobbeltsjekk og når lånet skulle utbetales var ting på plass. Trenger du tett oppfølging, noen som er på jakt etter løsninger, noen som strekker seg litt ekstra, så ville jeg prøvd meg hos Sparebanken Sør. Man betaler absolutt litt ekstra, men man får også noe igjen på det i perioder der det trengs ekstra kontakt med banken. I ettertid kan det tenkes at det er en ide å shoppe rundt etter tilbud.
Tusen takk for at du tok deg tid til en god og detaljert tilbakemelding her. Vi jobber mye med rådgivning og generell tilgjengelighet, så dette er som du skriver, høyt prioritert hos oss. Håper du har en fin dag videre, og en ellers god sommer! /Dennis
Veldig fornøyd kunde her. God rådgivning når vi skulle kjøpe bolig, men rentenivået kunne vært noe lavere sammenliknet med andre banker. Et stort minus er at de ikke støtter Apple Pay, som fører til at jeg må i tillegg ha konto hos en annen bank.
Hei Fredrik! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og konstruktiv kritikk. Det er godt du er fornøyd med rådgivertjenestene du har fått. Apple Pay er et stort tema som blir snakket mye om, og det er mange (inkludert undertegnede) som ønsker at det blir en realitet i fremtiden! Håper du får en flott helg. /Dennis
Jeg har vært kunde størstedelen av livet. Jeg har også vært tillitsvalgt. Nå synes jeg servicenivået er lavt. Samme når på dagen en ringer er det lang ventetid. En blir lovet at noen skal ringe meg tilbake - skjer ikke…. Har også prøvd å sende Mail, ingen svar….. Hva har skjedd med Banken?
Hei Svein, Beklager at du har hatt denne opplevelsen når du har prøvd å kontakte oss. Kø-tidene har dessverre vært høyere enn normalt nå etter påske, og vi har gjort tiltak for å bedre dette. Det er for øvrig ingen unnskyldning for at du ikke har blitt kontaktet. Jeg skulle gjerne ha ringt deg for å løse opp i problemene, men jeg kan ikke se noe kontaktinfo her. Gjerne ring oss, eller send e-post og referer til samtalen her, og til Dennis, så skal vi få løst opp i det du trenger. Ha en flott dag videre, /Dennis
Konkurransedyktige og alltid kundevennlig med et godt konsept mot kunder på alle nivåer.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre! /Dennis
Dårlige internrutiner, mye oppfølgingsjobb, og SVÆRT nervøse. Jeg er ansatt i et utenlandsk selskap og får lønnen fra utlandet - dette sliter de veldig med og jeg må ofte dokumentere ekstra, fra samme selskap, gjennom mange år. I tillegg er kundeservice dårlig!
Hei! Kjedelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi forsøker hele tiden å forbedre oss innen kundeservice, og håper vi kan bli enda bedre i fremtiden. /Dennis
Har vært kunde i banken i over 50 år Har vært fornøyd med bankens tjenester
Tusen hjertelig takk for at du har holdt med oss i alle disse årene! Det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre og god helg! /Dennis
Utrolig dårlig bank når man trenger informasjon, hjelp eller bare det å diskutere muligheter kring lån og lignende. Vil du ha en bank som hjelper deg så finn en annen.
Jeg har vært kunde i banken i to år og er veldig fornøyd. Jeg har fått en dyktig kunderådgiver som er lett tilgjengelig . Banken vil jeg anbefale til alle!
Vi har vært kunder i en del år, og har egentlig vært helt ok fornøyd. Vi fikk et godt tilbud da vi byttet bank og refinansierte hos Sparebanken Sør. De var svært på tilbudssiden da, men siden det har det vært lite av den samme servicen vi opplevde for ti år siden. Det er spesielt en ting (en person) som trekker det ned. Jeg er fornøyd med appen, nettbanken og kundeservicen ellers, men vår kunderådgiver er så lite imøtekommende, negativ og vanskelig å få tak i at jeg vil fraråde andre å benytte seg av denne banken kun på grunn av dette. Ved et tilfelle ble vi ble henvist til en kollega og fikk ikke noe svar der heller. Det tok to uker å få svar etter vi hadde sendt inn all dokumentasjonen kunderådgiver ba om, og da fikk vi kun svar etter at jeg purret. Og da ikke et hyggelig og imøtekommende svar, men et belærende og ufint svar. Kunderådgiver er upresis med sine tilbakemeldinger, det er ingen tydelig informasjon, ingen tilbud, ingen samarbeid overhodet. Og slik er det vi blir møtt hver gang vi har måttet ha kontakt med kunderådgiver. Jeg føler vi har måttet krangle oss til refinansiering eller endringer ved lånet de gangene vi har hatt behov for det. Jeg gruer meg rett og slett hver gang og tar helst kontakten skriftlig. Vi har nå nylig hatt kontakt igjen og igjen hatt en ufin opplevelse, og kommer etter siste kundekontakt med den samme kunderådgiveren til å bytte bank og flytte lånet vårt.
Det blir aldri sendt ut info. om reduksjon av rentesatsen på innskudd, nå er renta nesten 0.
Treig kundeservice, treig behandlingstid generelt. Elendig app og nettleser-tjeneste. Får feilmeldinger i hytt og pine. Spørsmål og svar som jeg finner på DERES egne nettsider er enten utdatert eller rett og slett bare feil.
Jeg har aldri hatt noe trøbbel med banken min, etter at jeg engang byttet fra en annen bank, der jeg følte med litt degradert.