Sector Alarm opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selskapet virker seriøst, men er ikke særlig fleksible med å tilrettelegge gode tilbud til mitt behov. Har behov for å nedgradere sikringen ds behovet er mindre og utgiftene er for høye.
Jeg har blitt lurt av Sector alarm. Selgeren har gitt meg feil informasjon, og sagt at det gikk an å pause abbonnementet - noe som viser seg p ikke la seg gjøre. Jeg trodde også at jeg kjøpte ut røykvarslere over tid, men nå når jeg sier opp skiten vil de skru ned alt sammen. Kommer aldri til å anbefale noen å samarbeide med dette selskapet. Har også slitt med å komme i kontakt med kundeservice.
Pass på vilkårene når dere inngå avtale med dem. Mørka bedrift - HOLD UNNA. Prøvde å gi gode tilbudet for å lokke folk med å flytte over/ signert avtalen, også i avtalen stod det at man inngår 36 mnd bindingstid og fornyes automatisk 1 år om gangen (denne informasjon får du man aldri oppgitt, bare i "småskriften" i avtalen). Etter at man har inngått avtalen så holdte de ikke priser som avtalt, gått opp uten å meldes ifra. Og da hvis du ønsker å si opp så vil de dumme bindingstid gjelder. Det er SVINDEL/ LURERI.
Hei, Huan. Det er leit å høre om din opplevelse av oss. Det er selvsagt ikke slik vi ønsker å oppfattes. Ta gjerne kontakt med oss for en dialog vedrørende din avtale.
Opplever Sector Alarm svært uryddig når kommer til kundebehandling. De øker pris med jevne mellomrom uten info i forkant. Jeg jobber nå for å finne en bedre leverandør som er til å stole på.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Dersom du har spørsmål rundt våre rutiner for prisjustering, kan du gjerne kontakte kundesenteret vårt på 915 03033.
Jeg ringte inn til kundesenteret og møtte en tilsynelatende hyggelig dame, men hun ble fort veldig frekkk og lite imøtekommende når hun fikk vite at jeg ikke lenger hadde behov for å være kunde lenger. Det er ikke greit å behandle kunder på denne måten. Jeg kommer på ingen måte på å anbefale Sektor Alarm til noen. Blir heller å advare de om å ikke gå inn i noen som helst kundeforhold med de.
Super dårlig service! Fant ut at en annen person hadde tilgang til min private alarm. Fordi jeg har hatt samme leverandør på arbeidsplassen min hadde personen som tok over min stilling tilgang til min private alarm og ikke den på arbeidsplassen. Tok kontakt da dette er ett brudd på personvern fra deres side. De bruker over 3 mnd på å finne ut av hva som er skjedd. De legger skylden over på meg og tilbyr med 3 mnd gratis alarm! Snakk om ansvarsfraskrivelse og slett kundeservice!
Nå har jeg sendt 3 e- mailer, uten å få svar og nå bytter jeg !!!
Ingen oppdatering av leie-utstyr, selv etter lang leietid. Dermed utdatert utstyr. Dyrt, betalte 621kr/mnd i de fleste årene. Langt dyrere de første årene. Vurderte overgang til annet alarmselskap, og fikk noe lavere pris. Etter å ha sagt opp, fikk vi vite at vi kunne ha «prutet» en gang til. Får nå 3 mnd oppsigelsestid med betaling, selv om nytt alarmselskap har demontert utstyr og det er klart til å hentes. I praksis lenger oppsigelsestid ettersom det regnes fra den 1. i mnd.
Takk for din tilbakemelding. Dersom du har spørsmål i forbindelse med noe av dette, kan du gjerne kontakte kundesenteret vårt på 915 03033.
Solgte vårt hus i Spania for 7 måneder siden. Har prøvd å si opp alarmavtale pr. telefon, pr. SMS, pr epost. Ingenting fungerer. De fortsetter å pepre oss daglig med telefoner, sms,er og eposter.
