Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppsigelse gjelder først fra 1. neste mnd sier de. Helt håpløst og fin takk for å ha vært trofast kunde i 5 år. Må jeg virkelig betale 3mnd for et anlegg som ligger i en pose? Det er informert pr telefon hvorfor anlegg er demontert, men fordi dette ikke er gjort skriftlig gjelder det ikke....
De opererer med høy pris og ut ser ikke grunn til at de skal sette opp prisen. Fornøyd ellers
Helt umulig å si opp, ekstremt unødvendig prosess som burde vært så enkel.
Det er slik at jeg er misfornøyd med pris. For øvrig har vel jeg ingen ting å utsette, men det blir for mye tilbakemeldinger vedrørende reklame.
Etter flere å som kunde gjør de lite for å få en god omtale og videre anbefaling. I januar sendte jeg oppsigelse, men fikk telefon hvor jeg ble spurt om jeg kunne tenke meg å fortsette til en kampanjepris, for så en økning etterhvert. Jeg spesifiserte på telefonen at jeg var usikker på dette da jeg ikke ønsket å måtte fortsette som kunde i ytterligere tre måneder hvis det endte opp med at vi ikke ville fortsette likevel. På telefonen sa kundebehandler at det var i orden og at det ville ikke være noe binding på dette. I bekreftelsen på ny pris ble denne setningen lagt til: Ingen binding eller endringer på kontraktsvilkår ved at prisen settes ned. Når jeg da sa opp avtalen i februar, da vi så at det blir for dyrt for denne tjenesten i og med vi ikke får bruke hele avtalen grunnet fritidsboliger beliggenhet (noe de forøvrig ikke informerte om når vi inngikk avtalen). Får jeg beskjed om at oppsigelsen er mottatt, og at det er 3 (!!!!!) mnd oppsigelse. I tillegg SATTE DE OPP PRISEN! De er ute ette mest mulig penger til minst mulig tjeneste. De yter IKKE kundeservice og er ABSOLUTT IKKE imøtekommende når det, i følge dem, har oppstått en misforståelse! Trenger du alarm - velg en annen!
Helt ok trenger å se om noe er like bra å billigere å kanskje noe ekstra
Verisure er veldig bra! Håper de kan gi meg et godt nytt tilbud nå når jeg skal flytte
Dyrt og unødvendig. Tre måneders oppsigelse er uhørt å kreve. Krav om skriftlig oppsigelse er for å gjøre det mest mulig tungvint å si opp avtalen.
Grådighet og ingen kundebehandling! Høyeste måneds pris på markedet, setter opp prisene uten varsel, men forlanger opp til 4 mnd etterbetaling for ingen tjeneste når man har fått nok… Alarmen brutt en gang, fordi vi hadde glemt å lukke verandadøren. Sløvt av oss selvsagt, men Verisure merket det ikke engang. Var naboen som ringte fordi alarmen vår ulte… Av alt det pengegriske jeg har opplevd er Verisure «bånn i bøtta» Spurte om de synes det er lurt å få 100% negativ ambassadør for siste rest av profitt? Det har de ikke svar på engang….
Veldig lite brukervennlig kundebehandling når det gjelder fakturaspørsmål
Brukte lang tid på å finne ut hvor jeg kunne si opp avtalen som kun viste seg å være per telefon. Måtte bruke lang tid i telefon med kundekonsulenten før jeg fikk bekreftelese på at avtalen ville bli avsluttet. Fikk ingen skriftlig tilbakemelding om at avtalen var opphørt. Når jeg etterlyste den etter et par uker viste det seg at jeg måtte sende en mail på en link fra en kryptisk tekstmelding som jeg ikke hadde fått noe informasjon om. Det var ingen ting i tekstmeldingen som ga noe informasjon om at den hadde noe med oppsigelse å gjøre. Da var det 1 mars, og jeg måtte betale for 4 måneder siden oppsigelsestiden var 3 mnd etter påbegynt måned..... Jeg trodde tiden med så lite kundevennlig behandling var historie for lenge siden !!
Har fått batterier til bytting Bytter batterier på enheten og tenker alt er ok men den gang ikke. Etter noen dager får jeg melding på telefonen at jeg ikke har byttet batterier. Hvor ligger feilen. Og dette gidder jeg ikke lenger. Skal dere ha meg som kunde må dette fikses.
Uanstendig dyrt produkt. Lite informasjon ogingen kontaktpersoner i vårt område.
Følt meg lurt fra start til ende. Skulle få Yale doorman dørlås, som gikk i stykker etter 2-3uker og da kunne jeg ikke bare bytte. De kom med nytt lås som var sånn halv privat ordnet av agenten, som også gikk i stykker. Tungvint med den der sentralen og kodene og valgte å avslutte etter 1-1,5 måned. Det var meget vanskelig og tok flere måneder. Får nå regning på 2000kr for utstyr som vi har fjerner på egen hånd fordi det alarmerte hele tiden og var i vei ved oppussing. Har til og med ringt kundeservice 2 ganger for å få instruks om demontering, ikke 1 ord om at utstyret må tilbake til de. Fikk underveis flere telefoner fra noen som prøvde å lure meg tilbake til ny kontrakt.... Aldri igjen.
Dyrt, dårlig kundeservice i forbindelse med oppsigelse, svært vanskelig å få avsluttet abonnementet.
Har kun negative erfaringer med selskapet. Det tok meg over 6 mnd å få sagt opp abonnementet! De solgte inn produkter som ikke passet min bolig i prosessen og jeg måtte bruke dager i telefonen for oppklaringer. Min opplevelse var at jeg ble holdt for narr for at de skulle beholde meg som kunde lengst mulig. Jeg ville styrt unna dette selskapet.