Forferdelig kundeservice. Er veldig lite behjelpelige med å løse problemer som har oppstått på grunn av bankens dårlige oppsett. Hvis du ber om hjelp til å løse et problem som er banken sin skyld tar det mange dager før du får hjelp. Pluss, når jeg snakket med kundeservice så får jeg hver gang samme svaret; ja vi har littegranne tekniske problemer i dag!!, de tekniske problemene har de hatt noe siden februar. Appen ble borte og den har de også sagt skal komme tilbake siden februar. I 2020 med så mange gode tekniske løsninger skal det ikke være nødt å bruke 1 år på og tilby kundene gode løsninger. Styr unna!!
Har du en tilsvarende erfaring med yA Bank?
Gjør som Nosh og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om yA Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Da de skiftet eiere for ca 1 år siden fikk de ny nettbank. Den er så dårlig at det er helt utrolig. Det går bl.a ikke an å se e-faktura i nettbanken. Da jeg kontaktet Ya bank sa de at jeg måtte logge inn på en annen nettbank for å se e-faktura. De har enda ikke fikset opp i feilen. Det finnes 5-10 andre graverende mangler som de heller ikke har fikset opp i etter ca 1 år. Tydelig at de har en strategi om å skremme vekk kunder. Kanskje det er som en styrt avvikling eller at de ønsker å fokusere på utlån?
Som mange påpeker: etter at Resurs Bank overtok virker det som om alle tjenester og all kundeservice er borte. Noen prøver å hjelpe deg, men det er dessverre unntaket. Stay away!
Har vært kunde i over 10 år, men etter at Resurs Bank overtok Yabank, har den forandret karakter totalt. De fjernet appen, tilbyr ikke lenger Bank ID og alt handler nå om å pushe dyre forbrukslån. Styr unna!
Får ikke vite hvem jeg har mottatt betaling fra uten å kontakte kundeservice. Fikk beskjed både i mars og i juli at det jobbes med retting av dette samt mobilbanken (som plutselig forsvant etter elendig oppdatering), men fortsatt ikke noen forbedring i oktober.