Det er leit å høre dette. For å kunne hjelpe deg ber vi deg sende en mail til [email protected]. Det er viktig at du sender en kopi av din NIE, den fullstendige alarmadressen samt ditt telefonnummer. Ønsker deg en fin dag.
Synes det er ustabilt. Synes også det koster mye med tanke på hva vi får igjen.
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Utstyret som er installert fungerer stort sett greit, men det kunne gjerne vært muligheter for integrasjon mot hjem-automasjon/smarthus. Sector Alarm har øket prisene svært mange ganger siden vi tegnet abonnement, og er ikke lenger konkurransedyktige. Alltid hyggelige folk på telefon om det utstyrsfeil eller utløst alarm.
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Sikkert og trygt, men dyrt. Kan nå tenke meg å få inn flere aktører og vurdere nytt tilbud
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret på 915 03033 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med.
Ønsker å si opp min avtale med Sector Alarm p.g.a privat økonomi, men det må jeg visst bare gi opp. Får inkassokrav i stedet-
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Det kan virke som at de er blitt for store og byråkratisk. Høy pris og dårlig kundebehandling.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Relativt bra utstyr og service, men prisen har økt mye i det siste.
hyggelig med alarm. Men ikke kjøp eller brukt sector alarm. Alt koster ekstra. Du eier ingen ting. De har tydeligvis jobbet mest med advokater for å sikre seg å lure kundene sine. Jeg kjøpte dør lås ved siden blant annet. Jeg monterte den selv, fordi jeg var nysgjerrig. Montøren som var super hyggelig fikk helle ikke av den gamle dørlåsen, så jeg måtte hjelpe han. Men nå skjønner jeg hvorfor han insisterte på å sett lokket på batteriene.. Da er det selvsagt installert av sector alarm. Vet Dere jeg hater det selskapet så inn i gran skauen. Jeg ble også presentert at de ikke tjener penger på alarmen før etter 5 år med abb.pris på 598 kr.. Har hele samtalen på video. Er dette sant?? Ved oppsigelse så fikk jeg servert så mye tull og rare uttalelser. det var skikkelig ubehagelig. Og som kunde å sitte igjen og føle seg så ekstremt lurt er kjipt. Så nå kommer de og henter alarm sakene sine som da koster dem 35.000 kroner i selvkost. Hvor mange er det som tror på det? Å ikke glem at døråpneren som jeg installerte 99% av og betalte over 4000 kroner for, den skal de også ha tilbake. Vet Dere snakk med naboer, kjøp en egen video/røykdetektor og sett opp auto-ring ved brann etc. Jeg er så skuffa, deppa, irritert og kvalm. Og føler meg som en idiot og som en som har blitt lurt totalt. Er dette virkelig lov i Norge?? Er det ingenting som kan gjøres for å stoppe dette svindel opplegget? Jeg har vært borte i mye rart, men å sitte igjen kvalm og deppa etter en oppsigelse, det er første gang på mine 49 år. Skulle virkelig ønsket jeg hadde sjekket denne websiden før jeg installerte fra sector alarm. Tips: Hvis du blir kontaktet av sector alarm. Kun hvis du må ha "proff" anlegg velger du de pga. røykvarslingen. IKKE finn på å kjøpe noe utenom grunnpakken. Og ikke betal mer en 3-400 kr pr. mnd. Fordi jeg fikk nemlig et supertilbud hvis jeg ikke sa opp. Vurderte det egentlig, helt til selger foklarte sine regnestykker og vi plukker ned alt. Er det en ripe i det så koster det deg masse penger. Så her skal det filmes og dokumenters at alt utstyr er supert, slik at de ikke kan sende regning for skade jeg har påført anlegget. Jepp de sjekker alt utstyret de har "lånt" ut, og er det riper ellr noe kosmetisk - ja du gjettet riktig, da må du betale ekstra. Håper dette kan hjelpe noen til å styre unna sector alarm. Fordi de juger og oppererer som en mini mafia gjeng etter mitt syn da. Styr unna. Stjernene under er jo for tiden som har vært. nå føler jeg at jeg må teipe igjen alle kamera.
Hei, Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.